9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sea Cliff Resort & Spa***** bij :

10 reviews over Hotel Sea Cliff Resort & Spa in het Nederlands

Mooi resort!

M&B, 15-4-2016

Het is echt zoals je op alle foto's voorbij ziet komen. Geen mooier gemaakte plaatjes dan de werkelijkheid! Het resort is super schoon en de ligging is prachtig. Het eten vonden wij ook erg goed! We lazen van te voren dat veel mensen de drankjes erg duur vonden. Wij hebben gekozen voor half pension en moesten apart betalen voor de drankjes en het middag eten. Wij vonden de prijzen heel normaal! 2 dollar voor een cola van 350 ml! Een biertje van een halve liter voor 4 dollar. De lunch was a la carte en ook zeer goed! Veel diversiteit en ook niet duur. Het personeel is heel vriendelijk en willen alles voor je doen. De kamers zijn ruim, super schoon en de airco werkt goed! In de avond komt het personeel je bed ook nog even slaap klaar maken. Ze sprayen tegen insecten en muggen en doen de klamboe dicht. Er is ook 1x per dag een gratis shuttle bus naar Stone Town.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in dit resort!

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijke vakantie

Adri Knetsch, 5-10-2014

Last minute geboekt via touroperator website. We hadden gekozen voor half pension. We kwamen later erachter dat gele koorts vaccin verplicht is in tansania, dit moet je 10 dagen voor vertrek laten zetten, dus houd hier rekening mee.

Het hotel is prachtig, bij aankomst zagen we gelijk de mooie tuinen die netjes worden bijgehouden. Seacliff heeft een rotskust. De kamers zijn prima, er wordt dagelijks schoongemaakt, er is gratis airco.

Overdag valt de rust het meeste op, op sommige dagen was je echt alleen in het zwembad, je hoeft dus niet zorgen te maken over plekjes aan het zwembad. Er is gratis handdoeken service! Er is ook gratis niet gemotoriseerd watersport zoals kano varen, snorkelen en suppen. Wifi bereik is prima en gratis.

Het eten is heerlijk, elke avond is het een ander thema. Ik heb genoten van het eten. Lunch is a la carte. Naast ontbijt en diner is er van 3 tot 5 gratis koffie, thee en iets erbij zoals muffins.

Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Ultiem genot

Ralph Hage, 26-9-2014

We zijn zojuist thuis gekomen van onze huwelijksreis naar dit fantastische resort. Het hotel en de kamers zijn prima, het eten goed en wisselend. Het uitzicht is adembenemend!! Personeel allemaal even vriendelijk en doen echt werkelijk waar alles om je vakantie zo relaxed mogelijk te maken.

We hebben daar een safari geboekt naar het selous park op het vaste land van Tanzania. Boek dit echt niet in Nederland, want dit scheelde meer dan duizend euro!!

Jos en Carine, 24-9-2014

Het hotel is prachtig, personeel vriendelijk en ze doen echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Manager die constant in het hotel aanwezig is en met iedereen een praatje doet. wij hadden wel gedacht dat het nog iets dichter bij stone town lag, maar de gratis shuttle elke dag maakt dat dan weer goed.

Prachtige lokatie....

Hofste, 10-9-2013

Na onze safari in Kenia zijn we nog voor 7 nachten in dit hotel geweest....

Het was gewoon geweldig! Bij het boeken twijfelde ik tussen het hotel Diamonds dream of Zanzibar en dit hotel. Ik ben blij dat ik voor Sea Cliff heb gekozen ondanks dat er weinig beoordelingen op stonden. De meeste Nederlanders gaan volgens mij naar Diamonds dream. In dit hotel dus niet knetterdruk met Nederlanders, heerlijk... Eten dikke prima! Kamers zijn goed, personeel is vriendelijk en de sunset onvergetelijk! Een hotel om aan te raden!

Gereisd met partner in januari 2013

Wat een paradijs !

