2,5

Onvoldoende

2 reviews over Vakantiehuis Surimaribo Palace in het Nederlands

Geen geschikte locatie voor gezinnen

Melitta, 8-9-2010

Wij hebben via touroperator rechtstreeks bij de eigenaar gehuurd. De woning was ruim, maar ondanks de airco bloedheet. De woning werd smerig aan ons opgeleverd. Achteraf kregen we na het uitchecken van de heer Shanti Prekash te horen, dat de borgsom van 100 Euro gebruikt zou worden voor de schoonmaak. We zouden hebben gerookt in de woning en vele gebruikte condooms hebben achtergelaten. Bovendien zouden de kinderen de toiletbril hebben kapotgeschopt. Wij zijn een niet rokend hardwerkend artsengezin. Het is jammer dat we uit winstbejag met deze leugens zijn geconfrontreerd.
Gereisd familie in juni 2010
Shanti Jhagroe,

LET OP: Deze mensen kennen wij niet.

Shanti Jhagroe

Absoluut geen Palace!!!!

Sandra, 7-9-2010

Ontzettend heet en onhygiënisch vakantiehuis. Komt helemaal niet overeen met de foto's op de website. De kamers zijn vies en ongedierte is overal aanwezig. De eigenaar is vrij onbetrouwbaar m.b.t. het teruggeven van de waarborgsom. Er moet voor een eindschoonmaak worden betaald, terwijl de woning niet schoon wordt opgeleverd. Absoluut geen aanrader voor een zorgeloze vakantie!!!! Wees gewaarschuwd en geloof die verkooppraatjes van Shanti Prekash Jaghroe niet. Er zijn genoeg andere vakantiewoningen in Paramaribo en omgeving te huur. Alles behalve Surimaribo Palace, sorry Surimaribo Krot.
Gereisd familie in juli 2010
Shanti Jhagroe,

LET OP: Ook deze mensen kennen wij niet.

Onnodig en jammer deze reacties..

Shanti Jhagroe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Surimaribo Palace in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Surimaribo Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Surimaribo Palace scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.