Hotel Mbuzi Mawe Tented Camp *****

Hotel Mbuzi Mawe Tented Camp
Mbuzi Mawe Tented Camp

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mbuzi Mawe Tented Camp bij:

1 review over Hotel Mbuzi Mawe Tented Camp in het Nederlands

Zeer luxe maar ook zeer duur!

Kees W, 15-11-2008

Ligt midden in de Serengeti. Het heeft de luxe van een hotel en is geschikt voor mensen die eigenlijk niet in de bush willen kamperen. De tenten zijn zeer ruim en hebben een schoon toilet en douche. Wij vonden de luxe (veel) teveel van het goede. Zo was er bij aankomst tegen de schemering live muziek in de bar (Afrikaans, met dans) en dat vonden wij echt misplaatst. Liever een glaasje wijn en lekker genieten van de stilte en de mooie geluiden van de bush! Het personeel is zeer beleefd maar soms een beetje onhandig. Ze begeleiden je (ongevraagd) naar het ontbijt en het diner, en vragen je (veel) te vaak hoe het met je gaat. Het uitzicht vanuit de tenten valt tegen. Ons verblijf was onderdeel van een package deal voor 1 week. Verblijf schijnt ongeveer $ 300,- p.p. per etmaal (all in) te kosten. Dat is een boel geld. Een volgende keer mijden we dit tented camp.

Gereisd met vrienden in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mbuzi Mawe Tented Camp in Serengeti Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mbuzi Mawe Tented Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mbuzi Mawe Tented Camp scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.