Appartement Kekemba Resort ***

9,2

283 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Geweldig

mariska van slooten, 17-3-2015

Wat een heerlijke accommodatie. Wij hebben erg genoten en komen zeker nog een keer naar Suriname. De gastvrijheid van de heren is echt ongekend en daardoor gaf het ons een heel welkom gevoel. Handdoeken in overvloed en het schone en nette appartement geweldig. Dank heren tot een volgende keer.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

Heel leuk resort!

Ger en Ineke, 4-3-2015

Een resort zonder opsmuk, maar van alle gemakken voorzien. Schone handdoeken in overvloed en op tijd schone lakens. Met zeer vriendelijke gastheren John en Lloyd die je geheel vrij laten maar er voor je zijn als je ze een vraag wilt stellen.
Gereisd met vrienden in februari 2015

Geweldige rustige plek midden in Paramaribo

Luuske en Lammert, 25-2-2015

Geweldige plek met de 2 fantastische gastheren Lloyd en John. Een echte aanrader voor iedereen die lekker relaxen wil. Ligging tegen de cultuurtuin en de Paramarbi zoo aan.
Gereisd met partner in januari 2015

Een geweldige plek

Rein, 20-2-2015

Een klein, maar ruim opgezet paradijsje in Paramaribo. Goed ingerichte bungalows en studio's rond een heerlijk zwembad. Alles heel schoon en goed onderhouden door Lloyd en John. Schitterende stille ligging achter de cultuurtuin, waar je doorheen fietst op weg naar de stad. Zeer goede gratis WIFI.
    Gereisd met partner in januari 2015

fantastisch plek

Wilma Venema, 1-2-2015

Een heerlijk rustige plek waar niets aan onbreekt.
    Gereisd anders in januari 2015

heerlijke plek

antoinette, 18-1-2015

lekker rustig, zeer aardige en behulpzame eigenaren
    Gereisd met vrienden in december 2014

Heerlijk verblijf op een mooie rustige plek.

Rian van Vucht, 12-1-2015

Netjes, schoon verblijf met alles wat je nodig hebt.

Gastvrij en op fietsafstand van de stad.

Taxi in dezelfde straat evenals een paar kleine supermarktjes.

Achter het resort een mooi parkje en dierentuin.

Gereisd met partner in december 2014

genieten van resort en John en Lloyd

linde van der Burg, 8-1-2015

Prettige schone appartementen met een tropisch kleurtje. Ideaal is ook je eigen terrasje waar we familie vrij konden ontvangen en de parkeergelegenheid op het terrein. De warme ontvangst van de eigenaren is ongekend. Op aanvraag is er een warme maaltijd bij aankomst die ons direct thuis liet voelen en dus erg aan te raden. We reisden met onze kleine dochters die zich vrij konden bewegen op het resort en het uitstekend naar hun zin hadden. De informatie bij het boeken is heel compleet en de ophaalservice goed geprijsd. Al met al een super aanrader voor ieder gezelschap. We missen het nu al.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2014

service is top

timthom1, 5-1-2015

Oktober 2014 twee weken hier geweest. De gastheren john en lloyd zijn zeer gastvrij en je kunt met vragen altijd terecht. Ze hebben voor ons tripjes geboekt, eten geregeld, ons uitgenodigd om te komen eten, auto huur geregeld, kaartjes gepost enz...enz....wil je onpersoonlijk in een grote accommodatie terecht ga dan in het centrum zitten. Wil je gastvrijheid....kleinschaligheid in een zeer ontspannen sfeer kies dan kekemba.

John en lloyd bedankt voor twee super weken.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Voor mij dè ideale plek

Ray Spronk, 27-12-2014

Indrukken en ervaringen zijn al genoeg te lezen.

Helaas voor John en Lloyd moet ik gewoon terug!

Gereisd met partner in november 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 288 reviews.