Appartement Rachel Apartments

9,3

73 reviews over Appartement Rachel Apartments in het Nederlands

Perfecte appartement

Boyke Narain, 9-2-2016

Net 2 dagen terug met 5 personen.

2 weken verblijf bij Rachel appartement.

Het was een super locatie, alles in nabijheid, KFC,- Bakkerij Hollandia, supermarkt,Combe Markt, auto huurbedrijf, loopafstand van het t'Vaten onafhankelijksheidsplein, enz enz.

Rudy is echt een geweldige vent, maar ook het overige personeel.

Elke dag werden de kamers schoongemaakt, en voorzien van schone handoeken.

Het was echt de moeite waard,en heb het zeer prettig ervaren.

Gereisd met vrienden in januari 2016

tranga

spike, 30-11-2014

Ik - vrouw- alleen -voelde mij er veilig en heel welkom. Heel aardige mensen, behulpzaam en meedenkend. Heel prettige plek en kennismaking!
Gereisd alleenreizend in november 2014

Geweldig gastvrij!

Hans Kuypers, 30-11-2013

De eigenaar weet precies wat een reiziger na 9 duren vliegen fijn vindt: Haal- en brengservice van het vliegveld tegen een alleszins redelijk tarief. En dan bij aankomst een gevulde koelkast om de eerste periode door te komen met koffie, these, frisdrank en ontbijtartikelen, zoals Hollandse kaas (haha).

En als we een paar dagen wegvaren en de kamer niet verhuurd was konden we de spullen gewoon laten en troffen we bij terugkomst weer een schone en opgeruimd appartement aan met onze eigen spullen. Er is in Paramaribo veel woonruimte te huur, maar Rachel apartments steekt er echt met kop en schouders boven uit.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Topper !!

Ong-Aban, 20-10-2013

Wij hebben met z'n tweeën een geweldige vakantie gehad in Paramaribo.( Oude Complex ) Mede door het feit dat in het Appartement alles aanwezig was om een prettig verblijf te hebben. Alles was netjes ook het schoonmaken e.d. MAAR vooral niet te vergeten de vriendelijkheid van de Eigenaren / Familie.

Wij komen nog een keer terug, een echte aanrader. Groet uit Limburg/Nederland van Gerda en Rob.

Gereisd met partner in september 2013

a place to stay

b.nannanpanday, 3-6-2013

a place to be and feel free.

veel hebben we niet aan te voegen.

ga zo door, de liefhebber weet wat hij/zij wenst.

graag komen wij terug.als u anderen beoordelingen heeft gelezen wordt de mijn dubbel, dus ervaar het verblijf etc zelf.

de groeten aan allen..thx a lot for staying at your place.

fam .n.p.

Gereisd met partner in mei 2013

fantastische plek

angelique, 3-6-2013

Appertement rachel in paramaribo is een super goed appartement, erg goed verzorgd , goede,rustige ligging en super aardig personeel en eigenaar en dochter ook er aardig. Zeker aan te raden bij een bezoek aan Suriname.
        Gereisd met jonge kinderen in april 2013

Perfect.

Carl & Marga Ottow, 23-4-2013

Perfect onderkomen - zeer klantgericht - vriendelijk - meedenkend - behulpzaam. Tussentijds wordt ook prima schoongemaakt - voldoende handdoeken - uitstekende douche. Ligging rustig en toch mooi centraal.

Heel voordelig in prijs - daar krijg je veel voor. Zelfs een welkomst attentie in de vorm van drankjes - zoutjes - ontbijtpalet - noem maar op.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Een goede locatie

Van Hoorde Dirk, 21-4-2013

Indruk van de locatie is prima. Omgeving ligt iets buit de drukke stad. Het is er s'avonds zeer rustig. Gelegen in een woonbuurt. Het personeel is Pico-Bello. Prijs/kwaliteit oké. Elke inwoner zorgt voor zijn eigen potje eten. Staat van de kamers zijn prima en er wordt bijna alle dagen schoongemaakt. Ik denk met kinderen toch een andere locatie te zoeken.
        Gereisd met partner in januari 2013

Super goed en netjes bij Rachel ,s

Ramkisoen, 7-3-2013

Super goed appartement.Erg netjes ,ruim en overzichtelijk.Alle benodigheden dat je nodig heb. Eigenaar erg vriendelijk,gastvrij en ook personeel,en bewaking .De rustige omgeving is ook aangenaam als je vanuit de drukte komt.

Dus zeker een aanrader!!!Wij gaan hier zeker weer ooit naar toe en ook nog voor een redelijk prijs per dag.Toppie Rachel Appartments

Gereisd met partner in januari 2011

Juul Meulenkamp, 7-3-2013

Zeer compleet appartement, volledig ingericht. Prettig personeel, vriendelijk en gastvrij.

Uitgebreid pakket levensmiddelen voor de eerste dag(en).

Goede ligging van alles dicht in de buurt, ook het openbaar vervoer is makkelijk te bereiken.

Zeer aan te raden.

Gereisd alleenreizend in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rachel Apartments in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rachel Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rachel Apartments scoort een 9.28 uit 10 op basis van 73 reviews.