Matig

2 reviews over Hotel Dongwe in het Nederlands

Peter en Marion, 18-3-2006

Prima accomodatie. Vriendelijk personeel. Het enige wat hier echt een minpuntje is: Alleen italianen!!!!

Of ze kunnen geen Engels, of weigeren het te praten. Gelukkig kwamen wij alleen maar een paar dagen "liggen met een goed boek" om bij te komen van een safari, anders hadden we het niet getrokken.

Door personeel werden we op handen gedragen. De italianen zijn er niet geliefd. Das dus het enige voordeel.

Algemene conclusie: Boek een ander hotel!

Gereisd anders in maart 2006

Susan, 2-7-2005

Wij hebben recent 4 dagen in Dwonge verbleven. Wij waren overgeplaatst vanuit Mapenzi, vanwege verbouwingen aldaar. Dwonge was officieel nog niet open. Derhalve ontbrak zowat elke faciliteit. Het eten was ZEER slecht en weinig. Het zou All inclusive moeten zijn, hetgeen het absoluut niet was. Hierop het management aangesproken, die hier niets mee deed.
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dongwe in Bwejuu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dongwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dongwe scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.