Hotel Kindness Hotel Tainan ***

Hotel Kindness Hotel Tainan
Kindness Hotel Tainan

1 review over Hotel Kindness Hotel Tainan in het Nederlands

Centraal en gunstig gelegen hotel

Annelies, 13-4-2015

Ons 2e hotel uit deze keten die we in Taiwan gebruiken. Het verzoek om uitzicht op de rivier wordt gehonoreerd waardoor we een weids uitzicht hebben over de stad (tip). De eenvoudige kamer is niet groot en heeft slechts een open kast met weinig hang en wegleg mogelijkheden, flatscreen tv, een badkamer met douche, airco, koffie/thee faciliteiten met koelkast en flesjes mineraal water. Goed ontbijtbuffet en gratis de gehele dag koffie (WMF koffiezet apparaat), thee en fris, schepijs, dumplings. Ook gratis zijn de hotel vouwfietsen te gebruiken. Op korte afstand is de metro te vinden die je snel naar andere delen van de stad vervoert.
Gereisd met partner in maart 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kindness Hotel Tainan in Tainan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kindness Hotel Tainan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kindness Hotel Tainan scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.