Hotel Dar Zamaria Martini ****

8,5

4 reviews over Hotel Dar Zamaria Martini in het Nederlands

Fantastische Hotel

Gerben, 19-5-2017

Toen ik arriveerde op de locatie van Hotel was er alleen wat puin. Ik zag groepen mensen met bivakmutsen langsrennen, dit vond ik vreemd omdat het best warm buiten was dus je je niet warm hoefde te kleden. Ik denk dat ze oud en nieuw op de verkeerde datum hebben gevierd want ik heb overal om me heen explosief en harde knallen gehoord en gezien. Ook vond ik het wel leuk om de cultuur verschillen te zien. In Nederland zie je nooit overal op straat mensen slapen. De mensen slapen hier ook veel dieper en langer want ik heb geen van die mensen nog zien opstaan. We kregen ook een tour in een busje door mensen die we niet verstonden. Het was wel raar dat we werden vastgebonden maar het zal wel iets zijn wat daar normaal is. We hebben een oranje pak gekregen en er staan een paar camera's op ons gericht. Ik ben benieuwd wat voor film ze gaan maken.
Gereisd alleenreizend in maart 2017

geweldig

patrick, 21-2-2010

Tijdens een rondreis met ons gezelschap in dit hotel terecht gekomen. Hadden dit nooit alleen kunnen vinden. In de kleine straatjes verscholen kom je in een hotel waar je je ogen uit kijkt. Echt een sprookje. Kamer ruim en schoon en super sfeervol
Gereisd met vrienden in augustus 1992

Een 1000-en1 nacht ervaring

Willie, 4-1-2009

Dit was gewoon een topper! Een oud huis in de binnenstad van Aleppo, met mooie binnenplaatsjes, allerlei hoeken en gaten en overal spannende gangetjes en trapjes. Dit moet je gewoon meegemaakt hebben!
Gereisd met vrienden in januari 2009

Een aanrader!

H. Masselink, 14-7-2008

Geweldige kamers in een uitzonderlijk hotel. Het hotel bestaat uit een aantal monumentale koopmanshuizen. De binnenplaatsen zijn overdekt en op het hoofdgbouw is een dakterras met een fraai uitzicht over de stad waar tevens het restaurant is. De kamers zijn allemaal verschillend en bijzonder ruim, mooi ingericht en goed schoon!
Gereisd met vrienden in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dar Zamaria Martini in Aleppo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dar Zamaria Martini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dar Zamaria Martini scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.