Joeri, 23-9-2012

Deze maand onze honeymoon doorgebracht in Tanzania en in dit hotel op

Zanzibar en we konden ons geen beter hotel voorstellen om onze huwelijksreis mee af te sluiten : bij aankomst was de kamer al versierd met bloemen en gedurende het verblijf kregen we nog een aantal extra's zoals een fruitmand en flesje bubbels, een zeevruchtendiner, een massage,...

Verder is dit een prachtig domein met mooi onderhouden tuinen, schitterende zwembaden met een fantastisch zeezicht.

En dan over het personeel : die deden er alles aan om je in de watten te leggen zodat je kon genieten van een zorgeloze vakantie.

Het eten was ook heel lekker en gevarieerd met iedere dag een thema-avond, en wat was het prachtig om iedere dag de zonsondergang mee te maken met een cocktail in de hand.

Absoluut een aanrader dus, en zeker als honeymoonbestemming !

Gereisd met partner in september 2012

Goed maar niet Super

Sandra, 18-8-2012

Supermooie ligging, we hadden een junior suite voor een kleine extra prijs , zeker de moeite!

Na twee dagen is mijn man ziek geworden van het eten, aangezien wij onze tanden poetsten met fleswater en nooit ergens anders aten , moet het van het hoteleten geweest zijn.

Ook de service moet betaald worden met grote tips, dan wordt je tafel gereserveerd en krijg je bloemen anders niet en moet je je er bij neer trachten te leggen.

Zuiverheid, wij hadden een suite met toch een kakkerlak van 4 cm en elke dag mieren, hebben hierover geklaagd maar is zonder gevolg gebleven....

Gereisd met partner in augustus 2012

Paradijs om te relaxen !

Ann Binnemans, 21-2-2012

Ik en mijn partner vonden dit hotel geweldig ! Mooie kamers, lekker eten, uitmuntende bediening vooral Aydan is fantastisch. Iedereen is heel vriendelijk en alles gebeurt op hun ritme dus polé polé, misschien voor sommige mensen een probleem, maar wij waren onmiddelijk afgestemd op het Afrikaanse ritme en hebben genoten ! Ik was heel blij dat er geen Italianen in het hotel logeerden, meeste hotels op Zanzibar zitten er vol van en dit vonden wij een extra pluspunt. Er was ook geen irriterende animatie tijdens de dag of s'avonds, maar wel 3 avonden per week fantastische authentieke livemuziek, met djembe, afrikaanse dans en prachtige stemmen, je waande je echt in de jungle !Het ontbijt was oké voor afrikaanse normen, ik was tevreden met mijn toast en spiegeleitje, charcuterie zoals bij ons kennen ze daar niet, wel boontjes en worstjes etc. Je kon altijd buiten eten, zelfs in je ligbedje aan het zwembad, hebben paar keer "lobster gegeten" is niet all inclusive maar wel de moeite.
Gereisd met partner in januari 2012

Warm,relaxt, hartelijk.

Asia, 10-12-2011

Hotel met panoramische uitzicht op zee. Hartelijk personeel, heerlijk eten ,2 zwembaden, fitnes,tennis,fietsen, paarden,live muziek gewoon top! Geen strand , drukte en uitgangs leven. Gratis shuttel bus naar de stad. Klein maar luxe kamers .
Gereisd met partner in november 2011

een heerlijk hotel waanzinnige service niks te vee

ron, 19-11-2011

mooie plek alles wordt goed bijgehouden ( mooi groen ) een lekker wisselend lunch en diner buffet

het hotel ligt afgelegen dus heerlijk rustig.

met een half uur in stone town/ vliegveld

wij zouden zo weer naar dit hotel teruggaan, maar nooit meer met arkefly

Gereisd met partner in november 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Cliff Resort & Spa in Mangapwani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Cliff Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea Cliff Resort & Spa scoort een 9.41 uit 10 op basis van 11 reviews.