Hotel Protea Piggs Peak & Casino ***

Hotel Protea Piggs Peak & Casino
Protea Piggs Peak & Casino
8,3

4 reviews over Hotel Protea Piggs Peak & Casino in het Nederlands

Onbegrijpelijk luxe in dit land

Maurits , 7-1-2011

Tijdens onze rondreis door Zuid-Afrika doorkruisten wij ook het Koninkrijk Swaziland. En belandden in dit hotel. Een overdaad aan luxe, schitterende kamers, prachtige ligging. Het buffetdiner was het meest uitgebreide dat wij tijdens deze reis hebben genoten. In Swaziland, waar 70% van de bevolking onder de armoedegrens leeft, hadden wij dit niet verwacht. Gemengde gevoelens hierbij.
Gereisd met vrienden in november 1999

vooral een erg groot hotel

Wim, 30-1-2010

Gelegen in het koninkrijk van Swaziland omgeven door prachtige bergen. Elke kamer heeft een eigen balkon en badkamer. Het hotel beschikt verder over twee tennisbanen, twee squashbanen, zwembad, drie bars, een nieuw Oosters restaurant met specialiteiten uit China, Japan en Thailand en een eigen casino waar u een gokje kunt wagen. In de lobby was een houtsnijder aan het werk met schitterend, goed betaalbaar houtsnijwerk.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Hotel waarin heel veel stuk was

Celine, 7-8-2009

In dit hotel hadden wij een kamer waar bijna alles stuk was: airco, kluis, deur, lamp... Ook was de machine kapot waar ze sleutels voor de deuren maken en omdat deze niet gerepareerd werd, moesten we continu iemand vragen om de deur te openen. Hierdoor kregen we een beetje een negatieve kijk op het hotel. Maar op zich was het prima. Simpele kamers, maar wel schoon, prima om een nachtje te overbruggen. Eten was goed.
Gereisd met partner in juli 2009

Klaas en Anent, 3-5-2005

Tja, wel erg luxe als je een rondreis door Zuid Afrika reist. Een zeer groot hotel maar erg goed verzorgd en het eten in buffet vorm was heerlijk. Alleen jammer dat ze toen wij er waren druk aan het verbouwen waren met het zwembad en dat wij 's avonds het restaurant uitgekeken werden terwijl we nog wilden genieten van een lekker glaasje wijn. Wellicht kennen de Swazilanders dat niet. Overigens: wij waren de enige blanken op dat moment.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Protea Piggs Peak & Casino in Swaziland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Protea Piggs Peak & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Protea Piggs Peak & Casino scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.