8,7

Uitstekend

81 reviews over BedAndBreakfast Famiri in het Nederlands

The place to be!!

Hans en Anneke, 26-12-2011

Guesthouse Famiri is het beste wat ons in Paramaribo is overkomen. Zoek je een goed en gezellig guesthouse dan is dit' the place to be". Een warm welkom, goede en schone kamer, heerlijk ontbijt en prima informatie over Suiname. De Hennies staan altijd voor je klaar!!.
Gereisd met partner in januari 2011

Dit is pure gastvrijheid!

Naomi, 4-12-2011

Bij Famiri werden we warm en persoonlijk welkom geheten door Hennie en Henny. Het B&B staat op een prima locatie in een nette straat en het is te lopen naar het centrum. Er is een heerlijke binnenplaats met meerdere zithoekjes, waardoor je altijd wat privacy hebt. De gezellige kamer was erg schoon, netjes en voorzien van klamboes, airco en handdoeken. Het bed is ruim en lekker. Wat wij erg bijzonder vonden is dat we werkelijk van alle faciliteiten in het huis van Henny & Hennie gebruik mochten maken, van de laptop en keuken tot en met de woonkamer, het balkon, de tv en de boekenkast. Echt uniek! Het ontbijt is super uitgebreid en gezellig aan de gedekte tafel; een omeletje, yoghurtje, vers fruit, verse bruine en witte broodjes, boterhammen, salade, hartig beleg, zoet beleg, jus, koffie/thee en soms zelfs een heerlijk croissantje! Henny en Hennie hebben wij ervaren als erg vriendelijke, gezellige en behulpzame mensen. Dank voor de heerlijke dagen bij jullie!
Gereisd met partner in november 2011

Uiterst vriendelijk ontvangst

joostlouisse_1, 19-11-2011

Een leuk en gezellig guesthouse op een ideale en veilige ligging in Parimaribo.

Dicht bij het centrum. De Henny en Hennie zijn twee uiterst vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Ze informeren de mensen over Suriname en hebben altijd tips.

Ze zijn bijzonder gastvrij, je voelt je er direct thuis!

De kamers zijn netjes verzorgd en schoon, er is airco aanwezig.

Ontbijt is uitgebreid, en netjes verzorgd. Je kunt met hun afspreken wanneer je wilt ontbijten.

Zeker een aanrader, indien ik nog een keer naar Suriname ga zou ik er zo weer heen gaan!

Gereisd met partner in oktober 2011

Famiri is dé plek in Paramaribo!

marije nijman, 15-11-2011

Hennie en Henny hebben het fantastisch voor elkaar! Als stagiaire uit Nickerie waren de weekenden bij de Hennies in Paramaribo steeds een feest. Je voelt je hier heel erg thuis, door het gezellige welkomstdrankje, het lekkere terras en het fantastische ontbijt! Heb in meerdere guesthouses in Paramaribo overnacht, maar Famiri was met afstand de beste!
Gereisd met vrienden in januari 2011

Voelt als thuis!

Jeanette en Jurgen, 20-9-2011

Het zijn de kleine dingen die de omschrijving rechtvaardigen:

zelf koffie / thee kunnen zetten

keuken is toegankelijk

zwemmen zo vaak je wilt

vrij internet gebruik

Gereisd met partner in september 2011

familiehuis

Hans, 12-9-2011

Hennie en Henny zorgen er binnen de kortste keren voor dat je je deel van de familie voelt (famiri betekent ook familie). In een ongedwongen sfeer verbroederen en verzusteren gasten en gastheer en gastvrouw. De faciliteiten zijn prima in orde, er is gratis wifi, alles is schoon en je kunt gebruik maken van het netwerk dat de Hennies in Suriname hebben opgebouwd. Rainville is een mooie, bijna dure wijk ten noorden van het centrum. Wij (vijftigers) en onze twee zonen (studenten) hadden het er prima naar onze zin.
Gereisd familie in augustus 2011

Geweldig Questhouse

Thea en Maarten Vroom, 20-6-2011

Op internet gezocht naar een questhouse en kwamen bij Famiri terecht. Beter hadden we het niet kunnen treffen. Corry heeft ons de eerste twee weken uitstekend op weg geholpen met excursies en trips. Daarna kwamen hennie en henny weer terug uit nederland en dat waren ook geweldig lieve mensen. Ze deden van alles om je het echt naar de zin te maken en dat is ze uitstekend gelukt. We hebben een top vakantie gehad en we komen zeker nog terug en dan weer bij famiri want we missen suriname nu al. Ook het zwembad was heerlijk om even af te koelen. Hennie en henny en corry en evenlien bedankt voor al goede zorgen! En lars, het was heel gezellig met je.
Gereisd met partner in mei 2011

geweldige vakantie onderkomen

André en Trudy van der Pol, 6-3-2011

Wij als ouders van een dochter die in Paramaribo stage loopt hebben genoten.

Zo gastvrij alles kon je vragen, ook onze dochter was de hele week welkom.

Nu wij thuis na zitten te genieten en onze dochter daar nog is mag ze nog steeds langs komen.

Henny en Hennie zijn lieve mensen.

's Avond gezellig een borrel drinken samen met de andere vakantie gangers.

Het huis ligt mooi centraal dicht bij het centrum en gelukkig ook dicht bij onze dochter waar ze op het moment verblijft.

Alles is makkelijk lopend te doen.

Dankzij dit verblijf hebben wij een super vakantie gehad.

Henny en Hennie bedankt

Gereisd met partner in februari 2011

Een prima basis om Suriname te verkennen.

Adri & Trudy Luykx, 28-1-2010

Voor de gastheer en vrouw is niets te gek om je verbijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Zo stellen ze je de best voorhande zijnde kamer ter beschikking, ook voor het ontbijt houden ze rekening met ieders persoonlijke wensen.

Het Guesthouse ligt in Rainville een mooie rustige wijk op loopafstand van het centrum, wat wij dagelijks deden als we even niet in het binnenland waren.

Gereisd met partner in december 2009

niks meer aan doen; helemaal af

Freek en Jan, 15-1-2009

Het was super om in Famiri te overnachten. Ik en mijn reisgenoot hebben ontzettend genoten van de uitleg, de vriendschap, en de omgeving (mooie wijk!) van Famiri. Ik kan dit aan iedereen die naar Paramaribo gaat, van harte aanraden!
Gereisd met vrienden in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Famiri scoort een 8.67 uit 10 op basis van 85 reviews.