Appartement Kekemba Resort ***

9,2

283 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Prima appartementencomplex(je) met zwembad

Iwan en Tecla, 2-9-2009

Kekemba Resort ligt aan de rand van het centrum van Paramaribo, rustig gelegen tegen de rand van de Cultuurtuin en de Zoo waardoor je je 's morgens verbaast over alle vogeltjes. Airco in hele appartement was wel nodig want het was heet. Zwembad was voor de kinderen een topper. Hele goede prijs kwaliteit verhouding: voor de dagen dat je er niet slaapt wegens trips naar bos etc hoef je niet te betalen en je mag je spullen laten liggen. Ook de auto gaat per dag en hoef je alleen te betalen als je 'm gebruikt. Je kan hun telefoon en PC gebruiken, ze hebben koude biertjes en hangmatten. Taxi's zijn ook goedkoop dus je bent zo waar je moet zijn. Het is ons heel goed bevallen.
Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Nous avons passé un super séjour

Mylène et Claire, 13-8-2009

au sein de votre guest house très agréable. Nous avons été très bien accueillies et rencontrer des gens tout aussi gentil. Nous ne manquons pas à chaque occasion d'en parler et vous recevrez très bientôt nos amis Français avant la fin des vacances.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Kekemba zeker aanbevelen bij vrienden

Lanny Crosier, 12-8-2009

Ik moet zeggen dat we het reuze naar onze zin hebben

gehad bij jullie. Jullie gastvrijheid en enthousiasme zal ons bijblijven

en we zullen onze vrienden die nr. Suriname reizen zeker aanbevelen om

naar Kekemba te gaan!

Als eigenarese van dive waterside apartments op curacao kanik zeggen dat john en lloyd een prima business draaien.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

The bommmm A place to be !

Cynthia, 22-7-2009

Ik heb in mei/juni genoten van een heerlijke plek ! De rust ,sauna ,zwembad,jacuzie,het vriendelijk personeel en de beheerders hebben me vakantie onvergetelijk gemaakt !Ik ging er met plezier heen om te relaxen (vaak genoeg met vrienden) en die genoten echt wel !bIk heb heerlijk voor ons laten koken op aanvraag ,jaaa kan alleen in Suriname op kekemba resort .Ik vind het een aanrader !Keep it up kekemba en tot gauw !!!! Cynthia uit Amsterdam.
    Gereisd met vrienden in mei 2008

Best bewaarde geheim van Paramaribo!

31-5-2009

Prima accomodatie iets buiten centrum van Paramaribo. John en Lloyd weten wat service is: of het nou gaat over een laat / vroeg ontbijt, taxi bellen of een gezellige babbel! Prettige sfeer, lekker zwembad en bubbelbad, prima appartementen; zij het wat klein, maar who cares, je bent toch de hele dag buiten! Contact met de andere gasten kan, is geen must, voldoende plekken voor privacy.

Ooit begonnen als gay-resort, nu nog slechts gayfriendly. Prima! Levert een leuke mix op. Niet geschikt voor kinderen, graag zo houden!

Gereisd met partner in februari 2009

vreselijk naar ons gehad !!!!!

John en William, 10-5-2009

Na 3 jaar hard gewerkt te hebben aan ons resort op Curacao, waren we er echt aan toe, om goed uit te rusten. Nou dat is zeker geluk bij John en LLoyd.

Het resort ligt erg rustig gelegen tegen een bosrand, dus geen overlast van voorbij rijdend verkeer.

Het appartement ziet er erg verzorgt uit en wordt regelmatig schoongemaakt. Het terrein wordt ook goed bijgehouden.

Wat gastvriendelijkheid betreft, verdienen John en LLoyd een dikke 10. Niets was teveel.

Eind dit jaar komen we zeker terug

John en William

Gereisd met partner in april 2009

Voor herhaling vatbaar!

Hesdey en Barbara Lont, 25-1-2009

We zijn 12 dagen in Kekemba geweest en gelukkig leken het wel 12 weken. Service, gastvrijheid en humor was geweldig. We hebben helaas behoorlijk het griep virus te pakken gehad geweest (sorry John, hebben je nog aangestoken) maar dat mocht de pret niet drukken. We voelden ons helemaal thuis en dat is precies de indruk die John en Lloyd je willen geven. Helaas hebben we Lloyd maar heel kort mogen meemaken maar wat een warmte en service stralen deze heren uit! Voor mensen die niet naar standaard op zoek zijn en geen kinderen hebben is dit resort bij uitstek geschikt. Zodra wij weer terug gaan, zal een bezoek aan Kekemba in ieder geval ingepas worden op ons reisschema. Tot gauw en dank voor alles!

Hesdey en Barbara Lont

Geweldig resort!

William en Brigitte, 23-1-2009

We zijn 2 weken in Suriname geweest en hebben dit resort uitgekozen om te verblijven. Tijdens onze 5 daagse jungle tour konden we onze koffers kosteloos hier achterlaten, een super service! De jongens John en Lloyd zijn echt top! Ze weten leuke stekken om te bezoeken en wijzen je goede plaatsen aan waar je heerlijk kan eten. De appartementen zijn super, alles wat je maar bedenken kan is aanwezig. Voor een klein bedrag kan je je kleding laten wassen. Het ontbijt is goed verzorgd en het gehele complex ziet er erg netjes uit. Een echte aanrader voor je verblijf in Suriname!

heerlijk herhaald verblijf

rafi & marc, 17-1-2009

Eenmaal ontdekt, blijven we terugkomen. Altijd een appartementje nodig als we in Suriname zijn. Kekemba leent zich daar erg fijn voor. Overdag in en rondom 't zwembad, als je even geen familiebezoek meer hoeft :-) John en Lloyd zijn perfecte gastheren en lekker relaxed. En de gasten zijn heel divers. 't Ontbijt was elke ochtend prima en geen probleem als 't qua tijd een brunch werd. Al met al, no hassle, ontspannen en gewoon een heel prettig verblijf.

Super geweldig

Hennie en Dina, 13-11-2008

Een echte aanrader, wat hebben wij een geweldige tijd in Kekemba gehad en dat voor 3 weken!!!!!

Enkele + punten:

Heerlijk rustig

Goed eten

En nog veel meer dankzij de gastheren Loyd en John

Dan de minpunten:

Geen een, nee echt niet!!!!

Gereisd met partner in november 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 288 reviews.