Hotel Howard Beach Resort Kenting

Hotel Howard Beach Resort Kenting
Howard Beach Resort Kenting

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Howard Beach Resort Kenting bij:

1 review over Hotel Howard Beach Resort Kenting in het Nederlands

Prima hotel!

Errna, 1-12-2013

Halverwege onze rondreis naar Taiwan was het heerlijk relaxen in dit hotel. Er was van alles te doen voor de kinderen, speelhal, 2 zwembaden(binnen en buiten) en een privestrand bij het hotel. En nog nooit hebben we zo'n uitgebreid ontbijtbuffet gezien! zelfs de barbecue stond 's morgens al aan. Kamers waren prima, wij hadden een familie kamer voor 5 personen met een eigen balkon. het is wel een erg groot hotel en daardoor niet heel rustig.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Beach Resort Kenting in Kenting, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Beach Resort Kenting zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Howard Beach Resort Kenting scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.