Lodge Serengeti under canvas *****

Serengeti under canvas

3 reviews over Lodge Serengeti under canvas in het Nederlands

Ontgoocheling

rik, 28-4-2009

Under Canvas was een zware tegenvaller, het kamp volgt zogezegd de migratie, we waren anderhalf uur verwijderd van de great migration, het was een aparte ervaring om in tenten zonder enig modern comfort te slapen, het personeel deed zijn best maar de manager maakte het zijn medewerkers moeilijk en de gasten ook, kwam geen enkele belofte na, liep de ganse dag 'oh my god' te roepen, maar deed zijn job niet naar behoren, het feit dat je de paden niet mag verlaten en het wild meestel op meer dan 50 meter afstand ziet draagt ook al niet bij tot het succes, zeer slecht en te weinig eten, afspraken worden (door manager) nooit nagekomen, vb. vertrekuur game drive, klaarmaken picknick, enz., zeker zijn centen niet waard, Farus Faru stukje duurder maar veel betere verhouding prijs/kwaliteit, voor ons, nooit meer
Gereisd met oudere kinderen in april 2009

REIS VAN JE LEVEN !!!!

Lisette Landsheer, 27-10-2008

serengeti under canvas --> geboekt bij een reisorganisatie. Deze is helemaal gespecialiseerd op reizen op maat gemaakt oa. in Afrika.

Onze reisadviseuse had under canvas aangeraden, juist ook omdat het onze huwelijksreis was. Ze had niets te veel gezegd. Wat een enorme luxe, service en aandacht hebben wij gekregen daar. Bijna genant soms... De afari was mede door de ranger helemaal geweldig.. De migratie gezien, heel veel dieren en wel van heel dichtbij. Een echte aanrader voor mensen die van rust, luxe en de natuur houden !!

Gereisd met partner in oktober 2008

De beste safari-ervaring ooit!

Mariannne, 27-6-2008

Na vele jaren Zuid-Afrika, nu naar Tanzania. Graag wilden we de migratie van de wildebeesten zien die uiteindelijk de Mara rivier overzwemmen naar Kenya. Serengeti under canvas (van CC Africa) is een mobiel kamp dat de tenten opslaat vlakbij de plaats waar de migratie op dat moment is. Het woord "tentenkamp"is een understatement: Pure luxe; eigen butler, "stromend"water en een heus toilet. Het eten was méér dan uitstekend. Zeer ervaren rangers die uitstekend Engels spreken. De migratie was adembenemend: We hebben de wildebeesten gedurende drie uur de Mara zien overzwemmen. Onvergetelijk. De ranger wist precies waar hij moest zijn en we hadden de beste plek om dit spektakel te aanschouwen. Niet goedkoop, maar wel de beste safari-ervaring ooit. De tenten verhuizen bijna elke maand naar een andere plek en dat betekent ook, dat de rangers dan weer een heel nieuw gebied moeten leren kennen. Dat gaat hen zeer goed af. Top. Een absolute aanrader!
    Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Serengeti under canvas in Serengeti Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Serengeti under canvas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Serengeti under canvas scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.