Hotel Caesar Park Taipei ***

Hotel Caesar Park Taipei
Caesar Park Taipei
7,5

4 reviews over Hotel Caesar Park Taipei in het Nederlands

Rommelig, niet voor herhaling vatbaar

Fam. Veltkamp, 16-11-2009

Midden in Taipei. Maakte vooral een rommelige indruk. Zowel de bediening als het hotel zelf. Kamer was opzich prima, maar ik zou er niet snel weer heengaan.
Gereisd zakelijk in januari 2008

Centraal gelegen in het hart van Taipei

Jan van der Sloot, 16-11-2009

Ceaser Park heb ik diverse malen voor mijn werk bezocht. Een beetje gedateerd (was oude Hilton) Veelal ruime kamers. Als je geluk heb een kamer waar nier gerookt is. Ruim ontbijtbuffet met zowel Aziatische, als meer Europese gerechten en veel vers fruit. De ligging is erg centraal t.o.v. trein en metro. Midden in het oudere deel met veel winkeltjes en eetgelegenheden om de hoek.
Gereisd zakelijk in augustus 2005

Koeman, 25-3-2008

Prima hotel in het centrum van de stad naast de metro en tegenover het main station. Verzorgde kamer, prima ontbijt buffet. Vriendelijk, behulpzaam personeel. In de buurt winkels, kleine restaurantjes en koffietentjes. Met taxi van station naar hotel ongeveer 25 kilometer. Kan ook per express bus die stopt schuin tegenover het hotel.
Gereisd met partner in maart 2008

Theo.Brunken, 11-2-2008

Ik heb in de periode van mei 2004 - november 2006 zo'n 12 keer in het Ceasar Park hotel gelogeerd. Het hotel is ietwat ouder, maar de de kamers zijn verder prima in orde en de service is prima. De ligging is perfect (tegenover Taipei hoofd treinstation en naast een groot metro station).

Verder veel winkeltjes en restaurants in de buurt. Ik vond het verblijf daar veel leuker dan bv het Grand Hyatt, dat is weliswaar wat mooier/moderner, maar ligt ook in een 'cleane, moderne' westerse buurt.

Gereisd alleenreizend in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caesar Park Taipei bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caesar Park Taipei in Taipei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caesar Park Taipei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caesar Park Taipei scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.