Appartement Oxygen ****

9,1

28 reviews over Appartement Oxygen in het Nederlands

Paradijs op aarde

Bea, 7-1-2017

Super gezellig en mooie zwembaden restaurant waar je super lekker kan eten en vooral de rust is onbetaalbaar love it
Gereisd met partner in april 2016

The place to be suriname

Bea, 29-9-2016

Super gezellig . Met geweldigpersoneel. ...2 mooie zwembaden en een fantastisch restaurant mooie ligging en de stad makkelijk te bereiken kortom een aanrader voor iedereen. ...
Gereisd met partner in februari 2016

Fantastische plek. Goede vibe, heerlijk restaurant

Maarten, 14-6-2016

Fantastische plek. Goede vibe en heerlijk restaurant. Tour operator op het resort. Vriendelijk personeel. Voelt veilig en is het ook. Aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

Super relaxed

Bea dekkers, 22-5-2016

Oxygen resort is fantastisch wij zij er voor de derde keer geweest voor een maand

Ook voor gezinnen met kinderen is t er goed vertoeven er zijn 2 mooie zwembaden en ook

Q een fantastisch restaurant moment super lekker eten

Personeel is ook super vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in maart 2016

Een aanrader.

Ernst van Drumpt, 2-11-2015

Buiten het drukke centrum als een oase van rust ligt Oxygen, een resort met prachtige tuinen waarin de huisjes en appartementen staan en twee mooie zwembaden. Voor het eten kun je hier ook terecht in Restaurant Moments. Prima eten.

Wij waren met een groep van 13 personen en hadden 2x4 kamers met elk een badkamer en per 4 kamers samen een eigen keuken annex woonkamer. Perfect voor groepen tot 16 personen. De service van de medewerkers is erg zorgvuldig en vriendelijk. Een ideale plek om twee weken heerlijk te genieten en uitgerust weer terug te reizen naar Nederland. Tijdens ons verblijf hebben we meerdere tours gemaakt en daarvoor is Oxygen een prima uitvalsbasis.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

super appartementen

bea, 6-9-2015

Alle personeelsleden zijn fantastische mensen

die werken er met plezier en daarom is de sfeer er ontzettend gezellig

Schoon en 2 mooie zwembaden

Het is er echt genieten. ..

Gereisd met partner in februari 2015

Top, waar voor je geld !

Top ! waar voor je geld, 14-8-2015

Ruime appartementen, goed schoon en voorzien van goede airco, ijskast; goed functionerende douche; het park eromheen is prachtig, goed onderhouden, met veel terrasjes en 2 prima zwembaden van 11x5,5 m; een voor spelen en wij gebruikten de rustigere om baantjes te trekken; 3 wasmachines en 3 drogers op het complex; als je niet wilt koken een goed restaurant ( Moments), dat door de Paramariboérs als uitgaansrestaurant wordt aangemerkt, met amerikaanse keuken
    Gereisd met partner in augustus 2015

een aanrader!!

N.Kampe, 8-8-2014

Deze zomer verbleven we 3 weken op Oxygen resort en dit is ons zeer goed bevallen!

Onze zoon heeft zich vermaakt in de zwembaden(2) en op de trampoline die in de zeer mooi aangelegde tuin staan. De kamers(B) zijn ruim en schoon, hebben een ruime badkamer met douche en toilet en een open keuken met magnetron en liggen allemaal rondom de zwembaden . Er is een Restaurant (moments) met bar, voor Ontbijt (27srd) en Diner. Het ontbijt was heerlijk met elke ochtend Surinaamse lekkernijen.

De medewerkers zijn behulpzaam en lief met kinderen, in ieder geval met onze zoon!

Het resort heeft zeer goede Wifi en wasmachines en drogers om te gebruiken, deze service is gratis! Het resort ligt lekker centraal op slechts 10 autominuten vanaf het centrum van Paramaribo en bevind zich in een nette buurt.

Oxygen Resort is een aanrader!!

Het enige wat wij vonden dat anders kon was het ontbreken van matras beschermers en Do not disturb bordjes om aan de deur te hangen voor de schoonmakers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Oase midden in Paramaribo

Arthur, 4-6-2014

In februari met de familie drie weken in de appartementen A en B gezeten. En beiden waren super!!! Zelf in een appartement A gezeten en daarvan genoten. Voor Europese standaard wat kaal ingericht maar de meeste tijd zit je toch lekker buiten. Een fantastische groene omgeving die keurig wordt bijgehouden. Twee prima zwembaden zodat de ouderen ook rustig konden afkoelen terwijl de kids plezier maakten. Moments restaurant is gezellig, met super vriendelijk personeel en prima eten. En vergeet de cocktails niet!!! Ook de medewerkers van Oxygen zijn zeer behulpzaam. Vraag gerust om een taxi te bellen. We hebben daar drie weken gehad die voorbij zijn gevlogen!! En we gaan zeker terug!! Voor iedereen die naar Paramaribo gaat een aanrader!! OK, je moet je eigen lakens wassen. Big deal!!!
    Gereisd met vrienden in januari 2014

Zeer aangenaam resort.

Gisella, 26-3-2014

Het verblijf bij Oxygen was super fijn. De omgeving is fraai en rustgevend (prachtige landscaping). De medewerkers zijn aardig, hulpvaardig en professioneel. De appartementen zijn netjes en van alle gemakken voorzien (met name de B en de A appartementen zijn subliem). Het restaurant heeft heerlijk eten, weliswaar overwegend Europees en iets duurder dan gemiddeld in Suriname, maar de smaak maakt eigenlijk alles goed. Het resort biedt diverse faciliteiten, zo kan de kleding gewassen worden tegen een gering bedrag. Er zijn twee zwembaden op het terrein, de Wi-Fi mogelijkheid is fijn. Het was gewoonweg super fijn om twee weken op het resort te verblijven. Bij een volgend bezoek aan Suriname zullen wij zonder ook maar enige twijfel opnieuw voor het Oxygen resort kiezen.

Thx Oxygen, wij hebben enorm genoten van het verblijf bij jullie!!!

Gereisd met vrienden in maart 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Oxygen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oxygen in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oxygen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Oxygen scoort een 9.08 uit 10 op basis van 32 reviews.