Uitstekend

1 review over Lodge Selous Safari Camp in het Nederlands

Geweldig verblijf, in een prachtige omgeving.

gm_dejongh, 1-3-2012

Het camp ligt aan een meer, in de vrije natuur. In de lokatie waar wij geweest zijn, staan 6 huizen (tenten), een restaurant en receptie, zwembad. Bij aankomst stond al het personeel ons op te wachten en kregen een warm welkom. Na wat instructies werden we naar onze "tent" gebracht. Het is een tent op een houten plateau, met een douche buiten. De douche was omheind door een tenen muur. De wanden zijn van tentdoek met ritsen. Het zag er allemaal zeer verzorgt uit.Met zelfs badjassen, dubbele wastafel. Een paar keer per dag werd de kamer opgeruimd, klaargemaakt voor de nacht. De was werd gedaan.Personeel heel vriendelijk!!Het eten is er super. Niet overdading. 's morgens koffie/thee werd op de kamer gebracht, voor vertrek was er 's middags iets lekker en fris drinken.Ontbijt met fruit en eieren naar keuze en een klein buffet. Diner soms buiten bij een open vuur. Goede organisatie!Alles stipt op tijd.
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Selous Safari Camp in Selous Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Selous Safari Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Selous Safari Camp scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.