Appartement Joah Inn ***

8,8

16 reviews over Appartement Joah Inn in het Nederlands

Mooie schone accomodatie

Mevrouw D, 20-4-2017

Alles mooi schoon ook het zwembad. Centrale ligging. Lekkere cocktails aan de bar.
Gereisd met vrienden in december 2012

Een goed hotel zonder poespas.

Yvonne Ceelie, 17-3-2017

centrale ligging, lopend naar het centrum, nette kamers, vriendelijk personeel, restaurants om de hoek.
Gereisd met partner in maart 2017

Uitstekend

Fam Tilstra?Oegema, 6-12-2016

Het appartement was groot, schoon en het personeel was geweldig. Een vraag om iets en het werd terstond geregeld Mooi zwembad. 1 opmerking. De ligbedden bij het zwembad en de stoelen waren niet voorzien van kussens waardoor het liggen bij het zwembad iets minder leuk was.
Gereisd met vrienden in november 2016

Heel leuk

eileen, 27-7-2016

Echt leuk bij joah inn

Leuke zwembad en personeel lekker eten en bbq

Ik ga zeker weer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Erg mooi geen moment spijt denk er veel aan terug.

Gerrit, 15-5-2016

schitterend land hele mooie natuur en interesante geschiedenis.
Gereisd met partner in april 2016

Een heerlijke vakantie gehad.

Marvin, 5-4-2016

Het is een erg fijn hotel/ appartement en het heeft een goede ligging. Je zit overal dichtbij. Wij hadden zelf een hotelkamer.

De kamers zijn goed schoon en elke dag krijg je nieuwe handdoeken + een schone kamer.

Ook heb je een eigen parkeerplek en staan er hekken om het complex heen om zo de veiligheid te garanderen.

Oftewel, zeker aan te raden.

Gereisd met partner in februari 2016

Zeer aan te bevelen

Maarten Brandt, 17-1-2016

Joah Inn ligt heel centraal in de stad aan de op zich drukke Keizerstraat. Maar laat u daardoor niet afschrikken, want het verkeerslawaai dringt amper tot de kamers/appartementen door. Joah Inn is een oase van rust en een ideaal oord om als uitvaksbasis te dienen voor een bezoek aan Paramaribo en omgeving. Zowel de leiding (mevrouw 'Monique') als het personeel is uiterst voorkomend en behulpzaam. Zelf heb ik gedurende ruim zeven weken (van 3 december 2015 tot 19 januari 2016) een hotelkamer gehoord van prima kwaliteit, zeker als je alleen reist. De kamer is ruim genoeg, heeft Wifi, een schone douche, plus wastafel en toiles alsmede een koelkast, en een tafekltje tegen de wand waarop men gemakkelijk een laptop ka plaatsen. De airco is van uitstekende kwaliteit, dat heb ik in minder goedkope accomodaties en hôtels wel anders meegemaakt. Een groot pluspunt is ook dat men tegen een zeer gering bedrag (50 Surinaamse Dollars c.q. 10 euro) de was kan laten doen, die doorgaans heel snel en keurig gestreken weer wordt terugbezorgd. Een voltreffer!
Gereisd alleenreizend in december 2015

Heerlijk verblijf gehad!

Andre Meijer, 24-11-2013

App. Joah Inn is een oase van rust in een te gekke stad. Samen met mijn vrouw heb ik een leuke tijd gehad. We zijn net terug. Dhr. Braaf en zijn team doen er alles aan om je een goede vakantie te garanderen. Het personeel en de bewaking zijn heel vriendelijk en zorgzaam. De kamers zijn mooi, elke dag schone handdoeken en schoonmaak. Op het complex zijn ook lekkere maaltijden te krijgen. Het ontbijt is goed en met veel zorg klaar gemaakt door mevr. Pinar oftewel Cecilia. De dagelijkse leiding is in handen van Moniek, die altijd tijd heeft voor een praatje met de gasten en echt betrokken is om je een goede tijd bij Joah inn te geven. Helaas waren we er maar kort, maar we komen zeker terug.
Gereisd met partner in november 2013

Perfect!!!!!!!

Robert, 21-1-2013

Samen met 13 vrienden hebben we bij Joan Inn geslapen. Het was perfect! Bij aankomst werden we heel warm ontvangen. Het appartement ligt heel centraal en is rustig. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. 2 x per werd het appartement schoon gemaakt en het terrein elke dag. Er is 24/7 beveiliging aanwezig. Het eten was top.

Ik heb met 3 weken met mijn vrienden een hele leuke, gezellige, relaxte en onvergetelijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2012

verblijf Joan Inn

Roberto,Anneke, Tristan en Ashwin, 28-2-2012

28 februari 2012.

Dag Monique,

Het verblijf bij jullie was goed. Kamers waren ruim en praktisch ingericht, hygiëne was goed. Buiten op het terrein waren er voldoende faciliteiten zoals bar, poolbiljart, tafel voetbal en niet te vergeten een ruime zwembad. Personeel is erg klantvriendelijk. Monique, meneer Braam mag wel erg trost op zo’n duizendpoot als jou zijn.

Bedankt voor jullie goede zorg.

Met vriendelijke groeten,

Roberto, Anneke, Tristan en Ashwin

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Joah Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Joah Inn in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Joah Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Joah Inn scoort een 8.84 uit 10 op basis van 16 reviews.