Lodge Ngorogoro Wildlife Lodge

Lodge Ngorogoro Wildlife Lodge
Ngorogoro Wildlife Lodge
6,3

6 reviews over Lodge Ngorogoro Wildlife Lodge in het Nederlands

Goed hotel, houd je ramen op slot!!!

Avion, 14-9-2012

Het hotel is goed. Het eten is goed. Wat verwacht je in Afrika! Ik herken niets van de voorgaande beoordelingen. Het is wel enige tijd geleden dat ik deze safari "deed" Maar ik kijk mijn aantekeningen na en dan lees ik veel goeds. Maar.... houd je raam echt op slot, ook als je weg bent. Want de bavianen kunnen echt ramen openen. Ze hebben onze koekjes opgegeten. Alleen de zure beertjes vonden ze niet lekker, grinnik. Prachtig uitzicht uit je raam.
Gereisd met vrienden in september 2007

Tegenvaller

Bernard, 26-9-2009

Prachtig uitzicht, maar heeft verder niets van al het moois dat tanzania te bieden heeft. Onaardige bediening, slechte service, onaangenaam restaurant. Wij kregen zelfs kraanwater geserveerd in een fles!!! De nachten ervoor op een camping doorgebracht en zoveel meer genoten van de omgeving en het eten.
Gereisd met partner in september 2009

Marjolein, 12-7-2008

Lodge is wat verouderd. Kamers zijn gehorig. Neem wel warme kleding mee, want het kan erg koud zijn (ook in het restaurant). Het uitzicht is adembenemend, maakt alles goed!
Gereisd met partner in juli 2008

Maryda, 8-1-2008

Fantastisch uitzicht. De eerste nacht een kamer onder het restaurant, waardoor je de muziek lang hoorde. Voor tweede nacht een andere kamer gekregen, waarbij alles voor ons werd verhuisd en we extra attenties kregen. Service dus ok!Op de kamers zelf was weinig aan te merken, maar ze zijn wel wat ouder. Lunchboxen stellen niks voor, dat was overal beter dan hier.
Gereisd met partner in januari 2008

Peter, 28-9-2007

Ik was hier in 2001. Kamers waren sober (hé, je bent in Afrika!!!) maar wát een uitzicht, ontroerend gewoon. Je overziet vanuit je paroramaraam de gehele krater en het terras is adembenemend. De service is Afrikaans, laconiek en soms wat apatisch. ´s Nachts gaat de stroom (generator) uit. Ik was er in het laagseizoen (april) dus het personeel had weinig te doen in het restaurant wat erg op onze lachspieren werkte. Er stond bij elk bezet tafeltje continu een serveerster en het schoteltje van je koffiekopje werd al weggenomen als je een slokje nam! Maar verder vond ik het er prima. De krater maakte ALLES goed!
Gereisd met vrienden in september 2007

Bert, 23-9-2007

Deze lodge uit de jaren zeventig staat op een geweldige plek met een enorm goed uitzicht over de krater. Helaas is de service schrikbarend slecht en heeft alles achterstallig onderhoud. De kamer die we hadden was niet schoon, schimmel over het hele plafond in de badkamer, het bad zelf vol met insecten. Het tafellinnen in het restaurant was ook al maanden niet schoongemaakt. Er is voldoende andere keuze in de buurt. Ga hier niet naar toe.
Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ngorogoro Wildlife Lodge in Ngorongoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ngorogoro Wildlife Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ngorogoro Wildlife Lodge scoort een 6.33 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: