Hotel Lake Duluti Serena ****

Hotel Lake Duluti Serena
Lake Duluti Serena
8,1

10 reviews over Hotel Lake Duluti Serena in het Nederlands

Prima lodge met aparte huisjes

Joke, 30-8-2017

Plek: bij een meer, aan het eind van een slechte weg, vanuit een buitenwijk. We kwamen hier terecht omdat een andere lodge vol was. Zeker geen spijt van.
Gereisd met partner in augustus 2017

Eerste kennismaking met Tanzania

Marc, 22-3-2011

Het hotel ligt buiten Arusha (waar er eigenlijk niets te zien is) en is zoals zovele accomodaties hier een hotel voor een kort verblijf bij het begin of op het einde van een rondreis. Veel valt er in de directe omgeving hier niet te beleven. Het ligt even van de weg af bereikbaar via een stoffige bonkige weg. De lodges liggen gegroepeerd in groepjes van drie tot vier, alles ingebed in een mooie tuin. We verbleven er de eerste nacht bij aankomst in Tanzania. Kamers, restaurant en onthaal vallen er allemaal best mee. Geïnteresseerden kunnen op het Diluti-meer in de buurt een ontspannende kanotocht maken. Kortom een goede start voor een rondreis door het land.
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Daniel, 11-12-2010

Wij hebben deze lokatie als start van onze safari gebruikt. Prima plek, met geweldige kamers en nog betere service. Probleem is wel dat je niet zo maar buiten het terrein kan gaan ivm de veiligheid. Ontbijt was van grote klasse en een wandeling rond het meer moet je echt doen. Als het helder weer is kan je zo Mount Kili zien liggen
Gereisd met partner in januari 2004

Heel mooi hotel

christa, 22-10-2010

Een heel mooi hotel om je vakantie te beginnen

Het personeel is uiterst vriendelijk en het ontbijt is prima verzorgd

Er is een mooie tuin met bloeiende panten en overal in het hotel staan prachtige bloemstukken met rozen.

Gereisd met partner in oktober 2010

Heerlijk hotel.

H&A, 2-10-2010

Hotel Serena Mountain village is een heerlijk hotel om te overnachten voor de start van een safari. Wij verbleven hier 2 nachten en hoewel er op het terrein van het hotel niet veel te doen is en het centrum van Arusha niet echt in de buurt is, hebben we ons hier prima vermaakt.

Het hotel ligt in een prachtige tuin en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten (een keuzemenu) was werkelijk voortreffelijk!

Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in september 2010

mmoi hotel

Paul, 18-8-2010

ons 1e hotel in tanzania na een week safari in kenia. Moois ronde huisjes met rieten dak in een grote tuin. Het eten in het hotel is goed en ook de service is goed.

Hebben hier onze kleren laten wassen, was wel nodig na een week stof happen in kenia.

Gereisd met partner in juli 2004

Rustieke koloniale lodge

Dirk Geysen, 17-8-2010

Mooie lodge met schitterende tuin, gelegen aan een klein meer.

Ongeveer een klein uurtje rijden van Kilimanjaro International Airport.

Het Arusha National Park is een half uurtje rijden.

Eerder kleinere kamers, maar alles is er voorzien.

Ik vond het eten van uitstekende kwaliteit.

Genoeg personeel aanwezig. Ze zijn zeer behulpzaam en niets is te veel.

1 nacht verbleven

Gereisd met vrienden in november 2009

Redelijke lodge

M.D.A., 21-7-2010

Wij hebben voorafgaand aan onze safari in deze lodge verbleven. Het is geen slechte lodge, maar ook niet bijzonder. Van alle Serena Hotels vind ik deze de minste. Wij zijn in april/mei 2010 hier geweest. Weinig te doen op het terrein van het hotel. Het is wel een meer maar hier moet je met begeleiding naartoe werd ons verteld. Wat ons verblijf een bittere nasmaak gaf is dat wij in de ochtend aan het ontbijt te horen kregen dat de kamer naast ons die nacht overvallen was door gewapende mannen. Er is wel beveiliging op het terrein, maar blijkbaar niet voldoende die nacht. Personeel is erg vriendelijk. Hakuna Matata.
Gereisd met partner in juli 2010

Walter & Jeanette, 20-11-2007

1 nacht geweest voorafgaand aan safari. Prima hotel om even bij te komen van de vliegreis.
Gereisd met partner in november 2007

Jur van Willigen, 27-8-2007

Een uitstekende lodge van de Serenaketen. Rustige ligging aan een meer. Uitstekend eten. Prima rustpunt na een safariweek. Verblijf 1 nacht
Gereisd met partner in juni 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lake Duluti Serena bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lake Duluti Serena in Arusha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lake Duluti Serena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lake Duluti Serena scoort een 8.06 uit 10 op basis van 10 reviews.