Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Diamonds La Gemma dell'Est***** bij :

18 reviews over Hotel Diamonds La Gemma dell'Est in het Nederlands

prachtig hotel

beck frank, 7-3-2015

Verblijf van 15 februari 15 tot 3 maart 2015, een prachtig hotel in een groot dagelijks onderhouden domein op ongeveer 55 km van de luchthaven met een ongelooflijk groot wit strand, het eten is in buffet vorm niets aan op te merken ,de Sunset bar die op een houten steiger is gebouwd en s'avonds met de spots aan waar de vissen op af komen is de ideale plaats om van een coctail te genieten.Mocht er ooit een prijs uitgereikt worden voor het meest vriendelijke en behulpzaam personeel is dit zeker een kanidaat.
Gereisd met partner in februari 2015

Voor herhaling vatbaar !!

RGW, 28-8-2012

De hoge verwachtingen zijn zeer zeker waargemaakt. Als je zeer kritisch gaat beoordelen, dan is er altijd wel iets te melden. Personeel super vriendelijk, soms niet efficient en vaak niet fris ruikend! De dresscode voor het diner, niet onbelangrijk voor 5*, wordt niet nageleefd. Sommige gasten zijn gekleed alsof ze naar het strand gaan. (slippers, sportbroekje etc) Niet storend, wel opvallend. Voor de rest gewoon een geweldig hotel op een fantastische locatie. Veel keuze bij zowel ontbijt, lunch en diner. Kortom: voor herhaling vatbaar!!
Gereisd familie in augustus 2012

Niet slecht, maar geen 5*

Middelrode, 16-11-2011

Prijs lijkt niet verkeerd, en dat is ook aan de gasten te zien. De gasten zijn geen 5*. Het algemene restaurant is min of meer een grote eetschuur. Zie er wel mooi uit maar dat is jammer. De extra restaurants moet je bij betalen. Deze prijzen zijn stevig en vergelijkbaar met in Nederland. De ligging is mooi maar ik zou de volgende keer kiezen voor een meer kleinschalige locatie. Afstand tot towntone valt ook tegen. Is ruim een uur met de taxi. Je gaat dus niet even een dagje naar Stonetown. Het hotel biedt excursies aan maar deze zijn niet goedkoop.
Gereisd met partner in september 2011

Mooi hotel maar...

Niels, 16-8-2011

Mooi hotel gelegen in grote goed onderhouden tuin. Uitgebreid all-inclusive buffet maar ook lekker Italiaans restaurant aan het strand. Veel keuze uit cocktails. Mooi gelegen aan het strand. Het visrestaurant (tegen betaling) op palen boven zee was erg goed. Alles is aanwezig voor een heerlijke (strand)vakantie. Er is echter wel een kanttekening. De electriciteit klapt elke nacht meerdere keren met een harde klap eruit en een aantal minuten met eenzelfde klap er weer in. Vaak werden we hier wakker van. Als dit niet gebeurde dan wel een half uur later door het uitvallen van de airco in de kamer waardoor je zwetend je bed uitdreef. Daarbij was de kamer (deluxe seaview) erg gehorig tov de aangrenzende kamer vanwege de tussendeur. Met een betere nachtrust hadden wij meer van dit hotel genoten.
Gereisd met vrienden in juli 2011

leuk en goed

Eva, 24-5-2011

heerlijk verblijf gehad, geweldige excursies te boeken, lekker eten, verzorgde kamers, vriendelijke mensen. echt een aanrader, zanzibar is een paradijs!

vergeet niet te duiken en de dolfijnen.

Gereisd met vrienden in april 2011

Super mooi

Lynn Panckoucke, 5-2-2011

La gemma del est is 1 van DE mooiste hotels op Zanzibar, waar luxe en verwennerijen vooraan staan. Een echte aanrader voor mensen die geen vakantie willen met veel animatie op het strand ed.(af en toe vollybal). Mooi maar duur watersportcenter. Wel duur (-+ 150EUR pp pn). Een aanrader
Gereisd familie in oktober 2010

Meteen doen!!!

Fam, 17-1-2011

Wij zijn hier op huwelijksreis geweest (september 2010) en hebben nog nooit zo'n mooie vakantie gehad. Wat is Zanzibar mooi, ongelooflijk mooi strand, helemaal Bounty! Het resort is ook moii: ruim opgezet, schoon, vriendelijk personeel. Eten was prima (ik houd van italiaans). Mocht je de kans krijgen: boek dan vooral een junior suite, die paar 100 E meer is echt de moeite waard, zeeën van ruimte, badkamer met bad etc, etc, echt aanrader. In de avond keuze uit arabische lounge (waterpijp), bar (met live muziek), Barlounge (nachtclubzangeres) en 1 x in de week Afrikaanse avond met de Masai. We willen graag nog een keer terug, wat is het hier mooi! (ps inderdaad niet met kinderen doen, het is gewoon een heerlijke relaxvakantie in een supermooie omgeving)
Gereisd met partner in september 2010

personeel erg vriendelijk

DerkJan en Yvonne, 4-12-2010

vol verwchting aangekomen. Tot onze verbazing op het middenplein van hotel werkzaamheden ( drilboren) . ze waren met de aanleg van een rotonde bezig op 25 meter van onze kamer. lawaai te horen bij zwembad en strand. Tot 18.30.''s avonds andere kamer gevraagd en gekregen ( met fruitmandje met drankfles ivm overlast). Lawaai was in nieuwe kamer minder, maar geluid bleef toch de rest van de week ergenis. Jammer als je zoveel betaald hebt en je verheugd hebt op rust.

Personeel was supervriendelijk en geintereseerd, helaas moetsen ze bijna altijd nee verkopen als we om cola-light vroegen.

Weinig entertainment dus vroeg op bed. Helaas was de muziek die wel gedraaid werd zo hard dat je tot 01.30 wakker lag, zelfs met oordoppen. De band op de afrikaanse avond was zo slecht dat bijna iedereen wegvluchte na het eten.

Ontbijt en lunchbuffet super, diner erg op vis gericht ( je zit op een eiland). Na een melding hierover door de chefkok in de watten gelegd met heerlijke vleesgerechten.

Gereisd met partner in november 2010

Mooi resort met een perfecte ligging

Timo Scholten, 12-6-2010

De ligging van het resort is perfect en erg mooi.

Het resort is ruim opgezet.

Het personeel is zeer vriendelijk en doet alles om je tevreden te houden.

Gereisd met partner in februari 2010

Een perfecte trouwerij en vakantie!

angelique, 19-7-2008

Wij zijn hier 11 juli 2008 getrouwd. Het heeft al onze verwachtingen overtroffen! Alles was perfect verzorgd. We zijn getrouwd op het strand. Fotoshoot vond ook plaats op het strand bij een perfecte zosondergang. Nadat we getrouwd waren kregen we een opgewaardeerde kamer voor de rest van onze vakantie. Resort is echt schitterend. Alle kamers hebben een geweldig uitzicht. Dit resort is een absolute aanrader!!
Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamonds La Gemma dell'Est in Nungwi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamonds La Gemma dell'Est zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Diamonds La Gemma dell'Est scoort een 9 uit 10 op basis van 18 reviews.