Appartement Kekemba Resort ***

9,2

283 reviews over Appartement Kekemba Resort in het Nederlands

Buitengewoon fijn resort!

Charita, 13-9-2017

Wij hebben met onze twee kinderen van 4 en 6 jaar 3 weken verbleven in Kekemba resort en alles was boven onze verwachting. We verbleven in appartement nummer 3, waar we een heerlijk privé buitenzitje hadden terwijl we toch met een paar stappen in het zwembad lagen. Voor de kinderen was dit natuurlijk fantastisch. Heerlijk geslapen hebben we ook door de goed verduisterende gordijnen, de rust, de airco en het zeer goede bed. Alles werkte naar behoren. Over de inrichting, die erg warm en gezellig is, hebben de eigenaren goed nagedacht. Het gaf ons een 'thuisgevoel'. John en Loyd zijn harde werkers en dat is aan alles terug te zien en te merken. Zo stonden ze altijd voor ons klaar voor wat dan ook. De huisjes worden goed onderhouden en schoongemaakt. Het is echt te merken dat dit resort met veel passie, liefde en bevlogenheid gerund wordt. We hebben hier een hele fijne tijd gehad en kunnen iedereen Kekemba aanbevelen. We komen een volgende keer graag terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goede appartementen, van alle gemakken voorzien.

Diana, 10-9-2017

Niet in het centrum, maar dat is helemaal prima en lekker rustig. Met de taxi ben je er zo. John en Lloyd top gastheren 👍🏻 Appartement is eenvoudig en van alles voorzien. Supermarktje op loopafstand aldaar kan je ook lekkere maaltijden bestellen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Erg relaxed!

Arthur en Afi, 3-9-2017

- De appartementen zijn ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt.

- Het zwembad is very nice en zeer welkom als je een dagje bent weggeweest.

- John en Lloyd zijn zeer vriendelijke, flexibele heren.

- Heerlijke uitvalsbasis na tripjes naar het binnenland.

- Rustige ligging in een woonwijk.

- Vlak bij supermakrt met zeer vriendelijke mensen.

- Geen relevante minpunten.

- Value for money!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Het was weer fantastisch!

Haidy en Xander, 20-8-2017

Het is op Kekemba altijd goed toeven, we komen er nu al een paar jaar en de volgende keer logeren is nu ook al weer geregeld! John en Lloyd zijn altijd aanwezig en staan ons met raad en daad bij, voor alles wat we vragen hebben zij direct een praktische, handige oplossing.

Voor ons voelt logeren bij John en Lloyd als thuis komen. Heerlijk zwembad waaraan/in van de nodige zonuren genoten wordt. Prachtige tuin waarin je veel vogels hoort en ziet, als je geluk hebt een paar stoeiende aapjes. Middag dutje in een hangmat. Rondje hardlopen door de wijk. Zelf verse Surinaamse groenten koken in het appartement gehaald op de kwatta markt of lekker uit eten. Kekemba ligt centraal dus alle restaurantjes, familie en de instanties die voor ons belangrijk zijn kunnen we makkelijk bereiken.

Deze keer heeft John een mooie geboorte tegel gemaakt voor onze kleinzoon! John en Lloyd hebben veel talenten en ideeën, ze werken hard en laten ons hiervan mee genieten.

Gereisd met partner in juli 2017

Top resort!

fam. Pryor, 13-8-2017

Buiten deze resort waren erg gewoontjes,rommeltjes daar en daar,beetje hobbelig wegen.Maar binnen Resort komt,ben je al vergeten wat er buiten resort! Wij waren met 2 kinderen in de leeftijd 14 en 16 jaar en ze vermaken zich prima. Wij hebben heerlijk genoten in deze resort. Fantastisch eigenaars John en Loyd. Als je iets vragen of nodig zoals taxi bellen en hun doen het graag voor je!

Inrichting was gewoon eenvoudig,niet overdreven luxe,maar gewoon genoeg wat je nodig heb.

Mini supermarkt waar je brood,drinken kunt kopen en ook inwisselen van je euro geld(E) naar Suriname geld (SRD)

Als wij in de toekomst weer naar Suriname en kiezen wij weer deze!

Bedankt voor het Alles!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wederom Perfect

Wim van Roosendaal, 9-8-2017

Wij zijn voor de tweede keer bij Kekemba geweest. En voor de tweede keer hebben we het naar ons zin gehad. We zoeken rust en krijgen rust op het resort.

