Appartement Kekemba Resort ***

9,2

283 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Supervakantie!

Larry van Putten, 12-4-2016

Als je je in een relatief vreemd en tropisch land nu snel op je gemak wilt voelen moet je zeker hierheen gaan. John en Lloyd zijn voortreffelijke gastheren. De appartementen zijn schoon, sfeervol, gezellig en comfortabel maar ook behoorlijk hightech ingericht met veel oog voor detail en sfeer. Gewoon zoiets als altijd een lekkere dikke stapel schone, zachte handdoeken doet het zo goed! Prima qua veiligheid, goede airco met ecosysteem en zelfs uitstekende (!) wifi die het gewoon net zo goed doet als thuis. Kortom hierover is allemaal goed nagedacht. Koffie en thee is voor gezorgd (neem ook Senseopads mee). Koelkast, microwave, broodoventje, alles tiptop. Enig puntje van kritiek is het wat trage kookplaatje, maar ja, verder kunnen we echt niets bedenken. Bed is goed, douche heerlijk en de huishond is een liefje, ietwat corpulent door de verwennerij dankzij de gasten. Zwembad schoon en heerlijk. Ligging goed want in een omgeving met veel natuur en toch maar een paar taximinuten van de stad. € 1,50 a € 2,00 per rit. Gewoon doen dus; 100% waar voor je geld!
Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk plek om thuis te komen na een tour!

Sarah, 11-4-2016

Kekemba was een relaxed plek om te verblijven. Appartementen met alles erop en eraan. Het ene is wat groter dan het andere ( heb in twee verschillende gelogeerd) , maar allemaal dik in orde. Er wordt niet moeilijk gedaan over handdoek, of kussen meer of minder. Over kindvriendelijk kan ik verder niet veel zeggen: ik zag blije kids, al waren er niet veel. Fijne tuin en terras voor appartement. Aardige en behulpzame eigenaren. Gelegen in een woonbuurt. Vond ik best fijn, maar is voor iedereen zelf om te bepalen uiteraard.
Gereisd alleenreizend in maart 2016

Prima verblijf met alle benodigheden

j.s, 4-4-2016

Gastverzoeken worden tot aangenamer verblijf door de vriendelijke/flexibele gastheren gehonoreerd. Waardoor je vakantiesfeer verhoogd.

De appartementen zijn heel compleet ingericht en goede voorzieningen.

Jammer dat we door de muggen beperkt buiten hebben kunnen ontbijten/lunchen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Heerlijk relaxed en comfortabel.

Anja, 21-3-2016

De vriendelijke gastheren zijn altijd tot je dienst en Loyd kookt heerlijk. Comfortabele bedden, altijd schone handdoeken, een heerlijk zwembad om na een warme dag Paramaribo een duik in te nemen. Ook fijn om weer terug te keren na een weekje jungle. Volgende keer zeker weer naar Kekemba.
    Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijk klein resort met fijne eigenaren

Wiebe, 17-3-2016

Wij hebben hier,met kinderen, 2 maanden gezeten.

Het appartement is prima in orde en van alle gemakken voorzien. En mocht er iets extra's nodig zijn, dan leen je het gewoon van Loyd en John (de eigenaren).

Verder is het terrein goed onderhouden en het zwembad heerlijk. Los van de kwaliteit, is de ook de sfeer en de aandacht van de eigenaren van belang. Ook dit was top.

We hebben weer genoten en we zien jullie weer over een jaar of 2 ;-)

Oase van rust binnen Paramaribo

Harrie Govers, 17-3-2016

Veel privacy in appartement 2

Aanwezigheid gratis WIFI

Gelegenheid tot wassen

Gereisd met partner in maart 2016

Een eigen huisje in Paramaribo

Tony Hillebrandt, 7-3-2016

De eigenaren van Kekembo hebben er alles aan gedaan om hun gasten een uitstekend verblijf te bieden in het resort, gelegen aan het eind van een rustige straat in Paramaribo. Mijn vrouw en ik hebben er een huisje gehuurd dat brandschoon was en overal in voorzag: comfortabel bankstel, eethoek, televisie, goed uitgeruste keuken en prima badkamer met heet water. Voldoende grote handdoeken voor het grijpen en zelfs gebruik van de wasmachine en droger. John en Lloyd zijn goed gezelschap en heel behulpzaam. Ze hadden veel nuttige tips voor ons, die we goed konden gebruiken omdat we langer dan een week bij hun verbleven. Vlakbij het resort, op loopafstand, is een buurtwinkeltje voor de eerste levensbehoeften. En de taxi-service uit de buurt is goed, betrouwbaar en goedkoop.

Zeker ook belangrijk zijn het zwembad en de patio met hangmatten, comfortabele tuinstoelen en hangmatten (!!!) en een heerlijke hot whirlpool (jaccuzi) om te relaxen na een lange dag bezienswaardigheden bekijken.

We raden Kekembo van harte aan alle reizigers, oud en jong, met en zonder kinderen.

Gereisd met partner in februari 2016

een warm bad.

jan en paulien schilder, 5-2-2016

we kwamen onze dochter op haar stage plek bezoeken, ook zij werd gastvrij ontvangen, mocht meezwemmen en steeds op bezoek komen, top.

Lloyd heeft heerlijk voor ons gekookt, een heerlijke relaxte uitstraling van beide mannen wat een rustgevende uitwerking op ons had.

prima bedden, in de keuken alles wat je nodig heb en als je iets mis dan is het zo voor elkaar (koffiefilter).

bedankt wij hebben het super naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in januari 2016

Kleinschalige kwaliteit en rust.

Freek Drenth, 30-1-2016

In januari 2016 bijna 3 weken hier met mijn echtgenote geweest. Mooi, netjes, kleinschalig en persoonlijk. Lekkere ligstoelen, fijne jacuzzie en heerlijk zwembad. Zelfs de vuile was kun je laten doen (tegen kleine betaling). De eigenaren zijn altijd vrolijk en attent. Onze dochter kon ook zonder problemen langskomen om te zwemmen en evt ook te overnachten. Een aanrader voor zij die iets 'leukers en beters' zoeken en willen dan de grotere hotels.

uitstekend, dus in 2017 weer

Francis, Ton en Simon, 10-1-2016

het appartement nr 1 en met recht nr 1, ruim,schoon en rustig gelegen, prima bedden,ruime badkamers,keuken met alles erop en eraan, John heeft zelf een filterkoffie app. beschikbaar.Airco in iedere ruimte, altijd schoon beddengoed en handdoeken. De beide gastheren en Brian geven het gevoel van je bent op vakantie, maar toch thuis. met een verschil, de tuin wordt gedaan, bedankt Brian.

verbeter punten zijn, airco in lounge is te klein voor opp. verder hadden wij het prettig gevonden een schuifraam met muskieten gaas in de slaapkamers en ventilatoren in het app.

Gereisd met oudere kinderen in november 2015
    John, Eigenaar, 25-1-2016
    Appartement 1 ligt bij de toegang tot het resort. De reden dat wij voor de slaapkamers gekozen hebben voor geluidisolerend-dubbelglas ramen is vanwege het verminderen van het geluid van langslopende mensen en langsrijdende autos.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 288 reviews.