Hotel Torarica Resort & Casino ****

Hotel Torarica Resort & Casino
Torarica Resort & Casino
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Torarica Resort & Casino bij:

60 reviews over Hotel Torarica Resort & Casino in het Nederlands

Beste hotel van Paramaribo

sandraenmark, 10-9-2017

Gewoon een goed hotel met zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Mooi zwembad en veel extra faciliteiten. Kamers zijn goed; ruim, airco en met goede bedden. Uitstekende ligging. Uitstekend ontbijt. Wij komen zéker terug!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel , fijn personeel

Noordhuis, 11-5-2017

Jammer dat je tijdens een predicure of manicure behandeling je kind of echtgenoot niet er bij mag zitten

Als verklaring geeft het personeel aan

Dat het van de directie niet mag , omdat ze niet beroofd willen worden

Als gast ben je in hun ogen dus een potentiële overvaller

Ook al ben je met een kind , moet die ook buiten wachten

Belachelijk, ik hoop dat jullie wat doen aan deze belachelijke regel

Want dit is echt te gek voor woorden !!

Gereisd met partner in mei 2017
Manager Torarica, Account Manager, 19-5-2017
Beste gast, Hartelijk dank voor het reviewen van ons hotel. Wij stellen dit zeer op prijs. Torarica is een familie hotel waar een ieder welkom is. Wij betreuren hetgeen u heeft ervaren tijdens uw behandeling dan ook zeer gezien dit niet een policy is van ons hotel. Wij hopen dat uw verder verblijf wel naar wens was en hopen u gauw weer te mogen accommoderen.

Geweldige tijd gehad

Reina, 5-5-2017

Klant vriendelijk personeel hebben ze,

Niks opgemerkt dat niet goed ging

Gereisd met vrienden in november 2015

prima

H. Wolters, 5-5-2017

zeer goede verzorging

te ver van het centrum

Gereisd met partner in maart 2017
Manager Torarica, Account Manager, 19-5-2017
Beste gast, Hartelijk dank voor het reviewen van Torarica Hotel & Casino. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en hopen dat u gauw weer te mogen accommoderen.

Centraal gelegen hotel

Ingrid & Johan, 6-9-2015

Dit hotel wordt gerenoveerd dus er zijn kamers voor en na die tijd. dat maakt wel veel verschil. Van de buitenkant is het een lelijk hotel. wij schrokken hier in eerste instantie van maar binnen is het een mooi hotel.

het ontbijt is niet vergelijkbaar met een viersterren hotel in Europa.

Eten en drinken op het terras is echt ontzettend duur, zeker in verhouding wat je betaalt buiten het hotel. De prijzen worden in $ (US) aangegeven.

Wij hebben daar niets gegeten of gedronken puur omdat we de prijzen schandalig vonden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek om te zijn na bezoek aan jungle

Astrid, 20-3-2015

Wij zijn blij dat we voor Torarica hebben gekozen als uitvalsbasis tijdens onze rondreis (we waren hier in totaal 8 nachten). De gerenoveerde kamers zien er mooi uit, er is een fijne douche en de bedden liggen prima. Er is een koelkastje (geen minibar) en er is airco. Op de televisie kunt je BVN ontvangen. Het zwembad is heerlijk om af te koelen en er zijn voldoende ligbedden om heerlijk te ontspannen.
Gereisd met partner in maart 2015

Uitstekend hotel, zou graag terugkomen

Suez, 23-9-2014

Torarica is een prima hotel met veel faciliteiten en een mooie ligging. Kamers zijn ruim met goede bedden. Het personeel is heel vriendelijk. We hebben hier een erg fijne tijd gehad.
Gereisd met partner in februari 2014

Het beste Hotel in Paramaribo in het centrum

Osinga, 23-2-2014

Bediening is top, zeker achter de receptie. De gemoderniseerde kamers grenzend aan het zwembad zijn licht (bijna Scandinavisch) van opzet en de douche met glazen wand is top. Het was mijn tweede verblijf hier en ik kom zeker weer terug.
Gereisd zakelijk in februari 2014

Centraal hotel, de binnenstad is goed te belopen

colette_hoogeveen, 6-4-2013

Tijdens mijn reis 3 keer hier overnacht, ik had wel vooraf een kamer met terras aan de tuinkant gereseveerd, dan kun je tenminste lekker buiten zitten. Nette kamers, goede bedden, maar inderdaad zoals eerder beschreven: met douchen wordt de halve badkamer nat. Goed hotel, prettig zwembad met voldoende ligstoelen, niet overdreven luxe, maar alles is aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten. Behoeft hier en daar wel wat onderhoud: losse tegeltjes in het zwembad, wat afbladderende verf. Het enige punt waar ik me ontzettend aan geërgerd heb: ik moest van de 7 overnachtingen 3 keer vragen om handdoeken, omdat bij het schoonmaken van de kamer er geen schone handdoeken waren neergelegd en de vuile wel waren meegenomen. En als er dan om 9 uur 's avonds nog geen handdoeken zijn, dan baal ik daar wel van.

Ga je het binnenland in, dan kun je je grote bagage gratis laten opslaan als je daarna weer overnacht in Torarica.

Gereisd alleenreizend in maart 2013

Gemiste kans

Marc, 23-12-2012

Het lijkt er op alsof het management het hier heeft opgegeven. We hadden een weekend wellness geboekt, maar al na 1 nacht teleurgesteld vertrokken. In de kleine kamer hing een muffige dweillucht, de ramen konden niet open. De airco (zonder afstansbediening) stond bij binnenkomst op koelkast-temperatuur, niet echt energiezuinig. Het is niet mogelijk om te douchen zonder dat de gehele (kleine) badkamervloer volledig nat wordt, dus natte voeten bij toiletbezoek. Bij het wellness pakket was inbegrepen een welkomstdrankje, cadeautje en fruitplatter. Bleek een lullig stukje ananas, Ppapaya en meloen op een suf bordje. Ook jammer dat bij ieder drankje vermeld werd dat dit apart moest worden afgerekend. Het leek er op dat het hotel werd gerenoveerd. Het lijkt me beter om de boel te slopen en te herbouwen waarbij de kamers een mooi uitzicht op de rivier kunnen krijgen. Wel vriendelijk personeel, ondanks het feit dat ze in een Oostblok hotel moeten werken.
Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torarica Resort & Casino in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torarica Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Torarica Resort & Casino scoort een 7.94 uit 10 op basis van 61 reviews.