Bed and Breakfast Famiri ***

Bed and Breakfast Famiri
Famiri
8,7

83 reviews over Bed and Breakfast Famiri in het Nederlands

Gastvriendelijkheid van de bovenste plank

wim peeters, 3-1-2013

Hennie en Henny hebben een super mooi guesthouse. Prima ligging in een rustige wijk vlak bij het centrum. Je kunt het lopen in 15-20 minuten (wij Hollanders). Maar na 1x bij 30 graden celcius neem je wel de bus of de taxi.

Goede accommodatie en super gastvriendelijk. Elke ochtend word je een overheerlijk ontbijt voorgeschoteld.

We hebben er als we in Paramaribo waren steeds verbleven. Elke keer stonden ze aan de poort ons welkom te heten en kwam het welkomstdrankje op tafel. Het was gezellig en we voelden ons echt thuis. Hun tips en service zijn prima. Hoogtepunt was de trip naar het binnenland: Menimi.

Bezoek je Paramaribo dan is Famiri een echte aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Heerlijk, gezellig en ontspannen verblijf

Marleen Tuin, 25-11-2012

Na een vriendelijke ontvangst van beide Hennie's die dit guesthouse runnen voel je je meteen thuis. Even bijkomen, drankje erbij, handje schudden met andere gasten. Elke ochtend perfect ontbijt, praatje met tafelgenoten en verder de dag indelen zoals je wilt. Kom je weer thuis dan is er altijd iemand om even mee te praten als je dat wilt. Verder, zeker vermeldenswaaridg in Suriname, het is heerlijk schoon.

In prettige buurt in Paramaribo, op loopafstand van het centrum, Henny en Hennie geven gehele vrijblijvend allerlei tips waar je wat mee kan.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Aanrader!

Annemarie, 30-10-2012

Mooi guesthouse, op ongeveer 15 minuten loopafstand van het centrum.

De woning is smaakvol ingericht, en er zijn voldoende zithoekjes in en om de woning gecreeerd om ook even met z'n tweeen te zitten. De service was perfect! Wij raden iedereen die naar Paramaribo reist aan om bij Famiri te verblijven.

We hebben een aantal tours geboekt bij Erna (schoondochter van de eigenaren). Ook dit was top geregeld!

Gereisd met partner in september 2012

Een echte aanrader.

Christa en Richard, 28-10-2012

Afgelopen twee weken waren we in Suriname om onze zoon te bezoeken die in Nickerie verblijft voor een half jaar. Op zijn advies hebben we geboekt bij Hennie en Henny voor de eerste paar dagen en dat was een hele goede keuze. Alles was top waardoor we ons snel thuis voelden in Suriname. Hennie en Henny zijn heel gastvrij en alles was in de puntjes verzorgd. Het ontbijt was super en de koffie stond al vroeg klaar. Bij aankomst een welkomstdrankje wat een hele leuke manier is om nader kennis toemaken. We konden ook nog bijboeken na en paar dagen weggeweest te zijn en dat voelde als thuiskomen. Richard en Christa
Gereisd met partner in januari 2012

een echte aanrader

kleiweg8, 21-10-2012

De eigenaren waren er niet, zij werden vervangen door zoon en schoondochter (Lars & Erna) ondanks dat dit hun eerste keer was dat zij een B&B runden (naast hun baan) valt er helemaal niets aan/op te merken.

Ze serveerde een meer dan prima ontbijt en waren uiterst vriendelijk en hulpvaardig voor iedereen.De bedden zijn goed en de kamers prima. Er heerst een prima ontspannen sfeer. Erna verzorgde voor ons een aantal Tours en deze waren allemaal van het begin tot het eind prima geregeld. Kortom ons verblijf bij Famiri was een feestje.

Yvonne & Dennis

Gereisd met partner in september 2012

Echt super!

Thalita, 3-9-2012

Wij zijn een week bij Henny en Hennie geweest en wat was het goed zeg. Het voelt als "thuiskomen"....een heerlijk ontbijt elke morgen...je kan zelf ook een bakkie koffie zetten of iets maken als je wilde. Niets was te gek voor ze. Ze hebben zelfs een avondje op onze jongens gepast toen wij uiteten gingen wat wil je nog meer.

Henny en Hennie bedankt mede dankzij jullie hebben wij een topweek gehad in Suriname.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Alsof we thuiskwamen

Emmy en Frank, 5-8-2012

Voor we gingen dachten we twee dagen te blijven. Maar al na ons eerste ontbijt (meer dan heerlijk) was duidelijk: hier willen we blijven. Zo is het ook gegaan, na elke tour die we maakten, werden we opgewacht met een biertje en een wijntje en konden we lekker onze verhalen vertellen. Met alle tijdelijke bewoners barbecuen: geen probleem... Henny maakte een fantastische maaltijd en het was heel gezellig. Fietstocht doen? Van Hennie en Henny een route gekregen, Poncho nodig, had je ze al. De was werd gedaan voor een redelijke prijs. De kamers waren prettig, met airco waardoor de muggen er ook niet waren. Je kon spelletjes doen, boeken lenen en de reis die we maakten naar de binnenlanden werd prima door Henny geregeld.
Gereisd met partner in juni 2012

Guesthouse Famiri: "een warm welkom"!

Agnes Segeren, 17-6-2012

Guesthouse Famiri gaf ons bij aankomst gelijk een warm gevoel. Hennie en Henny zijn heel hartelijke mensen. Het begon al met het welkomstdrankje, bij aankomst maar ook na iedere tour die we gemaakt hadden was heel leuk. We kregen een heerlijk ontbijt iedere ochtend.

Onze dochter die stage liep in Suriname mocht zelfs met 2 vriendinnen komen eten. Henny had voor ons gekookt. We hebben een heel gezellige avond gehad!

Het ontbijt was heerlijk. Ook het samen ontbijten met andere gasten vonden wij heel leuk.

Henny heeft meerdere malen een was gedraaid voor ons, dit was heel fijn, zeker na een tour die wij gemaakt hadden.

De slaapkamer is netjes en bedden zijn prima.

Mede dank zij Hennie en Henny hebben wij een heerlijk verblijf gehad in

Suriname! Dank je wel Hennie en Henny!

Gereisd met partner in mei 2012

Gastvrijheid en gezelligheid

lizette beetsma, 29-4-2012

Wij zijn ons vieren zo'n 10 dagen in Famiri geweest, (ouders, dochter en kleindochter) en wij kunnen het iedereen aanraden. Hennie en Henny zijn hele hartelijke mensen, alles kan, het is een prachtig huis en mooie kamers. Er is zelfs een klein zwembadje voor de broodnodige verkoeling, en onder het huis kun je lekker in de hangmat liggen of op de bank hangen.

De computer en de keuken kunnen gebruikt worden en Henny wil ook met alle plezier een wasje draaien.

Ze hebben vele tips en hebben zelfs een trip naar het binnenland geregeld.

Super!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

Guesthouse Famiri, een welkom gevoel.

Anita Reijs, 18-4-2012

Guesthouse Famiri, echt gastvrij. Een uitgebreid, goed verzorgd ontbijt. Een gezellige sfeer en veel service. Zeker ''n adres om nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Famiri scoort een 8.73 uit 10 op basis van 88 reviews.