8,7

Uitstekend

81 reviews over BedAndBreakfast Famiri in het Nederlands

Gastvrij

fam. berghuis, 6-1-2009

Wij hebben hier met onze hele gezin een prima tijd gehad en veel gebruik gemaakt van Andre zijn kennis omtrent het reizen in Suriname. Alle kamers hebben airco maar een 2 - tal kamers is die erg luidruchtig. De sfeer was gemoedelijk en we denken met veel plezier terug aan ons verblijf. Mooie rustige buurt die niet te ver van het centrum is.
Gereisd familie in oktober 2008

reizigster, 14-4-2008

Guesthouse Famiri van Andre en Chica Verhoogt, gelegen in een van de beste wijken van Paramaribo, heeft als subtitle "Thuis in Suriname". En dat is precies wat je aantreft.

Een heerlijk huis waar het prettig thuiskomen is na een vermoeiende dag of als je een paar dagen op stap bent geweest naar het binnenland of zo. Wij hadden prima ruime kamers op de begane grond met eigen douche (wel alleen koud water maar na een paar dagen is dat heerlijk), wc en heel stille airco. Aan de honden van de buren ben je ook na een paar dagen gewend en geeft het je een veilig gevoel dat ze zo waaks zijn.

Erg gemakkelijk is het taxibedrijf van Iershad aan de overkant. Hij is aardig en betrouwbaar.

Andre, die overigens zelf niet in het guesthouse woont, is (bijna) altijd telefonisch te bereiken en is reuze behulpzaam bij het plannen van tours of als je andere vragen hebt. We hebben zijn vrouw Chica niet ontmoet maar misschien gebeurt dat bij een eventueel volgend bezoek aan schitterend Suriname.

Gereisd met vrienden in april 2008

Lisa en luna, 5-4-2008

Wat een heerlijke plek om Suriname te verkennen. Andre, de eigenaar weet ontzettend veel en heeft goede adviezen. Daarnaast heb je het gevoel dat het jou huis is ipv een guesthouse. Andre, Deborah (wat een schatje!) en Chica bedankt en zeker tot ziens.

Jan en Mieke.

Gereisd met partner in maart 2008

SIMON, 23-11-2007

questhouse famiri was om te proberen, maar eenmaal aangekomen gelijk voor drie weken geboekt.Het ontbijt is ge heerlijk met lekkere koffie[vers gezet] of thee ,sap, fruit en heerlijke broodjes. gezellige sfeer.behulpzame Norman geeft nog een extra surinaams tintje aan alles.Andre [eigenaar]weet veel van Suriname en zal alles in het werk stellen om het naar je zin te maken. Plaatselijke Touroperator is aan te bevelen voor vele leuke tripjes incl.eten[veel] en drinken .Het

is ons super bevallen.

Gereisd met partner in november 2007

Gijs en Nico, 9-11-2007

Guesthouse Famiri was echt een verandeming. We hebben verschillende lokaties gehad in Paramaribo, maar Famiri steekt daar met kop en schouders bovenuit. Schoon, bere-gezellig, de eigenaar weet ontzettend veel van Suriname en kan je goed op weg helpen. Zelfs toen de wasmachine kapot geen werden onze kleren gewoon thuis bij hem gewassen, geen probleem, geweldig! Het ontbijt was even wennen, een broodje met arnalen, groente etc. op je lege maag, maar na 2 dagen wil je niets anders meer.

Wij hadden het helemaal top daar.

Ook een aanrader ga met Samoe naar Apetina (bij de indianen) een geweldie reis voor de helft van de andere reisbureau's!

Norman, Andre, Chica en Samoe bedankt voor het eweldige verblif.

Gijs.

Gereisd met partner in november 2007

Peter en Jolanda, 9-11-2007

een heel leuk Guesthouse net buiten het echte centrum (10 minuten lopen naar het Vat). Waarbij de eigenaar (Andre) een soort Lonely Planet voor ons was, hij weet erg veel leuke tripjes en helpt je uitstekend op weg. Surinaamse broodjes in de ochtend waren heerlijk, echt een verrassing. Norman is hulpvaardig en vriendelijk. Het is geen 5 sterren hotel maar voor ons een fantastasiche plek om in Suriname te verblijven. Bedankt!

P.s. Blijkbaar zaten wij in dezelfde periode als Ellemieke maar haar verhaal en naam herkennen we niet.

Gereisd met partner in oktober 2006

Peter en Jolanda, 27-4-2007

Guesthouse Famiri is een heerlijk rustig Guesthouse dat aan al onze verwachtingen voldeed. De service is uitstekend, geen vraag is te gek of ze weten wel een antwoord of oplossing en dat heerlijke Surinaamse ontbijt mis ik nu al!

Bedankt voor de fijne tijd!

Mieke.

Gereisd met partner in maart 2007

Mirjam, 26-4-2007

Een heel fijn verblijf gehad van 14-24 april. De ligging is net buiten het echte centrum in de mooie wijk Rainville. Omdat tegenover het guest house taxi Iershad zit ben je in no-time overal waar je heen wilt. De beheerders waren de eerste 8 dagen in NL maar we zijn uitstekend verzorgd door Norman (mdw) Elke ochtend heerlijke surinaamse broodjes en altijd bereid om te helpen.

De kamers hebben allemaal airco en zijn erg schoon (geen ongedierte) Prijs-kwaliteit is prima.

Als ik terug zou gaan naar Suriname kies ik met veel plezier wederom voor Famiri, kortom een echte aanrader.

Gereisd anders in april 2007

Taco en Annemiek, 24-2-2007

Niets dan lof voor Guesthouse Famiri. Zeer vriendelijke, behulpzame beheerders, prachtige kamers, uitstekend ontbijt, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding,

kortom een echte aanrader wanneer u naar Suriname gaat.

De beheerders weten u verassende tips te geven voor individueel reizen.

Gereisd anders in februari 2007

Lucienne, 7-12-2006

Heel gezellig en mooi guesthouse. Goede kamer met airco. Geweldige beheerders. Kortom een echte aanrader als je in Paramaribo bent. Wij gaan zeker nog een keertje terug. Het ontbijt 's morgens is heerlijk, echte surinaamse broodjes, met een sapje, koffie en vers fruit.
Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Famiri scoort een 8.67 uit 10 op basis van 85 reviews.