8,7

Uitstekend

81 reviews over BedAndBreakfast Famiri in het Nederlands

Super service, wel lawaaiig

Coby & Leo, 16-11-2013

Ons eerste verblijf in Paramaribo was Famiri. Zeer gastvrij ontvangen, heerlijke ontbijtjes en met de Hennie's is het prima overleggen over trips en leuke plekjes in en buiten Paramaribo. Wandelen vanaf Famiri naar het centrum was prima te doen. Nadeel van de ligging vonden wij dat het lawaaiig is, zowel van de roedels (straat)honden, de buren en langsscheurende auto's. Andere bezoekers zeggen hier niets over in hun recensie dus blijkbaar geen last van gehad, het is persoonlijk of je dit vervelend vindt of niet. Los hiervan is Famiri zeker een aanrader!
Gereisd met partner in oktober 2013

Thuis in Paramaribo

Enzo & Sabrina, 13-10-2013

Mooi guesthouse in een rustige wijk in Paramaribo op ongeveer 20 minuten lopen van Fort Zeelandia. Heerlijk ontbijt. Henny en Hennie zorgen er voor dat je je meteen thuis voelt. Er hangt een relaxte sfeer, niets hoeft en alles kan. Door hun uitgebreide reiservaring in Suriname zijn ze ook een uitstekende bron van informatie. Wij hebben het guesthouse gebruikt als uitvalsbasis voor onze trips in Suriname en na ieder trip was het weer heerlijk thuiskomen bij Famiri.
Gereisd met partner in september 2013

Heerlijke uitvalsbasis

Maartje en Gerben, 11-10-2013

Goed verzorgd en sfeervol guesthouse, flexibel en service gericht met een persoonlijke touch
Gereisd met partner in oktober 2013

Thuiskomen in Suriname

Karlijn en Hans Paul, 13-9-2013

Bijzonder gastvrij ontvangen met een welkomstdrankje en onze namen op het bord. "De Hennies" runnen dit guesthouse met zichtbaar veel plezier. Sfeervol huis met een heerlijk zwembadje. Niets lijkt henny en hennie te gek. Elke ochtend een lekker ontbijt + locale krant en Toen wij om 2u s nachts moesten vertrekken naar het vliegveld werd er koffie gezet, zijn we uitgezwaaid en kregen heerlijke krentenbollen mee.

Guesthouse ligt wat verder van het centrum, maar de gastvrijheid van dit bijzondere echtpaar maakt het ruimschoots goed: een verblijf in famiri is thuiskomen in Suriname!

Gereisd met partner in september 2013

Heerlijk verblijf

Vera, 9-9-2013

Ik heb een heerlijk verblijf gehad bij de Hennie's. Van het begin tot het eind voelde ik me welkom. Fijne kamer, heerlijk ontbijt en altijd geïnteresseerd in je tripjes.

Prima locatie; lekker rustig en in 20 minuten lopen in het stad. Het guesthouse maakte me blij. Er was altijd iemand om mee te kletsen en als je dat niet wilde was het ook goed. Diverse plekjes in- en om het huis om te relaxen. De Hennie's gaven tips over tripjes e.d. en die waren evt te boeken bij hun schoondochter.

Geen twijfel over het boeken van dit guesthouse.

Gereisd alleenreizend in november 2012

Heerlijke plek!

Moniek van der Ploeg, 23-8-2013

In Guesthouse Famiri wordt je warm ontvangen met een drankje. Dit guesthouse wordt duidelijk gerund door mensen die er plezier in hebben! De kamers zijn sfeervol en het ontbijt is heerlijk. Koffie en thee kan altijd gepakt worden en op al je vragen krijg je antwoord. Je bent hier geen anoniem nummer...
Gereisd anders in juli 2013

Voor herhaling vatbaar

Irma en Rene, 27-7-2013

Een hele fijne plek om te zijn. Kamers erg schoon, erg vriendelijke gastheer- vrouw. Prima ontbijt. Er wordt met je meegedacht als je iets wilt ondernemen. Kortom een hele goede keuze voor je verblijf in Paramaribo.
Gereisd met partner in juli 2013

Famiri is een fantastisch Guesthouse!

Nel Kleijweg, 6-6-2013

Zeer gastvrij en huiselijk guesthouse waar je je al snel heel erg thuis voelt.

Prima verblijf in Paramaribo gehad toen wij onze dochter, die daar stage loopt, gingen opzoeken. Nette kamers en een heerlijke douche met warm water.

Wij vinden het een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2013

Gastvriendelijkheid van de bovenste plank

wim peeters, 3-1-2013

Hennie en Henny hebben een super mooi guesthouse. Prima ligging in een rustige wijk vlak bij het centrum. Je kunt het lopen in 15-20 minuten (wij Hollanders). Maar na 1x bij 30 graden celcius neem je wel de bus of de taxi.

Goede accommodatie en super gastvriendelijk. Elke ochtend word je een overheerlijk ontbijt voorgeschoteld.

We hebben er als we in Paramaribo waren steeds verbleven. Elke keer stonden ze aan de poort ons welkom te heten en kwam het welkomstdrankje op tafel. Het was gezellig en we voelden ons echt thuis. Hun tips en service zijn prima. Hoogtepunt was de trip naar het binnenland: Menimi.

Bezoek je Paramaribo dan is Famiri een echte aanrader!!!!

Gereisd familie in december 2012

Heerlijk, gezellig en ontspannen verblijf

Marleen Tuin, 25-11-2012

Na een vriendelijke ontvangst van beide Hennie's die dit guesthouse runnen voel je je meteen thuis. Even bijkomen, drankje erbij, handje schudden met andere gasten. Elke ochtend perfect ontbijt, praatje met tafelgenoten en verder de dag indelen zoals je wilt. Kom je weer thuis dan is er altijd iemand om even mee te praten als je dat wilt. Verder, zeker vermeldenswaaridg in Suriname, het is heerlijk schoon.

In prettige buurt in Paramaribo, op loopafstand van het centrum, Henny en Hennie geven gehele vrijblijvend allerlei tips waar je wat mee kan.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Famiri scoort een 8.67 uit 10 op basis van 85 reviews.