Appartement Martinus *

8,5

26 reviews over Appartement Martinus in het Nederlands

Fijn appartementen complex in Noord Paramaribo

Wil & Rob, 17-6-2017

Fijn appartementen complex met een centrale ligging. Op 2 kilometer van het Centrum van Paramaribo

Mooie en schone ruime kamers met vriendelijk personeel.

Na het ontbijt lekker een duik nemen in het zwembad.

Op zondag een Javaanse markt aan de overkant waar je lekker kan eten.

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk appartement, heel fijn zwembad.

Marjon, 12-3-2016

Martinus appartementen is een heerlijk verblijf. Het is ruim , keurig schoon en zo goed als mug vrij. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad heerlijke afkoeling. Drankjes en 'een snelle hap' verkrijgbaar in het restaurantje tegen een zeer redelijke prijs. Ontbijt eenvoudig maar lekker en zeker voldoende. Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Heerlijke plaats om te verblijven.

W.F. d'Harvant, 12-3-2016

Gezellig appartementencomplex inclusief (basic) ontbijt. Wel iedere dag variatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het zwembad is prima maar de uitstraling is wel wat oubollig. Winkels en restaurantjes op loopafstand. Kortom een aanrader om Paramaribo te verkennen. Wij komen graag terug!
Gereisd met partner in januari 2016

Onze vaste verblijf

lucmar53, 2-10-2015

Netjes en goed onderhouden complex . Kamers zij netjes en balkonnetje is prettig en zeker om er 's morgens je eerste kop te koffie te drinken en te genieten van de opkomende zon . Leuke tuin en terrasje . Rustige omgeving . Centraal gelegen.Het uitgaanscentrum in Paramaribo in 10 minuten bereikbaar per taxi , niet duur zo een ritje €3,- . Heel fijn is het zwembad . Gezien de hoge dagtemperatuur of na een excursie is het fijn om even te kunnen zitten of zwemmen om af te koelen in 't water . Handig is dat er naast het complex een pinautomaat is en honger hoef je niet te lijden want in de omgeving zijn er genoeg eetgelegeheden en kraampjes .Het complex heeft een eigen restaurant , maar jammer genoeg kun je er alleen maar snacks , frieten en hamburgers krijgen . Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , alleen bij de receptie is er 1 dame die wat vriendelijker mag kijken . Ontbijt is eenvoudig maar netjes verzorgd . Dit is ons derde verblijf hier en we zullen er nog vaker verblijven .
Gereisd met partner in september 2015

Zeer aardig personeel en een fantastische plek!

Legrand, 16-8-2014

Algemene indruk is goed onderhouden. Tuinman is dagelijks bezig de bestrating en de tuin netjes te houden.

Omgeving is redelijk rustig en geeft een veilig gevoel. Camerabewaking van de omliggende straten en het hotel. Bewaking 's nachts. Dit is een goede buurt van Paramaribo.

Receptionistes aanwezig van 7 tot 21 uur. Administratie van 7 tot 14 uur. Zwembad open van 10 tot 21 uur. Restaurant bij het zwembad open van 14 tot 21 uur. Alle medewerkers zijn ongelofelijk aardig, klantvriendelijk en behulpzaam.

Prijs/kwaliteitsverhouding is OK. Pluspunt is dat het appartement beschikt over een buitenbad.

Ontbijtbuffet met dagelijks een ander Surinaams hapje (tempeh, bakkeljauw, sardines in olie/tomatensaus, etc.) Restaurant van het zwembad biedt patat en snacks. Eetgelegenheden in de buurt: zie tips hieronder

Kamers zijn netjes. Schoonmaak om de dag.

Kindvriendelijke accommodatie. Personeel is zeer vriendelijk voor kinderen. Zwembad met kinderbad aanwezig. Patat en snacks verkrijgbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

zal nooit meer boeken voor deze apartement

timal, 20-6-2014

dit was mijn 3e keer dat ik daar bleef, maar wist niet dat ik deze keer voor verassing zou komen staan .Ik had namelijk telefonisch geboekt uit Holland van 19 mei tot en met 7 Juni, toen ik arriveerde hebben zij mijn kamer no1 gegeven ,snel daarna moeten wij verhuizen naar No5, een paardagen later werd ons verteld dat wij vanaf 30 Mei naar een ander kamer moet, dag later vertelden ze dat wij moet weg omdat de kamers zijn verhuurd, Dat was onbehoorlijk bestuur en ze probeerden ons in ander plek te plaatsen, toen zij dat niet konden hebben ze gewoon gezegd dat wij weg moesten en dat was even slikken, wij hadden toch tot 7 Juni geboekt. Elk personeel lid had eigen regels als de een zo zegt ,zegt de andere iets anders. Wij hebben toen zelf iets zoeken (Hotel) en gevonden.
Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijke plek om te verblijven.

W.F. d'Harvant en M. d'Harvant - Klein, 1-4-2014

Van hieruit konden we prima Paraaribo en de omgeving verkennen.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

De taxiservice van en naar het vliegveld werd ook tegen een billijke prijs uitgevoerd.

Gereisd met partner in maart 2014

Absolute aanrader.

Naraysca Cecilia, 8-2-2014

Twee nachtjes geslapen. Erg naar ons zin gehad. Vriendelijk personeel... Ontbijt simpel maar prima... appartement lekker ruim. Zeker een aanrader in Paramaribo.
Gereisd met vrienden in februari 2014

goed

Reginald, 4-9-2013

Leuke accommodatie, gezellig en vriendelijke mensen.
Gereisd met partner in juli 2013

Mooi schoon appartement

timo, 9-5-2013

We hebben een heel plezierig verblijf gehad in het martines fijn zwembad om af te koelen ende kamers werden ook om de dag schoongemaakt
Gereisd met partner in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Martinus bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Martinus in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Martinus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Martinus scoort een 8.48 uit 10 op basis van 26 reviews.