Hotel Royal Torarica

8,6

28 reviews over Hotel Royal Torarica in het Nederlands

Prima hotel

Bart, 17-12-2016

Het hotel is zeer gunstig gelegen midden in het centrum van Paramaribo. Het heeft een prima service. En het ontbijt was echt goed. Zeer tevreden over. Er is ook een shuttle service van/naar de luchthaven. Volgende keer zou ik het weer boeken.
Gereisd met partner in oktober 2016
Sales Manager, Sales Manager, 18-1-2017

Beste Bart,

Bedankt voor het schrijven van een review voor Royal Torarica! Wij zijn blij te horen dat u heeft mogen genieten van uw verblijf in ons hotel en hopen u gauw weer te mogen accommoderen!

Royal hotel torarica

K .Noordhuis, 29-11-2016

Mooi luxe hotel , vriendelijk personeel

Jammer voor de kille sfeer . Bij het zwembad geen sanitair en of kleedhokjes je moet dus met natte kleding door het hotel

Zorg dat je niet een half uur voor sluitingstijd bij het ontbijt bent er wordt niet meer aangevuld

Verbaasd over de vorige positieve recensies dit is echt de waarheid

Gereisd met vrienden in november 2016
Sales Manager, Sales Manager, 1-12-2016

Beste meneer Noordhuis,

dank u voor het schrijven van een review over Royal Torarica! Wij stellen uw terugkoppeling zeer op prijs en nemen uw opmerkingen mee bij het streven naar verbetering van onze diensten. Het spijt ons te moeten vernemen dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf bij ons. Wel hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen accommoderen

Fantastisch onvergetelijk verblijf

Nadia, 2-11-2016

In verband met de 60e verjaardag van mijn zus en schoonbroer hebben we met familie en vrienden 8 kamers voor 2 nachten geboekt in het hotel. We zijn nog steeds niet uitgepraat over de geweldige service die we hebben gekregen van de verschillende teams: receptie, housekeeping, personeel ballroom, team van de keuken.

Het ontbijt is heel goed verzorgd. Goede roomservice, Prima WIFI-verbinding. De kamers met terras hebben een mooi uitzicht op tuin en zwembad. Een aanrader voor families die een feestje willen vieren en niets zelf willen doen. Ons verblijf was uitstekend.Tip: airco in een lagere stand mogelijk maken.

Teams Royal, bedankt en ga zo door!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Een heerlijk hotel.

Bianca, 31-3-2016

De service is uitstekend, het ontbijt goed verzorgd en gevarieerd. De kamers schoon en fris. Dit alles op een mooie locatie in een heerlijke tuin. Een aanrader voor een ieder die van schoon, service en een mooie omgeving houdt.
Gereisd met partner in maart 2016

Geweldig

Jermain Rozendaal, 10-1-2016

Top hotel alleen de onder directrice is niet leuk
Gereisd zakelijk in januari 2015

Fantastisch en onvergetelijk!

Murhill, 4-1-2016

8 nachten (kerstperiode) verbleven en hebben het geweldig gehad. Personeel was zeer vriendelijk en werden in de watten gelegd. Elke keer als wij terugkwamen in het hotel, was het thuis komen. De mooie tuin, het zwembad waar het nooit druk was (rust) was geweldig. Voor drukte konden we terecht bij hotel Torarica ernaast, wij konden ook gebruik maken van alle faciliteiten en de feest activiteiten die daar werden georganiseerd. Wij hadden een kamer op de begane grond met eigen terras wat wel aan te raden is. Bovenste verdieping had je een mooi uitzicht, helaas kon het raam niet open, vandaar dat beneden een betere optie is. De ligging is helemaal top! Beter dan dit kan niet. Gratis parkeren en als je oversteekt dan ben je al in het uitgaanscentrum, Fort Zeelandia, Paleis en centrum is allemaal te lopen en dan zie je ook meer. Dit jaar gaan we de kerstdagen weer, maar gaan pas weer weg na het feest/vuurwerk te hebben meegemaakt. Dit was de eerste keer en voor herhaling vatbaar. De prijs is naar verhouding ivm de locatie, service en de privacy redelijk goed.
Gereisd met partner in december 2015

Prima

Sunny, 23-12-2015

Prima resort, zakelijk en netjes. Airco staat wel bizar hoog in de gemeenschappelijke ruimten. Mooie tuin, prima zwembad (waar niet-Royals gelukkig worden geweerd zodat het rustig blijft). Room service is heerlijk (mag iets meer Surinaams op de kaart). Ligging is geweldig, ruime kamers en aan de badkamer ontbreekt niets.
Gereisd alleenreizend in december 2014

Tjin, 23-7-2015

Super Hotel echte aanrader, nette kamer goed personeel en heel aardig. goede ligging alles op loop afstand
Gereisd alleenreizend in november 2012

Beste hotel in Suriname

Leenders, 8-3-2015

Er is maar 1 minpunt en dat is de instabiele WiFi welke ook nog eens traag is. Een foto versturen is er niet bij. Van een compensatie voor de kamerprijs willen ze niets weten. Tip: bij het boeken eisen dat de WiFi in orde is...
Gereisd met partner in februari 2015

Thuis ver van huis

Frans Ruhe, 24-10-2012

Suriname een bijna verborgen land in noord oost Zuid - Amerika. Een land met ongekende natuur en vriendelijke mensen van een mix van verschillende culturen..

Dienstbaar hulpvaardig en er alles aan doen om het verblijf één groot feest te maken, is hier de missie. De missie is wat mij betreft wederom geslaagd! Ik ben er inmiddels 18 keer in vijf jaar tijd geweest en het blijft leuk! Inmiddels kookt sinds enige tijd Belgische chèf de sterren van de hemel en hoef je

wat mij betreft niet zo vaak je hotel meer uit. Één klein verbeter puntje heb ik aangaande de airco, die mag wat mij betreft een tandje lager. Je kunt natuurlijk ook in de tuin dineren en heerlijk "loungen".

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Torarica bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Torarica in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Torarica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Torarica scoort een 8.55 uit 10 op basis van 28 reviews.