8,7

Uitstekend

81 reviews over BedAndBreakfast Famiri in het Nederlands

Aanrader!

Annemarie, 30-10-2012

Mooi guesthouse, op ongeveer 15 minuten loopafstand van het centrum.

De woning is smaakvol ingericht, en er zijn voldoende zithoekjes in en om de woning gecreeerd om ook even met z'n tweeen te zitten. De service was perfect! Wij raden iedereen die naar Paramaribo reist aan om bij Famiri te verblijven.

We hebben een aantal tours geboekt bij Erna (schoondochter van de eigenaren). Ook dit was top geregeld!

Gereisd met partner in september 2012

Een echte aanrader.

Christa en Richard, 28-10-2012

Afgelopen twee weken waren we in Suriname om onze zoon te bezoeken die in Nickerie verblijft voor een half jaar. Op zijn advies hebben we geboekt bij Hennie en Henny voor de eerste paar dagen en dat was een hele goede keuze. Alles was top waardoor we ons snel thuis voelden in Suriname. Hennie en Henny zijn heel gastvrij en alles was in de puntjes verzorgd. Het ontbijt was super en de koffie stond al vroeg klaar. Bij aankomst een welkomstdrankje wat een hele leuke manier is om nader kennis toemaken. We konden ook nog bijboeken na en paar dagen weggeweest te zijn en dat voelde als thuiskomen. Richard en Christa
Gereisd met partner in januari 2012

een echte aanrader

kleiweg8, 21-10-2012

De eigenaren waren er niet, zij werden vervangen door zoon en schoondochter (Lars & Erna) ondanks dat dit hun eerste keer was dat zij een B&B runden (naast hun baan) valt er helemaal niets aan/op te merken.

Ze serveerde een meer dan prima ontbijt en waren uiterst vriendelijk en hulpvaardig voor iedereen.De bedden zijn goed en de kamers prima. Er heerst een prima ontspannen sfeer. Erna verzorgde voor ons een aantal Tours en deze waren allemaal van het begin tot het eind prima geregeld. Kortom ons verblijf bij Famiri was een feestje.

Yvonne & Dennis

Gereisd met partner in september 2012

Echt super!

Thalita, 3-9-2012

Wij zijn een week bij Henny en Hennie geweest en wat was het goed zeg. Het voelt als "thuiskomen"....een heerlijk ontbijt elke morgen...je kan zelf ook een bakkie koffie zetten of iets maken als je wilde. Niets was te gek voor ze. Ze hebben zelfs een avondje op onze jongens gepast toen wij uiteten gingen wat wil je nog meer.

Henny en Hennie bedankt mede dankzij jullie hebben wij een topweek gehad in Suriname.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Alsof we thuiskwamen

Emmy en Frank, 5-8-2012

Voor we gingen dachten we twee dagen te blijven. Maar al na ons eerste ontbijt (meer dan heerlijk) was duidelijk: hier willen we blijven. Zo is het ook gegaan, na elke tour die we maakten, werden we opgewacht met een biertje en een wijntje en konden we lekker onze verhalen vertellen. Met alle tijdelijke bewoners barbecuen: geen probleem... Henny maakte een fantastische maaltijd en het was heel gezellig. Fietstocht doen? Van Hennie en Henny een route gekregen, Poncho nodig, had je ze al. De was werd gedaan voor een redelijke prijs. De kamers waren prettig, met airco waardoor de muggen er ook niet waren. Je kon spelletjes doen, boeken lenen en de reis die we maakten naar de binnenlanden werd prima door Henny geregeld.
Gereisd met partner in juni 2012

Guesthouse Famiri: "een warm welkom"!

Agnes Segeren, 17-6-2012

Guesthouse Famiri gaf ons bij aankomst gelijk een warm gevoel. Hennie en Henny zijn heel hartelijke mensen. Het begon al met het welkomstdrankje, bij aankomst maar ook na iedere tour die we gemaakt hadden was heel leuk. We kregen een heerlijk ontbijt iedere ochtend.

Onze dochter die stage liep in Suriname mocht zelfs met 2 vriendinnen komen eten. Henny had voor ons gekookt. We hebben een heel gezellige avond gehad!

Het ontbijt was heerlijk. Ook het samen ontbijten met andere gasten vonden wij heel leuk.

Henny heeft meerdere malen een was gedraaid voor ons, dit was heel fijn, zeker na een tour die wij gemaakt hadden.

De slaapkamer is netjes en bedden zijn prima.

Mede dank zij Hennie en Henny hebben wij een heerlijk verblijf gehad in

Suriname! Dank je wel Hennie en Henny!

Gereisd met partner in mei 2012

Gastvrijheid en gezelligheid

lizette beetsma, 29-4-2012

Wij zijn ons vieren zo'n 10 dagen in Famiri geweest, (ouders, dochter en kleindochter) en wij kunnen het iedereen aanraden. Hennie en Henny zijn hele hartelijke mensen, alles kan, het is een prachtig huis en mooie kamers. Er is zelfs een klein zwembadje voor de broodnodige verkoeling, en onder het huis kun je lekker in de hangmat liggen of op de bank hangen.

De computer en de keuken kunnen gebruikt worden en Henny wil ook met alle plezier een wasje draaien.

Ze hebben vele tips en hebben zelfs een trip naar het binnenland geregeld.

Super!

Gereisd familie in maart 2012

Guesthouse Famiri, een welkom gevoel.

Anita Reijs, 18-4-2012

Guesthouse Famiri, echt gastvrij. Een uitgebreid, goed verzorgd ontbijt. Een gezellige sfeer en veel service. Zeker ''n adres om nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in maart 2012

Famiri is echt "Thuis in Suriname"

Silvester, Hennie en Mirjam, 28-2-2012

Wij waren van 20 januari tot 7 februari in Suriname en hebben ons enorm thuisgevoeld bij Hennie en Henny en in hun guesthouse Famiri. Het welkomstdrankje, de vriendelijkheid, het geweldige ontbijt, de mooie kamers en vooral ook de service dat we al die tijd konden rekenen op deze plek zolang we in Suriname verbleven. Ook de tips en adviezen en daadwerkelijke hulp bij onze uitstapjes. Geweldig adres, we kunnen het iedereen aanraden.
Gereisd met vrienden in januari 2012

home away from home

Björn Kok, 22-2-2012

Wat de naam al zegt: als je aankomt voelt het net als een familie. het ontbijt is super geweldig! misschien zelfs te goed. de locatie is perfect het ligt in mooie rustige wijk in Paramaribo redelijk dicht bij het centrum, ongeveer een kwartiertje met de taxi. er is een klein afkoel badje die heerlijk is om aan het eind van de dag even lekker aftekoelen. de sfeer is heel relaxt en ongedwongen er zijn meerdere zithoeken aanwezig. dus gelegenheid genoeg om je terug te trekken of met andere gasten gezellig ervaringen uit te wisselen.

dus kortom niet twijfelen maar boeken.

ps ik weet dat Hennie & Henny bang zijn dat zij niet aan de hoge waarderingen kunnen voldoen maar deze angst is totaal ONGEGROND!!!

Gereisd alleenreizend in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Famiri scoort een 8.67 uit 10 op basis van 85 reviews.