Appartement Kekemba Resort ***

9,2

283 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Verblijf in kekemba resort

Alisa, 22-3-2017

Mijn vriend, vrienden en ik hebben een weekendje gelogeerd in dit resort. Wij hebben geen spijt gehad van ons verblijf bij hun.

Wij logeerden in hun 3 slaapkamer appartement voorzien van alle gemakken. De locatie is perfect, dichtbij het centrum.

Er kan op het erf geparkeerd worden

Wij zijn super tevreden en komen zeker wel terug!!!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijk resort; rustige lokatie.

Erna, 13-3-2017

Appartement was meer dan prima: zeer compleet ingericht met aanwezigheid van dagelijkse gebruiksartikelen zoals koffie/thee/zout/shampoo/

schoonmaakmiddelen/vaatdoekjes; alles zag er schoon en fris uit. Zwembad en tuin werden goed onderhouden. Supermarktje op 2 minuten loopafstand. Hier 2x afhaalmaaltijd besteld: superlekker, meer dan genoeg voor weinig geld! Lopen naar centrum is eigenlijk te ver maar taxi Mango en taxi Turkas zijn zeker aan te bevelen voor ritje naar stad: goede chauffeurs voor weinig geld. Weinig contact gehad met gastheren maar zo te zien, hebben zij het prima voor elkaar!

Jammer: geen bar op Kekemba zelf.

Gereisd met partner in februari 2017

een echte aanrader. niets is teveel.

stella moot, 12-2-2017

Een top verblijf gehad. Lloyd en John doen er werkelijk alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Super locatie en bungalows schoon en een heerlijk zwembad.
Gereisd met partner in januari 2017

leuk, kleinschalig en vriendelijk

Prima tijd gehad, 13-1-2017

Goed: prima appartement met alles erin, fijn dat basisdingen er waren zoals koffie, zout, etc. lekker dat er een zwembad is. Bijzonder klantvriendelijke gastheren. Ga vooral checken of zij wat voor je je kunnen doen voor je het zelf gaat lopen uitzoeken. Zoals taxi bellen, tripjes regelen, eten laten komen, boardingpass printen, etc, je kunt het zo gek niet bedenken of John regelt het voor je.

Minder: omgeving niet inspirerend, Mangolaan is beetje rommelug, zandweg met enorme gaten, alleen klein supermarktje op loopafstand. Geen echt luxe wijk. Toch wel eindje van de stad, je moet echt altijd taxi nemen of auto huren. Maar als je het geen punt vind om gewoon steeds taxi te nemen (kost niets) is dat geen punt.

Aanrader: Het is een bijzonder prettige plek als uitvalsbasis. tijdens de drie weken dat we er waren zijn we 3 keer met een meerdaagse trip weggeweest. En dan is het lekker om weer op Kekemba terug te komen met het zwembad en de tuin, de overkapping met hangmatten, om paar daagjes te chillen.

Beetje jammer: helaas waren er heel veel muggen, uiteraard is het regentijd en kan je dat verwachten. Maar pas op de laatste dag ging Loyd spuiten, dat had wel eerder gemogen. Nb: er waren uiteraard overal muggen vanwege de regentijd, dus niet specifiek daar, maar iets meer bestrijding zou prettig zijn.

Gereisd met vrienden in december 2016

Al weer geweldig

Rein, 15-12-2016

Wij reizen veel over de wereld. Zelden komen we terug op dezelfde plek. Kekemba is een uitzondering. We waren daar voor de derde keer. De gastvrije verzorging door de mannen Lloyd en John is geweldig. De bungalows zijn tiptop ingericht. Alles is er, en als het er niet is dan hoef je maar even te kikken en het komt er aan.

Het ruime rustig gelegen resort ligt relatief dicht bij het centrum. Met de fiets waren we daar in 20 minuten. Fietsen gaat prima in Paramaribo. Wij betaalden € 50.- voor 28 dagen. Voor één dag is het duurder.

Gereisd met partner in november 2016

Mooie plaats om te verblijven

Oscar, 11-12-2016

Het was onze tweede keer in Kekemba Resort en het voelde als thuiskomen. John en Lloyd waren zeer vriendelijk en gastvrij. Je hoeft maar wat te vragen en er wordt voor datgene gezorgd. En natuurlijk een heerlijk zwembad aanwezig en een sterke WIFI verbinding. Mocht je naar het binnenland willen of een auto huren, kunnen John en Lloyd dat voor je regelen.

Op loopafstand is er ook supermarkt waar er van alles te verkrijgen is. We zullen zeker weer hier terugkomen bij onze volgende reis naar Suriname. Het is een aanrader. Wij danken John en Lloyd voor hun gastvrijheid en de goede service en zeggen tot ziens. Oscar en Nancy

Gereisd met partner in november 2016

Genieten bij Kekemba Resort

Dick Tuinenburg, 23-11-2016

Ik kan niet anders zeggen dat wij een top vakantie gehad hebben bij Kekemba Resort .

De appartementen zijn luxe , van alles voorzien en worden 2 keer per week schoongemaakt .

De gastheren , John en Loyd zeer vriendelijk en altijd aanspreekbaar.

Daar naast heeft het een heerlijk zwemband , kan je prima eten bij de buurman halen en is de taxi ontzettend goedkoop .

Kortom wij komen zeker terug .

Gereisd met vrienden in november 2016

uitstekende appartementen op een prima plek

Cor, 7-11-2016

Schoon, uitstekend uitgerust appartement met uitmuntende service.
    Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Geweldig Uniek verblijf, een parel in de Tropen

Evelyn Paulus, 24-10-2016

Onze verwachtingen waren hoog gespannen na al het moois wat we op internet over deze accommodatie lazen. En het overtrof zelfs onze verwachtingen.

Wat een geweldig leuke plek, hele fijne gastheren, mooie schone en ruime appartementen (een aantal geboekt omdat we trips naar het binnenland maakten). Alles ging heel relaxed en ongedwongen.

Wat we ook heel fijn vonden was de locatie, heerlijk rustig en toch zo in de stad (met de taxi maar 2 a 3 euro). Supermarkten in de buurt, waar je ook roti, bami o.i.d kon bestellen. Ook de dierentuin en cultuurtuin zijn op een paar minuten lopen aanwezig.

We komen al vele jaren naar Suriname maar dit was tot nu toe het fijnste verblijf.

John en Loyd Bedankt jullie zijn geweldig!

Maclon en Evelyn

Gereisd met partner in oktober 2016

Uitstekende resort

Ellen&Lucien, 10-10-2016

een heerlijk resort gastvrije gastheren loyd en john altijd met een lach. kamers voorzien van alle gemakken en schoon perfecte airco. zwembad lekker voor verkoeling en hangmatten om te relaxen. supermarkt en taxi oploop afstand en ook de bus.

wij komen hier zeker terug voor een heerlijke vakantie.

groetjes lucien en ellen

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 288 reviews.