Appartement Gisha Apartments ***

Appartement Gisha Apartments
Gisha Apartments

2 reviews over Appartement Gisha Apartments in het Nederlands

Midden in het centrum een voordeel?

Jonathan Millerson, 11-3-2009

Liggng midden in het centrum klink wel leuk, maar achteraf had ik toch liever iets net buiten het centrum gehad met meer groen en bomen en schone lucht. Centrum is niet zo schoon en als je buiten stapt zit je tegen de wilde bussen aan te kijken met hun uitlaatgassen.

Dit gedeelte van het centrum is niet het uitgaansgedeelte. Voor het uitgaansgedeelte van de stad toch nog 10 minuten met de taxi.

Appertement is wel redelijk groot.

Gereisd alleenreizend in augustus 2008

Linda Nooitmeer, 8-2-2007

Schoon, leuk appartementenconplex, mídden in het centrum van Paramamaribo, voor de kenner, bij Ondrobon, tegenover hotel Ambassador.Ik heb er van 20 december 2006 - 13 januari 2007 gelogeerd. Ik heb er alleen gezeten, maar het appartement is groot genoeg om met z'n vieren te delen. De inrichting is prima, met magnetron, koelkast , airco,tv, koffiezet-apparaat, telefoon, etc. Het is er heel schoon en het appartement wordt op z'n minst 1 keer per week schoongemaakt. Van de drukte buiten is niets , maar dan ook niets te horen als je in het appartement bent.

De beheerster , Ellen-Jean is een schat, zeer gastvrij, zeer daadkrachtig en accuraat. Bij vragen kun je altijd bij haar terecht en haar netwerk is voldoende om je van dienst te zijn bij al je wensen. Wat mij betreft is gisha-apartments dé plek om tijdens mijn verblijf in Suriname, zowel voor vakantie als zakelijk, te vertoeven!

Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gisha Apartments in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gisha Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gisha Apartments scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.