Appartement Kekemba Resort ***

9,2

283 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Unieke plek

Dion, 21-10-2015

Na aankomst in Suriname verbleven we een paar dagen in Kekemba. Een mooie unieke plek in Paramaribo, met een prettige rustige tuin waar je kunt luieren in hangmatten, zwemmen en zonnen. De trotse eigenaren maken de beleving leuk en persoonlijk en zorgen voor een goede sfeer op het resort. Ze zijn relaxt, geven graag tips en adviezen en doen hun best om je te verwelkomen en thuis te laten voelen. Kekemba ligt in een woonwijk naast de Zoo. Niet direct dicht bij het centrum, maar met een huurauto is dat geen probleem. De bungalow die wij hadden had airco in de woonkamer en slaapkamers, en voldoende schone handdoeken enz. De woonkamer is wat aan de kleine kant voor 4 personen en kent buiten een klein terras, wat enige privacy geeft (de studio's direct aan het zwembad bieden geen privacy als je buiten zit). Het gehele resort is doeltreffend basic, wordt goed onderhouden en is schoon. We hebben het er goed naar de zin gehad. Ook het vervoer van en naar Zanderij was prima geregeld.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fantastisch!

Haidy Mac Intosh, 7-9-2015

Een heel fijn logeer adres. John en Lloyd werken hard om het iedereen naar de zin te maken. Wat ons betreft is dit weer uitstekend gelukt! Dit was ons tweede bezoek en de volgende keer logeren we gewoon weer bij John en Lloyd!
Gereisd met partner in augustus 2015

Gastvrij, superschoon!

Hannie Viejou, 5-9-2015

het is een geweldig resort met alle aandacht voor de gast. Het voelt er echt als thuis komen.

John en

Lloyd zijn super attent en behulpzaam.

De appartementen zijn volledig ingericht en worden goed schoon gemaakt.

We gaan nu voor het eerde jaar op rij en als het aan mij ligt........

Gereisd met partner in maart 2014

schitterend

Thierry & Christine, 31-8-2015

De eigenaars van dit resort (John en Lloyd) geven je het gevoel om 'thuis' te komen. Geen moeite is hen te veel om het je voor de volle 100% naar de zin te maken. De stad is met taxi gemakkelijk en goedkoop te bereiken. Het is kleinschalig en gezellig.
    Gereisd met partner in augustus 2015

Genieten in alle opzichten

Ellen van beek , 6-7-2015

kekenmba heeft onze verwachting overtroffen. Een groot huisje met airco waarin niets ontbreekt, boven je tuintafel hangt zelfs eenventilator, heerlijk zwembad en jacuzzi, een tuin waar je kunt kiezen waarin je wilt luieren (stoel met voetenbank, hangmat of ligbed) en lieve beheerders. Zelfs voor de tweewekelijkse schoonmaak mag je aangeven welk tijdstip jou schikt. Kortom een aanrader!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

In alle opzichten goed verzorgd

Kitty van Niekerk, 14-5-2015

Goed verzorgde appartementen: ruim en schoon, voldoende handdoeken en goed sanitair. Verder: een lekker zwembad, leuke buurt en vooral ook: zeer klantvriendelijke en gastvrije beheerders. Top!
    Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Fantastische plek in Paramaribo

Hanja de Weerd-Fopma, 2-5-2015

Accommodatie is top! Gastheren zijn meer dan top! Weg naar resort is minder..zandweg met kuilen..maar daar kunnen zij niets aan doen! We hebben daar een geweldige tijd gehad! Onze dochter werkt in Paramaribo en zij mocht ook overal gebruik van maken bij het Kekemba resort!
    Gereisd met partner in april 2015

Relaxte plek in druk Paramaribo

Machiel Stijger, 19-4-2015

Rustig resort iets buiten drukke centrum. Prima appartementen, compleet ingericht (incl. thee/koffie, afwasmiddel, zeep, enz). Kleine boodschappen doe je om de hoek (broodje, biertje, water), bij behoefte kun je er eten. Het beddengoed wordt genoeg verschoond en handdoeken zijn er ruim voldoende.

Ligt iets buiten het centrum, maar met de taxi (de taxicentrale zit op 200m) zit je voor eur 4 in het centrum. Daardoor juist heel relaxt om eind van de dag even bij te komen of om de dag rustig te starten.

Geschikt voor kids vanwege lekker zwembad. Boek als jong gezin je huisje aan het zwembad, je hebt dan vanaf je "terrasje" goed zicht op je kids. Zonnebedden voldoende.

John en Lloyd zijn prettige en relaxte eigenaren die niet te beroerd zijn om zaken voor je uit te zoeken en je adviezen te geven. Tours zijn via hun site te bestellen en in overleg kan John je hier prima bij helpen. Na de tours keer je steeds weer (een) dag(en) terug op Kekemba, je onnodige bagage kun je daar laten liggen.

Gereisd met partner in januari 2015

Hier komen we terug

Ann, 17-4-2015

Rustig gelegen, niet te groot, alle voorzieningen aanwezig, reguliere schoonmaak, vriendelijke gastheren, stijl "jij vraagt, wij draaien". Had onze instapkaarten s'avonds doorgemaild en s'morgens lagen die al op ons terrastafeltje, heerlijk.
    Gereisd met partner in april 2015

Best Place in Town

martine_wout, 10-4-2015

Zeer rustig gelegen en toch dicht bij het centrum. Uiterst behulpzame gastheren. Absoluut een aanrader.
    Gereisd met partner in maart 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 288 reviews.