Hotel Mount Meru

Mount Meru

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mount Meru bij:

1 review over Hotel Mount Meru in het Nederlands

Peter, 5-10-2007

Ik was hier april 2001 na een safari door Serengeti en Ngorongoro. De ruime kamer keek prachtig uit op de oude vulkaan Mount Meru. Achter het hotel lag een ruime tuin met bescheiden zwembad. Het was er zeer rustig (laagseizoen), hotel ligt buiten het drukke centrum dat wel op loopafstand is (of je pakt een goedkope taxi). Vriendelijk personeel dat bezigheid zocht: ik kreeg geen viltje onder mijn bier maar elke 2 minuten kwam een ober het condenskringetje onder mijn glas wegpoetsen! ´s Avonds live-muziek in de foyer voor 4 mensen... Er was een internetruimte tegen betaling.
Gereisd met vrienden in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mount Meru in Arusha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mount Meru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mount Meru scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.