Lodge Ngorongoro Crater Lodge *****

7,6

5 reviews over Lodge Ngorongoro Crater Lodge in het Nederlands

Geweldig uitzicht

Daniel, 11-12-2010

Iets minder geweldig als de recenties ons hadden doen geloven maar wel erg leuk om meegemaakt te hebben. Het uitzicht over de Ngorongoro krater is natuurlijk onvergetelijk. Beetje vroeg donker s het wel in het voorseizoen en neem zeker een tru mee want het koelt behoorlijk af. In de avond worden er wat typische toeristische dansen opgevoerd maar toch ook weer leuk om mee te maken. Als uitvalbasis voor een gamedrive in de krater is het een geweldige plek.
Gereisd met partner in januari 2004

Fantastisch Hotel

Greet en Tinus Schouten , 12-6-2010

Dit hotel was echt heel erg mooi , wij zagen de wilde dieren zo langs ons lopen !!
Gereisd met vrienden in oktober 1996

als je geld kwijt wilt dan daar zeker !!

s.verboom, 15-1-2009

wij waren er in nov 2008 en het was zeer commercieel en de kamer was zeer klein ,henry is waaarschijnlijk in een ander hotel geweest want wijn was onbetaalbaar daar nergens zo duur als daar .

een openhaard in de kamer nou echt niet hoor nog geen eens een raam wat open kon.

rozenblaadjes die hebben ze niet eens daar en als je s'avonds thuis kwam van safari dan sleurden ze je gewoon naar binnen bij de bar en dan moest je gelijk drinken (wijn) bestellen voor bij het avondeten ,iedere tafel had dus een fles water staan van 2500 tan.shillings .

dat moet toch de ober opvallen zou je denken .

wij raden het zeker niet aan dit hotel enr was totaal geen sfeer ..

de weg naar de crater was erg slecht en de hoeveelheid dieren viel erg mee ,oke we hebben de big 5 gezien maar die hebben we wel mooier gezien in de andere gedeeltes van tanzania .kenia is beter daar slaap je midden in de parken en heb je geen reistijd verlies .

Gereisd met partner in november 2008

Paul Kroes, 24-4-2008

Het meest luxe kamp van Tanzania en misschien wel van Afrika ligt in het grote natuurgebied Ngorogoro Conservation Area. Bestaat uit 3 kampen met totaal 30 lodges. Ligt op ruim 2.400 m hoogte aan een van de grootste kraters (264 km2) ter wereld waar op de bodem alle leden van de zgn Big Five te bewonderen zijn. Ondanks alle luxe van dit kamp (de lodges zijn werkelijk prachtig qua inrichting en de verzorging is in alle opzichten top), hebben wij toch niet het idee hier nog eens terug te komen. Het kamp mist door zijn omvang intimiteit en gezelligheid.

De wildsafari's vielen ons ook wat tegen. De afdaling in de krater duurt vrij lang en is door de slechte weg oncomfortabel. In de krater is het regelmatig file rijden wanneer er bezienswaardigheden te zien zijn. Neen, onze voorkeur gaat meer uit naar de Serengeti (Grumeti Camp, Kleins Camp, Migration Camp) waar het rustiger is en je echt in de natuur verblijft. Ondanks alles wat de ervaring leuk.

Gereisd met partner in oktober 2005

Henri, 12-9-2007

Een prachtige lodge met een open haard in de kamer e uitzicht op de krater.

Als je terug komt van de safari heeft de butler je bad aangedaan en er rozenblaadjes oheen glegd, de open haard aangedaan en een flesje wijn neergezet.

Gewoon heerlijk genieten.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ngorongoro Crater Lodge in Ngorongoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ngorongoro Crater Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ngorongoro Crater Lodge scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.