Hotel Nungwi Village Beach Resort

Matig

1 review over Hotel Nungwi Village Beach Resort in het Nederlands

Hier gaan we niet terug

Konega, 18-11-2012

Nee, we gaan niet terug. Een strandvakantie draait voor ons om goed eten en goede cocktails - en dat hadden ze niet. Geen bar in het complex en een restaurant met enkel één vast menu (dat niet te vreten was). Geen fruit beschikbaar. Gelukkig is het levendige centrum op wandelavond (langs het strand of langs de weg) met voldoende keuze om iets te eten en te drinken.

We hadden gekozen voor een 'premium sea-front room' en dat loste wel alle verwachtingen in - het strand begon als we de deur openden en met onze 'eigen' strandzetels voor de deur hadden we het beste zicht dat we konden dromen. Kitcherige kamer met net sanitair.

Gereisd met partner in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nungwi Village Beach Resort in Nungwi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nungwi Village Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nungwi Village Beach Resort scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.