Lodge Santigron Eco Parc ****

9,4

58 reviews over Lodge Santigron Eco Parc in het Nederlands

Een onvergetelijke ervaring!

Peter Vanwing, 13-7-2015

Santigron was onze eerste ervaring in het 'binnenland'.

Mijnheer Gilles vertelde op zijn eigen boeiende manier over het ontstaan en de bedoeling van dit project.

Kenneth is als gids onovertroffen. Als lid van de plaatselijke Maron gemeenschap wist hij ons heel wat bij te brengen over de geschiedenis, leefwijze, ... van deze boeiende gemeenschap. Ook tijdens de boottocht en de jungletrip naar het Indianendorp kregen we van Kenneth heel wat info over planten en dieren. Een toffe ervaring!

In het resort deden Stanley, Sonnie en Masja er alles aan om voor een aangenaam verblijf te zorgen. Masja is met recht en rede het hoofd van de keuken. We hebben gesmuld van al het lekkers dat ons werd voorgeschoteld.

Sonnie zorgde ervoor dat we niets te kort hadden. Hij zorgde voor bagage, drank, ...

En als beheerder een pluim voor Stanley die alles in goede banen leidde.

Zeker een aanrader.

Peter, Marijke en Hanne uit Belgie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een heel leuke trip

Truus, 10-2-2015

We hebben genoten van de Santigron Experience. Een geweldige tour. Succes met het project en speciaal dank voor Kenneth (de gids) en de dames in de keuken.
Gereisd met vrienden in januari 2015

2 heel mooie dagen !

Fam Vijge , 7-11-2014

We hebben genoten van deze 2 dagen in Santigron. Veel gezien en heel veel geleerd !

Wat een lieve en gastvrije mensen allemaal. En dan over het heerlijk eten maar niet te praten

Fam Vijge uit Ede

Heel erg genoten

Hans , 7-11-2014

We hebben heel erg genoten met onze vriendengroep van deze prachtige plek.

Santigron zal altijd op mijn netvlies blijven. Hele lieve gastvrije mensen !!

Heel veel dank dat we een kijkje mochten nemen in uw mooie cultuur.

PS Het eten was top !!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Dit moet je gedaan hebben!!

Hanne, 24-10-2014

De Santigron expirience moet je gedaan hebben als je op vakantie bent in Suriname. Voor ons was het een hoogtepunt van onze Suriname reis! Alles is tip top geregeld van het begin tot het einde. Wij deden de 2 daagde Tour. Het programma was super geregeld, de mensen in het dorp waar we verbleven waren ontzettend vriendelijk en betrokken, het eten was.heerlijk inclusief een heerlijk koud biertje en wijn. Onze gidsen Kenneth en Stanley hebben ons een onvergeletijk verblijf bezorgd! Aan ieder die nog twijfeld om deze Tour te boeken kan ik alleen maar zeggen.....doen en ervaar het! Je krijgt er geen spijt van! Gilles bedankt voor je informatie en Kenneth bedankt voor je mooie gitaarspel in de warme tropennacht en je enorme kennis tijdens de junglewandeling al was het wel een beetje vermoeiend in de hitte. Niet te vergeten de "disco" in de jungle met de heerlijke muziek onder de sterrenhemel tussen de hutten van palmbladeren, hoe romantisch kan het zijn!! Alle mensen van Santigron bedankt!!
Gereisd met partner in oktober 2014

Dank voor deze gezellige dag

marina, 5-9-2014

Lieve mensen,

de Santigronners en jullie team zijn heel attent, bezorgzaam, het eten een feest de dansen een verukking en dan de geode gids die ons zoveel informative gaf.

Nogmaals dank

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Geweldig genoten met ons gezin

Familie TAKE, 1-8-2014

Het was vanaf het afhalen al goed, op tijd en kregen veel informatie van Gilles.

De tour zit goed in elkaar en het eten en drinken top !!

Deze tour is geschikt voor alle leeftijden.

Bedankt voor alles namens ons, groetjes en succes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Een tour om niet te vergeten

jetket., 31-7-2014

Het was prachtig om met mijn familie in Santigron te zijn.

We vonden het allemaal erg goed, dus heel tevreden.

Hoop terug te komen.

Succes met het Santigron Eco Resort

en natuurlijk bedankt voor alles

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Je krijgt zeker waar voor je geld

Mariette en Inge, 19-7-2014

Deze trip is een absolute aanrader voor jong en oud. Cultuur, historie, relaxen in 1.

Daarbij krijg je een heerlijke uitgebreide maaltijd. Het parc wat Gilles heeft opgezet is prachtig.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Geweldige gastvrijheid

Egmond Petzoldt, 8-7-2014

Andere projecten in SR kunnen wat sloppy zijn, maar Santigron biedt een heerlijke gastvrijheid en een hartelijke kennismaking met de Marron cultuur, eten dans, kruiden kennis en nog veel meer, een must!
Gereisd anders in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Santigron Eco Parc in Wanica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Santigron Eco Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Santigron Eco Parc scoort een 9.44 uit 10 op basis van 58 reviews.