8,7

Uitstekend

81 reviews over BedAndBreakfast Famiri in het Nederlands

Paradijs op Aarde

Chantal Kerckhaert, 21-5-2015

Bed and Breakfast accommodatie Famiri is een geweldige plek om te mogen vertoeven. Anneke,Ries en Katrin zorgen ervoor dat je je direct thuisvoelt. Ze zijn ongelooflijk gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Famiri ligt in een mooie buurt en de prijs / kwaliteitverhouding is prima.

's Morgens wordt er een heerlijk ontbijt geserveerd nadat je genoten hebt van een heerlijke nachtrust. Als ik nog eens naar Paramaribo zou gaan, zou ik dit B&B zeker weer bezoeken!!

Anneke, Ries en Katrin : "Bedankt voor de geweldige tijd"...

Gereisd alleenreizend in april 2015

Na één nacht wat anders gezocht

Robert, 8-4-2015

Heb meerdere guesthouses tijdens mijn diverse vakanties in Suriname bezocht.

Famiri was toch echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik snap daarom de hoge beoordelingen niet.

Reden van ons vervroegde vertrek.

- Kamer was heel erg vies. Het was stoffig en oud. Stof onder het bed en kledingkast was echt enorm. Het leek alsof er in weken niet schoongemaakt was. De eigenaar heeft nog meegekeken en erkende dat de kamer idd niets schoon was.

- Weinig privacy. Overal om je heen hoor je mensen praten. Daarnaast zijn bijna alle ramen niet volledig te sluiten. Een keertje uitslapen zit er hier niet in.

- Kleine wasbak onder de douche!? Je kunt je toilettartikelen etc nergens plaatsen. De wasbak staat precies in het midden van de douche wat ook niet erg handig is.

- Omdat de kamers niet goed af te sluiten is --> raamwerk. Moet je verplicht onder een klamboe slapen. Geloof me dit is normaal echt niet nodig in Paramaribo.

-Zwembad met groen water!

Gereisd met partner in maart 2015

Heerlijke plek in Paramaribo

a.brigande, 31-1-2015

Fijn guesthouse waar je je direct thuis voelt. Prima kamers in koloniale sfeer. Kwartiertje lopen van het centrum van Paramaribo. Niets is de eigenaren te veel! Verzorgd ontbijt met vers fruit. Heerlijk zwembadje in de kleine, tropische toon. Jammer dat Hennie en Henny het verkocht hebben na een aantal jaren voortreffelijke gastvrijheid, we hopen dat zij ergens anders weer net zo'n fijne plek gaan runnen!
Gereisd familie in december 2014

Genieten!

Bouke en Saskia, 25-11-2014

Wat een heerlijke plek voor ons verblijf in Suriname! We hebben verschillende trips in het binnenland gedaan en het was elke keer weer fijn om 'thuis' te komen bij Famiri. 's Ochtends genoten we van een heerlijk ontbijt met verse broodjes, ei, veel soorten beleg, sap en vers fruit. Henny en Hennie zijn heel gastvrij en weten veel te vertellen over Suriname. De locatie van het guesthouse is heel goed, in een goede en rustige wijk, maar nog steeds dicht bij het centrum. De kamers zijn heel ruim en netjes, met airco en een goede douche met warm water. We kunnen dit guesthouse zeker aanbevelen!!
Gereisd met partner in november 2014

Je eigen famiri (= familie) in Paramaribo!

Iris Gouweleeuw , 15-9-2014

Warm welkom, behulpzaam in bijv. je reisplanning, geïnteresseerd, een originele bruynzeel-woning met de locale bevolking als gezellige buur en buuf, prima verzorgde kamers met goed bed en klamboe, lekker warm douchewater (lijkt normaal, maar is het niet in Suriname), transfer van luchthaven Zanderij is gratis bij een verblijf van een aaneengesloten week (waar je al snel aan zit omdat alle tours Paramaribo als uitvalsbasis hebben), etc, etc.

Al met al echt een aanrader!

Ps Let ook eens op de mooi

Gereisd anders in januari 2014

Warm welkom, heerlijk ontbijt, prima

Clara Stolp, 12-9-2014

Ik kan dit guesthouse iedereen aanraden. Gastvrijheid ten top, heerlijk ontbijt, goede adviezen over Suriname, ontzettend behulpzame lieve gastheer en - vrouw. Ook als je alleen reist is dit guesthouse heel gemoedelijk.
Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Fantastische plek

Kevin, 2-8-2014

Voor vijfde jaar op rij nu bij mijn schoonouders geweest. Wat is het ongelofelijk mooi om te zien hoe zij met liefde en plezier een heel mooi guesthouse runnen. 'We doen maar wat' zeggen ze, maar ze zijn een geboren gastheer/vrouw. Het huis is hartstikke mooi en van alle gemakken voorzien.
Gereisd met partner in juli 2014

Gastvrij en huiselijk geasthouse

Wil Duin, 13-4-2014

Famiri is "thuiskomen", ideale plek om als thuisbasis te dienen en vandaar uit tripjes te ondernemen. Na elke trip voelde het echt als thuiskomen. De Henny's doen werkelijk alles om de vakantie te doen slagen, met welgemeende adviezen, tips en raad en daad, staan ze je terzijde.

Na een warme dag is het heerlijk om een "plonsje" te nemen in hun zwembadje. Toppertje!!

Gereisd met vrienden in maart 2014

Superplek!

m van hattum, 23-1-2014

Niet te ver van het centrum van Paramaribo. Een warm bad waar je je zeer welkom voelt. Behulpzame eigenaren en toch veel vrijheid. Mooi ingerichte zeer schone kamers. Niets dan lof voor dit guesthouse!
Gereisd alleenreizend in januari 2014

geweldig gastvrij B&B

Conny Hof, 1-1-2014

Wij hebben genoten van on verblijf in Suriname, mede door de gastvrijheid en service van Hennie en Henny in Famiri. Sfeervolle kamers, heerlijke zitjes rondom het huis voor verkoeling. Heerlijk ontbijt en door de aanwezigheid van ook andere gasten een gezellig ongedwongen gelegenheid om ook anderen te ontmoeten die er verblijven, niets hoeft alles mag..
Gereisd anders in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Famiri scoort een 8.67 uit 10 op basis van 85 reviews.