Hotel Sunrise

Sunrise

1 review over Hotel Sunrise in het Nederlands

A.J. Schiewold, 31-7-2007

We hadden over dit hotel gelezen in the Rough Guide; het zou één van de beste keukens van Zanzibar hebben. Omdat het hotel gerund werd door een Belg, konden we ons hierbij iets voorstellen. De eerste avond bestelden we dan ook een uitgebreid menu, inclusief de "echte Belgische chocolademousse". Helaas beek het eten uit de vriezer te komen, inclusief de mousse. Deze was keihard en zou de eerste uren niet te eten zijn geweest.Toen we hierover een opmerking maakten,ontstak de eigenaar in drift. We moesten gewoon even wachten. De rest van de dagen kwam het eten telkens opnieuw uit de vriezer. En grote teleurstelling. Zeker omdat het niet veilig werd geacht 's avonds alleen op stap te gaan, naar een andr resturant. Dat zou niet veiig zijn.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise in Bwejuu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunrise scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.