Hotel Krasnapolsky ***

7,1

49 reviews over Hotel Krasnapolsky in het Nederlands

Zakenhotel

Marc, 5-4-2017

Hotel Krasnapolky is een mooi hotel voor Surinaamse begrippen. Midden in het (minder aantrekkelijke gedeelte van) centrum van Paramaribo. Wij hadden een mooie kamer met balkon, waar je een leuk uitzicht had over de Suriname rivier en de bossiebrug. De hygiene is prima. Wij vonden het een leuk en goed hotel, maar het is wel een hotel dat meer op zakelijke bezoekers is ingesteld. Het is nl. niet een heel gezellig hotel. Wij vonden het gedeelte waar het zwembad en de bar e.d. was niet echt heel aantrekkelijk en een beetje kaal. Het ontbijt is goed en verder was de service prima.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Achterstallig onderhoud en slechte hygiëne

Achira, 15-2-2017

Qua ligging is de hotel prima. Maar ik heb om een andere kamer moeten vragen wegens ontzettend slechte hygiëne en achterstallig onderhoud. Ik hoefde geen chique hotel, maat hygiëne is wel belangrijk. Beschimmelde plafond in de badkamer, haren van vorige bezoekers , vieze kalkaanslag. Ik kies niet opnieuw voor het krasnapolsky.
Gereisd met partner in februari 2017

Vriendelijk personeel; achterstallig onderhoud

H Capello, 9-10-2016

Bij binnenkomst ziet het hotel er mooi uit maar bij langer verblijf vallen de onvolkomenheden steeds meer op. Bijvoorbeeld slecht werkende airco / tv, vocht in de kamers, klam beddengoed, muffe geur in de kamer. Ontbijt wordt niet op tijd aangevuld, housekeeping niet altijd adequaat. Echter als je er om vraagt zijn de mensen individueel heel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Krasnapolsky bij:

Heerlijk hotel, midden in het centrum

greetjuh1962, 19-11-2013

Hotel Krasnapolsky is een goed hotel met mooie ruime kamers. Alles is net opgeknapt. Er is een mooi zwembad. Vriendelijk personeel en keurig schoon. Wij zijn hier 18 dagen geweest en gaan hier volgend jaar zeker weer terug. Zeer centraal gelegen, midden in het centrum. De voorkant van het hotel aan de drukke winkelstraat, de achterkant aan de zwembadkant is rustig met mooi uitzicht op de rivier en de brug. kortom: een echte aanrader!
Gereisd met partner in december 2012

zeer goed hotel

P.Pouw, 3-3-2013

heb er 14 dagen gelogeerd(12-02-2013tot 26-02-2013)het zijn,wat hotel betreft,fijne dagen geweest alles keurig en schoon.

een klein minpuntje en dat is er zit geen slot op de wc deur.

zijn weer van plan om naar sur.te gaan en dan zeer zeker weer in hotel krasnapolsky nogmaals een zeer goed hotel

Gereisd met partner in februari 2013

Goed, niets mis mee

George, 28-9-2012

wij zitten nu twee nachten in dit hotel. 27 t/m 29 september. Het ziet er netjes en verzorgd uit. Ik heb nogal op mijn hygiene qua kamer gesteld en dat is goed. Alles ziet er keurrig uit. Het ontbijt is niet uitgebreid maar er is van alles wat en het is lekker. Het ligt ongeveer 4 km van de terrasjes en eet tentjes vandaan. Het enige minpuntje tot nu toe is dat er niemand van de shuttel service stond bij het vliegveld terwijl wij dit wel aangevraagd hadden. Ach 150 sdl valt mee.
Gereisd met partner in september 2012

Ed en Willem Bever op z'n Surinaams

Richard Roosenboom, 1-3-2012

Ze zijn op het moment keidruk aan het verbouwen in Krasje. Het goede nieuws: de kamers worden prachtig. Het slechte nieuws: er wordt elke dag vanaf 8uur s ochtends geboord, getimmerd en gezaagd als een dolle. Daar slaap je niet doorheen. Waar ze aan klussen? Het zwembad en het terras. Inderdaad, dat is er dus ook niet. Als schrale troost mochten we in een ander hotel op 25 mins lopen in het zwembad. Duh. Dit alles is nog kwalijker omdat we iets dergelijks op de site hadden zien staan en ons na een telfoontje was verzekerd dat de verbouwing afgelopen zou zijn als wij er zouden zijn (begin februari). Volgens een bordje duurt het tot eind maart, een blik uit het raam leerde dat dat op z'n vroegst september wordt. Tip: zeker naartoe. Volgend jaar. Nu niet, tenzij je zin hebt in een paar nachten op een bouwplaats zonder voorzieningen.
Gereisd met partner in februari 2012

Verouderd, goede locatie, vriendelijk personeel

Franca , 27-4-2011

Wel verouderd, maar wel netjes. Dicht bij het centrum. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima. Fietsen zijn te huren bij Zus en zo, tegenover de palmentuin.

Leuk is naar Frederiksdorp te fietsen.

Gereisd met partner in april 2011

Wel terug, alleen NIET HIER!!!!

Anne, 6-3-2011

Hotel middenin het centrum van Paramaribo, alleen zijn er geen restaurantjes o.i.d. in de nabije omgeving. Nacht 1: een kamer op de 4e verdieping. Alles stonk en erg muf. Deze verdieping blijkt de rokersverdieping te zijn en er is ooit waterschade geweest, vandaar de schimmel-muf-lucht. Daarna een kamer op de 5e verdieping gevraagd, deze was in ieder geval frisser. Het avondeten was matig, 45 minuten moeten wachten op mijn colaatje. Bediening is erg traag. Ontbijt is oke. Zwembad op de 3e verdieping is prima, alleen stroomden de dames wc's over.

Om te overnachten is dit eventjes een prima hotel, maar niet om langer te verblijven.

Gereisd met partner in februari 2011

Prima hotel midden in de stad

Fedor, 15-1-2011

Goede ruime kamers met AC. Ontbijt is druk bezocht, waardoor er soms lange rijen zijn. Het aanvullen van het buffet gaat niet altjd even soepel. Het zwembad geeft heerlijke verkoeling na een dag Paramaribo (en omgeving) verkennen. Bij het inchecken kan het even duren als het druk is. ("Mijn collega komt er zo aan...")
Gereisd met jonge kinderen in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Krasnapolsky bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krasnapolsky in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krasnapolsky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Krasnapolsky scoort een 7.07 uit 10 op basis van 49 reviews.