Hotel Semiramis *****

Semiramis
8,3

2 reviews over Hotel Semiramis in het Nederlands

S. Groote, 16-1-2008

Dit hotel is 5*. Vergane glorie. Ramen die niet goed sluiten, een douche die alle kanten opspuit behalve de goede. We hebben hier 1x3 en nogmaals 1 nacht verbleven. 2x maal zo'n 3 uur moeten wachten op het extra bed voor onze dochter. Bij 2e verblijf zelfde kamer die tussendoor niet eens was schoongemaakt. Dit hebben ze gedeeltelijk nog schoongemaakt. Helaas al via een touroperator geboekt die ons en voor onze dochter (volw. tarief!) te dure prijzen heeft berekend. Kids (tot 12jr) zijn nl gratis bij verblijf op kamer ouders. Qua ligging wel een aanrader, dichtbij Souk, museum en oude stad. Aan de overkant van het hotel nieuwe wijk met goede restaurants voor weinig geld.
Gereisd familie in januari 2008

vd del, 4-4-2006

Mooie land met aaridge mensen
Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Semiramis in Damascus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Semiramis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Semiramis scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.