Appartement Kekemba Resort ***

9,2

283 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Fantastisch verblijf

André en Jacky, 9-10-2016

Kekemba is een appartementencomplex dat helemaal compleet is. Volop de ruimte, complete en praktische inrichting voorzien van alle luxe. Een heerlijk zwembad en gerund door zeer gastvrije eigenaren. Niets is teveel, Service en Gastvrijheid met hoofdletters.
Gereisd met partner in september 2016

heerlijke plek

liesbeth, 24-9-2016

Heerlijke plek om als uitvalsbasis te gebruiken tijdens een vakantie in Suriname. Wij hadden een studio gehuurd: klein, maar fijn. Met het terras voor 't huisje heb je niet meer ruimte nodig. Alles is aanwezig, de studio is schoon en netjes en ziet er kleurig en gezellig uit. We hebben genoten van het zwembad en de rust op Kekemba. John en Loyd zijn prima gastheren.

Bij een volgend bezoek aan Suriname zou ik zonder twijfel weer boeken bij Kekemba. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

aanrader!

peter m, 21-9-2016

mijn 3de bezoek en zo als altijd alles top geregeld. super schonen huisjes en bedden. En van alle luxe voorzien. perfecte ligging rustig maar dicht bij de stad.
Gereisd alleenreizend in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Veilig, Rustig, Gastvrij, Fantastisch, Topservice!

Haidy en Xander Simonis- Mac Intosh, 19-8-2016

Dit was ons derde verblijf op Kekemba, intussen alweer geboekt om volgend jaar vijf weken bij John en Lloyd te logeren, iets anders is gewoon geen optie voor ons. John en Lloyd werken hard om het iedereen naar de zin te maken en je een top vakantie te bieden. Brian is ook altijd vriendelijk en behulpzaam aanwezig!

Wij voelen ons daar gewoon thuis, je kan lekker je eigen gang gaan; van de regen en vooral de zon genieten bij het zwembad of in de schaduw in een hangmat liggen, zelf koken, rondje hardlopen door de wijk, tv kijken, internetten!! De appartementen in mooie, blije kleuren zijn van alle gemakken en luxe voorzien en de tuin is een klein paradijs. Via de Nieuwe Charlesburgweg kan je alle kanten van Paramaribo makkelijk bereiken; Kwatta markt, Hermitage mall, het Centrum, Paramaribo Noord, richting Saramacca/ Nickerie....familie bezoeken gaat dus super makkelijk vanuit Kekemba en familie en vrienden kunnen ook gezellig bij je op bezoek komen en ook zij spreken hun waardering uit over Kekemba. Wij kunnen geen min punten bedenken......

Gereisd met partner in juli 2016

Prima plek in Paramaribo

Annemies Gort, 15-8-2016

De huisjes van Kekemba zijn prima in orde. Volledig ingericht met ikea-spulletjes, airco, schoon... Mooi mini-zwembad erbij. En je kunt voor weinig geld een taxi naar de stad nemen. Het is niet luxe, gewoon prima. De eigenaars hadden weinig tijd en aandacht voor ons als gasten, maar misschien kwam dat doordat er meerdere huisjes bezet waren of omdat we voor het eerst kwamen.
    Hendrik de Lange, Eigenaar, 16-8-2016
    Het geboekte appartement wordt aanbevolen 2 volwassenen en 3 kinderen (stapelbed in 2de slaapkamer). 2 van de kinderen waren volwassen (>= 18 jaar), daarom extra bed bijgeplaatst en dat maakt het allemaal wat krapjes, maar dat was bij de gasten bekend. Omdat het maar 2 overnachtingen zou zijn, was dit geen probleem. Tijd tussen incheck en uitcheck was nog geen 36 uur.

Aanrader

Richard, 15-8-2016

Het was een goed resort tegen een goede prijs, zeker een resort om weer naar terug te gaan in de toekomst.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Kekemba, een heerlijk resort op een mooie plek

els van kalmthout, 18-7-2016

Wij hebben heel erg genoten van ons verblijf op Kekemba. De appartementen zijn goed ingericht. Lekkere bedden en een prima douche. LIoyd en John zijn goede gastheren en zorgen voor een prettige sfeer. We hebben ook erg kunnen genieten van de prachtig aangelegde tuin en zwembad. Vanaf kekemba kun je makkelijk en goedkoop een taxi bestellen.

Volgende keer kiezen we zeker weer voor Kekemba..

Els

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Super relaxed kleinschalig gezellig resort

Rolanda, 14-7-2016

Het appartement nr 4 was heel ruim, 2 grote slaapkamers, woonkamer/keuken was groot en ideaal dat er 2 badkamers waren. Airco was heerlijk, zelfs op het terras was een plafondventilator. Aan echt alles is gedacht. Het zwembad was heerlijk om in af te koelen en de jacuzzi om te relaxen. Daarna lekker luieren in de hangmatten van waaruit wij af en toe een leguaan over het resort zagen lopen. Ook een keer een diner afgenomen bij Lloyd wat ontzettend lekker was. Het resort heeft een ongedwongen relaxte sfeer en met de taxi ben je zo in het centrum. De wifi werkt prima. De tuin is mooi aangelegd met mooie bomen, struiken en kunst. We hebben ons heel welkom gevoeld door John en Lloyd.

Het enige minpunt is de weg naar het resort wat een zandweg is en bij heftige regenval enorme kuilen heeft. Een soort jeepsafari naar het resort zeg maar. Omdat het zwembad onbewaakt is en geen afrastering (gelukkig niet) is het resort in mijn ogen minder geschikt voor kleine kinderen.

Wij verbleven hier van 30 mei tot 9 juni.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Super relaxed....

Debby, 13-7-2016

Hebben 6 heerlijke dgn gehad hier in het resort. John en Loyd zijn geweldige gastheren, niks moet en alles mag! Supermarkt om de hoek, Paramaribo Zoo in de buurt en voor 15 SRD brengt de taxi je naar het centrum...Zeker een aanrader voor iedereen, of je nu alleen bent of als gezin...
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fijne accommodatie, (kind)vriendelijk en schoon.

Familie Felter, 13-4-2016

Een kleinschalig appartementencomplex met 10 huisjes. Wij hadden huisje nummer 7 met 2 slaapkamers en 1 badkamer. Het was ruim, schoon, met airco, grote koelkast en vriezer, magnetron, kookplaten etc. Er waren voldoende handdoeken, ook om te zwemmen, dus die hoef je niet mee te nemen. 2x per week wordt er schoongemaakt en de handdoeken vervangen. 1x per week ook het beddengoed. Er is ook een wasmachine en droger op het complex aanwezig.

De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden het excursiepakket erbij geboekt en dat is erg goed bevallen. De transfers van het naar het vliegveld waren goed geregeld. Voor de excursies wordt je vaak bij een ander hotel opgehaald. Daarvoor werd een taxi er naartoe geregeld. En kreeg je geld mee om een taxi terug te nemen. Ook stond er een boodschappenpakket klaar.

Voor de kinderen (1,5 jaar en 4 jaar) is het zwembad superfijn. Het terrein is afgesloten, zodat ze niet zomaar weg kunnen. Voor de jongste was netjes een babybedje, kinderstoel en kinderservies geregeld.

Een supermarkt is 3 huizen verderop. Alleen naar de stad is iets verder weg. Maar voor 12 srd (3 euro) had je al een taxi.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 288 reviews.