Uitstekend

1 review over Camping Lake Manyara tented camp in het Nederlands

Joke vd Heijden, 22-2-2008

Wij zijn hier 6 nachten geweest, de tenten zijn vrij basic er is wel elektriciteit in de vorm van lampen en een speciaal-scheer stopcontact, maar er zitten verder geen stopcontacten in. Opladen van video en andere apparaten kan in het hoofdgebouw zonder problemen.

Er zit een goede badkamer in met een lekkere douche! het eten is goed verzorgd, je moet geen buffet verwachten met alles erop en eraan. Het eten wordt op borden aan tafel geserveerd. Wij waren dik tevreden. Het camp ligt op loopafstand van Lake Manyara, 's nachts hoorden wij Hyena's roepen, ook de aapjes die op het camp wonen zijn een attractie op zich. Je moet in bepaalde perioden wel rekening houden met muggen, doordat achter het camp rijstvelden liggen waren er wel muggen. In de tenten was dit geen probleem die zijn goed afgesloten en ook hadden wij een klamboe over ons bed, 's avonds buiten moesten wij ons goed insprayen met deet en bedekte kleding aan.

Maar dit geld, voor veel gebieden in Afrika

Gereisd anders in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lake Manyara tented camp in Lake Manyara Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lake Manyara tented camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lake Manyara tented camp scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.