Appartement Guesthouse Downtown Oasis

Appartement Guesthouse Downtown Oasis
Guesthouse Downtown Oasis
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Guesthouse Downtown Oasis bij:

147 reviews over Appartement Guesthouse Downtown Oasis in het Nederlands

Een aanrader

Ingrid, Curaçao, 4-9-2017

Een keurige schone verblijfplaats, het guesthouse voelt huiselijk aan, vriendelijk en hulpvaardig management en personeel, de taxi staat er binnen 5 minuten na te zijn gebeld, restaurant Souposo is op 3 minuten loopafstand en ook het centrum van Paramaribo is op loopafstand. Kortom: een aanrader!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fijn appartement

Lara, 3-9-2017

Een mooie, schone, groene, veilige plek middenin het centrum met goede bedden, aardige medewerkers en in de straat een lekker restaurant (Souposo) en lekkere bakker.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Uitstekend Guesthouse!

Mary Huijsman-Bisseling, 30-8-2017

Rustig maar toch heel centraal gelegen in Paramaribo. Hartelijk en zeer behulpzaam personeel. Fijne kamers met goede bedden. Fantastisch ontbijt met vers fruit en verse huisgemaakte heerlijkheden! Heel goed en gezellig restaurant (souposo) op loopafstand in zelfde straat. Alleen maar lof!
Gereisd met partner in augustus 2017

Midden in het centrum en toch heel veel groen

Laurien Teunis, 24-8-2017

Down Toen Oasis is een hele fijne plek om te verblijven in Paramaribo. Zowel de kamers als de appartementen zijn zeer ruim. Het ontbijt is uitgebreid en wordt vers gemaakt. Heerlijk! De kinderen beleefden veel plezier aan het zwembad.ook al is het klein. Het personeel is zeer vriendelijk en ontzettend behulpzaam. Wij zouden zeker terugkomen als we ooit weer naar Suriname gaan.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

fantastische plek

Willem Endeveld, 24-8-2017

Vriendelijke medewerkers, prima ligging, heerlijke tuin, appartement groot, koel en schoon.

Enige minpuntje: in appartement is één ruime slaapkamer en 2e slaapkamer is duidelijk kleiner en benauwder.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk rustig appartement in de binnenstad!

Gabriels, 28-6-2017

Bij Downtown Oasis hebben we genoten van een heerlijke vakantie in Suriname. Tijdens het boeken hebben we direct vervoer geregeld tussen vliegveld en het appartement, dit was keurig geregeld en werden direct gastvrij geheten door Romeo.

Het 2-kamerappartement was voor ons gezin met 3 kinderen perfect. Ruim opgezet met een grote woonkamer met keuken en 2 grote slaapkamers, airco en WiFi werkten uitstekend. Een stukje Europese standaarden in hartje Paramaribo. De tuin met hangmatten en het zwembad zijn prima om lekker af te koelen en een drankje te pakken. De bezienswaardigheden, supermarkten en geldwisselkantoren zijn op loopafstand. Familie die woont in Suriname was ook van harte welkom en mochten we gewoon ontvangen in ons appartement. Tijdens onze trip naar het binnenland konden we onze koffers veilig achterlaten, bij terugkomst was alles weer keurig verzorgd. De 2e week hebben we een auto gehuurd en zijn we meer de omgeving buiten Paramaribo gaan bekijken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldig, heel gastvrij en klantgericht

Wim en Ans Derksen, 13-6-2017

Een prima zwembad, de receptie regelt alles voor je, heel mooie en ruime kamers en appartementen met de modernste apparatuur!, Veel mooie vogels in de tuin, zitjes en hangmatten. Midden in het centrum met alle toeristische hotspots op loopafstand. er is continu bewaking aanwezig, we voelden ons altijd veilig.
    Gereisd met partner in april 2017
    Marita Alberga, General Manager, 16-6-2017
    Beste Wim en Ans, bedankt voor de prachtige beoordeling. Blij te horen dat jullie een fijne tijd hebben gehad bij ons en dat jullie je veilig hebben gevoeld. Als team van DTO geeft het altijd een goed gevoel bijgedragen te hebben aan een leuke vakantie.

Uitstekend appartement

Herman en Wilma, 7-6-2017

Een mooi en goed onderhouden appartement met een ideale ligging.

Genoten van het lekkere ontbijt, de gastvrije en lieve mensen die altijd voor je klaarstaan.

We kijken terug op een fijne tijd en zullen dit appartement zeker bij andere mensen aanbevelen!

Gereisd met partner in mei 2017

Alien en Keilleigh, 15-5-2017

Het appartementencomplex ligt heel centraal en ziet er super verzorgd en goed uit. Ook de mensen die er werken zijn behulpzaam en je kan merken dat zij het belangrijk vinden dat de gasten het goed naar hun zin hebben.
    Gereisd met vrienden in mei 2017

Gastvrij guesthouse, centraal gelegen.

Marion van der Meer, 14-5-2017

Het guesthouse Downtown Oasis is rustig gelegen in het oude centrum van Paramaribo. We zijn hier gastvrij ontvangen en logeerden in het hoofdgebouw in een mooie ruime kamer met airco. ’s Morgens werd een uitstekend ontbijt verzorgd door Marita, de gastvrouw. Zij heeft ons veel verteld over Suriname en het leven daar. Van haar kregen wij ook leuke tips om de stad te voet te verkennen. Samen met haar man heeft zij ons rondgereden door groot Paramaribo, zodat we ook een indruk kregen van dit deel van de stad. Wij kunnen iedereen aanraden om hier te boeken.
    Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guesthouse Downtown Oasis in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guesthouse Downtown Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Guesthouse Downtown Oasis scoort een 9.28 uit 10 op basis van 149 reviews.