Appartement Kekemba Resort ***

9,2

283 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Home away from home

Sunny, 23-12-2015

Super resort, westerse maatstaven gecombineerd met de Surinaamse hartelijkheid. De eigenaren zijn professioneel en toch warm. Wij hebben een ontzettend fijne tijd gehad in Suriname met een heerlijk ruim en schoon appartement bij Kekemba als thuisbasis. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in december 2015

Uitstekend, Geweldig management.

Ray, 21-12-2015

Mooie locatie in de buurt van de zoo.

Ligt wel even buiten het centrum.

Maak zelf uit wat belangrijk is.

John, Eigenaar, 25-1-2016
Lekker genieten van de rust bij Kekemba. De stadsdrukte kan je altijd opzoeken.

Geweldig

Familie Busse, 15-12-2015

Het is een heel mooi Resort.

Wij waren met de familie en iedereen had een apart huisje.

We hebben dus ook veel huisjes gezien en alles zag der dikke prima en verzorgd uit.

De huisjes zijn leuk ingericht, je hebt een aparte douche en een leuk keukentje met alles erop en eraan.

In het huisje zit ook airco.

Je kan ook heerlijk zwemmen of lekker uitrusten in een heerlijke lounge set of toch liever uitrusten in een lekkere hangmat.

Wij hebben het met zijn alle heerlijk naar ons zin gehad.

En kijken er met veel genoegen op terug

De eigenaars zijn ook 2 fantastische mensen erg aardig, open en vriendelijk.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Uitmuntend, gastvrij, schoon: prima plek

Theo, 13-12-2015

Kekemba is een resort waar we ons echt thuis voelden. Alles kon. Wilde je hulp bij excursies, een taxi of een prima maaltijd: werd geregeld.

Prijs kwaliteit: je krijgt waar voor je geld! wij vonden het verblijf niet duur, terwijl veel geleverd is.

Kekemba is schoon. Iedere dag wordt de hele tuin aangeveegd. Zwembad ontdaan van wat er in valt en appartementen worden vaak schoongemaakt en van schoon beddengoed en handdoeken voorzien. Op verzoek wordt het appartement ook tussendoor van schone handdoeken lakens e.d. voorzien.

Gezelligheid en persoonlijke aandacht in een frisse Surinaamse sfeer.

Gereisd met vrienden in november 2015

In een woord fantastisch, vriendelijke gastheren.

Johan Biseswar, 10-12-2015

We vonden het geweldig, in het begin wennen aan de kleuren, maar dat hoort gewoon in de tropen. Wat een ruimte zeg en goed schoon gehouden, prima. Een aanrader voor iedereen die op vakantie naar Suriname gaat, we zijn er 20 dagen geweest ik zou zeggen 20 dagen tekort, wat een top locatie en vriendelijke en goedlachse gastheren, John en Lloyd bedankt, jullie zien ons zeker terug.

Super plek!

Cora, 7-12-2015

Een leuk gastvrij resort in een groene omgeving aan de rand van de dierentuin, met mooie ruime appartementen , de super gastheren John en Lloyd kunnen zorgen voor prachtige dag/ meerdaagse trips.

Wil je eten bij je appartement? Kan geregeld worden! Taxi nodig? Wordt geregeld.

Kortom : voor een verblijf in Suriname / Paramaribo een ideale basis! Rust/ natuur/ ruimte/ comfort/ gezelligheid!

heerlijk 'thuiskomen'

karlijn, 3-12-2015

een week bij kekemba verbleven en er onwijs van genoten.

Super lieve eigenaren die je overal bij helpen.

Het was echt een 'thuis' in Paramaribo!

Heerlijk

Jan en Gusta Nekkers, 3-12-2015

Voor het 4de jaar waren we in Suriname, het is een schitterend land.

Voor en naar onze trips in het binnenland verblijven we altijd bij Kekemba.

Waarom? het is er heerlijk en je bent er zo lekker "thuis."

De ideale plek om voor je trip naar het binnenland lekker te acclimatiseren en na terugkomst heerlijk uit te rusten.

Mooie schone appartementen, lekker zwembad dat je overdag vaak helemaal voor jezelf alleen hebt omdat de andere gasten een tour aan het doen zijn, alle vrijheid van de wereld als je je maar gedraagt en gelegen op een ideale locatie net tegen het centrum aan.

Ieder jaar als we er komen is er weer het een en ander aangepakt. (mooi tegelvloertje onder de hangmatten, nieuwe kussens in de ligstoelen, nieuwe of gerenoveerde studio's/appartementen.

John en Lloyd doen er alles aan het resort in optimaal staat te houden, perfect.

Onze tip ! Zoek niet verder maar ga gerust naar Kekemba.

Boven verwachting leuk!

Enith van Tongeren, 27-11-2015

We hebben hier drie weken gelogeerd en het was echt heel goed toeven. We hadden met onze groep 3 huisjes bezet en dat beviel een ieder prima. Met een zwembad zo voor de deur en dan een kindje van bijna 2 jaar bij je hebben was van ons niet heel handig. Maar ze hadden wel een goeie kinderstoel voor ons (waar ze natuurlijk vaak uit wou) Gelukkig hoeven we daar niet meer over na te denken dus de volgende keer zou ik hier zo weer boeken want onze dochter van 4 was niet uit het zwembad weg te krijgen (vond ze natuurlijk het leukst aan heel die vakantie :-) Het is lekker rustig, je hebt veel privacy, en alles wordt goed onderhouden. Heerlijke Tjap tjoy ook toen we met een late vlucht aankwamen. John en Lloyd zijn twee goedlachse en strikte gastheren die echt moeite doen om met je mee te denken als het gaat om trips die je kunt maken. 's avonds kun je lekker bij hen aan de bar zitten en een leuk praatje maken. Bedankt en hopelijk tot een volgende keer! Heel veel groeten van de familie van Tongeren and friends!
    Gereisd met vrienden in oktober 2015

Heerlijke plek!

Frieda, 26-10-2015

Een heerlijk appartementen complex, rustig en echt schoon!

Lloyd en John altijd bereid om tips te geven waar te eten, welke bezienswaardigheden er zijn..super!

Ik hoop wel dat die weg snel gemaakt wordt!

Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 288 reviews.