Ondanks het feit dat de Mangolaan broko is, ligt Kekemba zeer centraal t.o.v. het centrum. Voor SRD 15,00 )€ 1.85 met de taxi naar het centrum.

In de buurt Tourtonnelaan ligt een super grote supermarkt Tulip, waar diverse Nederlandse producten te verkrijgen zijn. Tenminste als je dit wil.

Op het resort is een aparte "parkeerplaats"voor de fietsen. Met een woord GEWELDIG.

John, Loyd en alle andere medewerkers bedankt.

Gereisd met partner in juli 2017

Vlakbij het centrum van Paramaribo

Joke, 5-8-2017

Leuk opgezet klein resort, erg aardig en gastvrij koppel runt het resort. Appartementen zijn gezellig en kleurrijk en heel schoon. Goede bedden.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Echt een aanrader

Gerald, 14-5-2017

Kekemba is perfect als je rust en ontspanning zoekt. Ook word je uitstekend behandeld door de eigenaars. Ik ga er zeker weer heen. Een asnrader
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Heerlijke ligging in prachtige tuin met zwembad

Rob en Yolanda, 5-5-2017

Qua gastvrijheid kun je het niet beter treffen hier, John en Lloyd zijn zeer relaxed en zijn er altijd om je te helpen, vragen te beantwoorden, taxi te regelen, etc. Als je geen contact wilt ook goed, ze respecteren jouw keuze.

De huisjes/appartementen zijn ruim en functioneel ingericht met veel kastruimte en de aanwezigheid van alle basisartikelen voor een verblijf. Van doucheschuim tot afwasmiddel, zout, peper, koffie, thee etc.

Enige kritische puntje over de inrichting kan zijn dat hier en daar wat keukenkastjes beschadigd zijn.

Verder is de ligging niet in het centrum, maar dat vonden wij een voordeel. Daardoor rustig gelegen met alleen de geluiden van dierentuin (die er achter ligt) op de achtergrond. Met de (goedkope) taxi ben je zo in het centrum van Paramaribo.

Het zwembad is van echt groot genoeg en er is een lekker bubbelbad aanwezig waar zeker 4 personen tegelijk in kunnen. Verder hangen er hangmatten en staan er relaxstoelen onder een afdak. Dit extra naast de stoelen die bij je huisje staan.

Het hele complex met tuin ziet er keurig onderhouden uit. Als wij teruggaan naar Suriname zullen we hier zeker weer verblijven.

Gereisd met partner in april 2017
    John de Lange, Eigenaar, 8-5-2017
    Tnx voor de review. Dat van de keuken(deurtjes) is (natuurlijk) bij ons bekend. De keukenkasten en -deurtjes zaan zwellen door het morsen van water, de stoom die vrijkomt bij het koken en het hangen van natte handdoeken en natte schoonmaakdoekje over de deurtjes. De komende 2 maanden worden ze aangepakt. Volgende week al worden de 1ste deurtjes vervangen en van een paar appartementen worden ook de badmeubeltjes vervangen. Dit soort onderhoud kunnen wij alleen in de maanden mei en juni doen omdat dat de enige 2 maanden van het jaar zijn met een relatief lage bezetting.

Prima appartementen aan de rand van Paramaribo!

Marjan & Berit, 24-3-2017

Prima appartementen voor een prima prijs. Het zwembad is heerlijk en de appartementen zijn uitstekend ingericht (airco, koelkast etc). Je zit relatief dicht op elkaar, maar door de ruimte rondom het zwembad heb je daar weinig last van.

Kekemba ligt een paar kilometer van het centrum in een groene omgeving aan een erg slechte weg. Lopen is wat ver in de hitte, maar fiets of taxi zijn prima te doen. Naast het resort is een supermarktje (en binnenkort opent er een eethuisje) dat alles verkoopt dat je nodig kunt hebben.

De service van de beide gastheren is uitstekend!

Gereisd met partner in februari 2017
    John de Lange, Eigenaar, 29-3-2017
    Ik kan niet ontkennen dat de Mangolaan een zeer slechte weg is. Was pasgeleden weer op de radio maar daar hebben wij niet zoveel aan. We zijn ook aan het begin van de in zeer goede staat bevindende Mispellaan. Via de straat is het centrum van Paramaribo ook te bereiken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kekemba Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kekemba Resort in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kekemba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kekemba Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 288 reviews.