Camping Kiroyera

Kiroyera

1 review over Camping Kiroyera in het Nederlands

Een cadeautje!

Janne, 7-6-2007

Op onze doorreis van Mwanza (Tanzania) naar Kampala (Uganda) waren we genoodzaakt 1 dag en nacht te wachten in Bukoba (Tanzania). Deze dag ervaarden we als een cadeautje! We kwamen via een Nederlander terecht bij deze camping, waar toentertijd ook een Nederlander werkzaam was. We verbleven in een Banda aan het strand van Lake Victoria. Het hutje was echt super sfeervol en heel knus!

We hadden onze eigen kok, aangezien er verder geen gasten verbleven. Wel was er lokale bevolking, zo speelden die een potje volley op het strand. S'avond heerlijk bij n kampvuurtje gegeten en genoten van de zonsondergang op Lake Victoria. Deze dag was een waar geschenkje, volop genoten van de rust.

De sanitaire voorzieningen heb ik echter een 5 gegeven omdat als het donker is er allemaal vliegjes op het licht in de wc's afkwamen..waardoor gebruik maken van het toilet voor zonsopgang onmogelijk werd!!

Gereisd met vrienden in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kiroyera in Bukoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kiroyera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kiroyera scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.