7.3GoedScore uit 109 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Reef & Beach Resort

Welkom bij ons resort, waar ontspanning en activiteiten hand in hand gaan. Geniet van verfrissende duiken in onze drie zwembaden of ontspan op het prachtige zandstrand, bereikbaar via trappen. Met een gastvrije sfeer en traditionele kenmerken, bieden wij comfortabele accommodaties en diverse faciliteiten voor een onvergetelijk verblijf.

Reef & Beach Resort

De Ligging

Ons resort ligt centraal in Makunduchi, direct aan het strand. Vanaf Zanzibar International Airport is het ongeveer 65 km rijden, waarbij je gebruik kunt maken van een shuttleservice. De historische plaats Stone Town ligt op 60 km afstand. Voor de ultieme ontspanning bereik je het zandstrand via trappen. De stad en luchthaven zijn ook bereikbaar met de auto of taxi, wat ongeveer een uur duurt.

Het hotel en de faciliteiten

Bij onze receptie word je verwelkomd door vriendelijk personeel dat je graag helpt met al je vragen. Onze accommodaties zijn voorzien van airconditioning, ventilatoren en balkons met uitzicht op zee. Geniet van de buitenbaden, fitnessruimte en watersportactiviteiten zoals kajakken, snorkelen en duiken. Ontspan in het spa- en wellnesscentrum of geniet van een massagebehandeling. Met twee restaurants en vier bars bieden wij een scala aan culinaire opties. Onze all-inclusive formule omvat buffetmaaltijden en geselecteerde dranken.

Eten en drinken

In ons resort vind je een restaurant, koffiehuis en diverse bars waar je kunt genieten van heerlijke maaltijden en verfrissende drankjes. We bieden verschillende verzorgingsmogelijkheden, waaronder halfpension, volpension en all-inclusive. Met all-inclusive geniet je van extra's zoals snacks en een ruime keuze aan drankjes. Ontbijt, lunch en diner worden geserveerd. Dieet- en vegetarische opties zijn beschikbaar op aanvraag.

Goed om te weten

Bij ons verblijf zijn diverse faciliteiten beschikbaar, zoals een souvenirwinkel, tuin, speelplaats en zwembadbar. Parkeergelegenheid is gratis en we bieden diensten zoals autoverhuur, transferservice en een wasservice. Onze kamers hebben standaardvoorzieningen zoals kluisjes, minibars en Wi-Fi. Houd er rekening mee dat er lokale belastingen van toepassing kunnen zijn en dat betalingen contant of met creditcard kunnen worden voldaan.

Faciliteiten

Adresgegevens

Jambiani Beach, 00000

Website

Reef & Beach Resort

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.