8,7

Uitstekend

81 reviews over BedAndBreakfast Famiri in het Nederlands

Fantastisch, volgende keer weer

mwitloxtilburg, 29-2-2016

In dit guesthouse voel je je meteen thuis, de eigenaars wonen er zelf ook en geven je allerlei leuke tips over de stad, zorgen ervoor dat je niet teveel betaalt voor de taxi. Het is er gezellig, er zijn verschillende gemeenschappelijke voorzieningen. Tophosts!
Gereisd alleenreizend in februari 2016

Net verzorgd B&B net buiten stad

kevin goedkoop, 27-2-2016

Zeer goede bed and breakfast wordt op een professionele manier gerund.

De amicale huiskamer sfeer beviel ons erg.

Veel verhalen en avonturen uitgewisseld en natuurlijk veel gelachen met anneke and rich.

Zij waren een goede gastvrouw en gast heer en vullen mekaar goed aan en kunnen bouwen op veel levenservaring.

Voor trips en informatie is dit teven the place to be.

Zij bieden een ruim scala van goede verzorgde trips aan en kunnen je overal meehelpen.

Praktische dingen

-schoon en ruime kamers met ac

-keuken tot je beschikking met koel vriescel

-mogelijk heden tot fietshuur/bagageopslag/wasserette

-loopafstand centrum circa 15min of taxi 1 euro

-zeer groot opblaasbaar zwembad aanwezig

Al met al goede tijd gehad en geen wanklank

Gereisd met partner in februari 2016

Gezellig, gastvrij en gemakkelijk

Tim, 22-2-2016

Aan iedereen aan te raden. Alles wat je van een accommodatie verwacht en meer. Anneke en Ries zijn erg gastvrij, toegankelijk, een enorme bron van informatie en altijd in voor wat gezelligheid.
Gereisd alleenreizend in februari 2016

Warm onthaal en veel kennis Suriname.

Lieve, 17-2-2016

Een heel aangenaam plekje in een mooie villawijk van Suriname. Anneke en Ries hebben alles in huis om het gasten naar hun zin te maken : heerlijk koele en beschutte zithoekjes, een gezellige grote tafel, een verfrissend zwembad en niet in het minst, ze zijn een attente en zeer goed geïnformeerde gastvrouw en gastheer. Zij maken tijd voor hun gasten en hebben veel interessante zaken te vertellen.

De bedden zijn zeer goed en uitgerust met een klamboe. Een aanrader!

Relaxed

paula, 22-1-2016

Heerlijke tijd gehad, veel te kort en veel afspraken en uitjes anders hadden we zeker een afhaalmaaltijd van een Warung meegenomen om het vervolgens aan de gezellige tafel te eten. Je mag en kan je eigen gang gaan. Alles is heel relaxed. Omdat we ook boven een balkon en woonkamer tot onze beschikking hadden voelde het alsof we ons eigen 'huis' hadden.Zeer dichtbij centrum en met taxi voor 2 euro binnen drie minuten daar. Het delen van de sanitair (goed schoongehouden) was absoluut geen probleem, vaak zijn de gasten die hiervoor kiezen ook niet zo moeilijk. Wil zeker nog een keer terug en kies ik weer voor Famiri. Ook de douche, airco, wifi en klamboe waren perfect.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldig!

Peter Teune, 20-1-2016

Het was wellicht een van mijn mooiste herinneringen in mijn 30 jaar van reizen over de hele wereld.!Echt waar,wat gezellig zeg met Anneke en Ries,zo lekker kletsen met beiden!Anneke is een vrouw met enorm veel kennis van Suriname en kan tegen hele goeie prijzen reisjes en verblijven voor jou regelen want ze kent heel veel mensen.

Lekker ontbijt,prima kamer in een mooie woning met airco en klamboe,Uitstekende matrassen en eenvoudige douche met warm water! soms wat lawaaig als er een zware auto of motor langs rijdt maar dat heb je op veel plekken in Paramaribo

Buiten lekker in de zon zwemmen in rond bad en daarna lekker zitten op een van de vele zitjes.

Ik kan dit B%B van harte aanbevelen!!

vr gr van Peter Teune

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Super leuk, gezellig en goed verzorgd

Margot, 19-12-2015

Ik was alleen naar het mooie warme land in Zuid-Amerika en vond het bij B&B Famiri zeer prettig verblijven en lag het in een mooie wijk. De kamers waren schoon, het bed sliep fantastisch, de airco op de kamer maakte totaal geen geluid, warme douches en alle medewerking van Anneke en Ries, dus in 1 woord super.

's Morgens stond beneden, aan een enorme tafel, lekkere broodjes, verrukkelijk beleg, yoghurt, eieren en vers fruit te wachten op mij en de andere gasten. Ik was er om orde op zaken te stellen voor mijn bedrijf en Anneke en Ries vonden het fijn om mij te adviseren. Ik heb een heel fijne tijd gehad en ga er zeker naar terug!!

Gereisd alleenreizend in november 2015

Heel relaxt

Biggi, 12-10-2015

We hadden dit keer besloten om 2 weken in Paramaribo te blijven en gewoon per dag te bekijken wat we gaan doen. Famiri was daarvoor een goede plek. Onze relaxplek in de tuin was heerlijk. Daar hebben we af en toe ook gezellig zitten bomen met Katrin en Darl. En niet te vergeten het heerlijke creoolse eten van Judith. Ook het ontbijt samen met de andere gasten was heel gezellig. En niet te vergeten de ligging, die vonden wij ideaal. Op loopafstand van het centrum.
Gereisd met partner in september 2015

Geweldig

Marijn, 12-10-2015

Na aan gekomen te zijn met mijn volkswagen vanuit chile een super tijd gehad bij Famiri.

Super gastvrij en je voelt je gelijk thuis door de vriendelijke sfeer. Het ontbijt is elke ochtend goed verzorgd en uitgebreid. Na een zelfverzorgde Kayaktour giga door mn rug gegaan en 2 dagen plat gelegen maar met de goede verzorging van Katrin en medegasten er snel weer bovenop gekomen. Ook zit je op loop afstand van het centrum en zijn er fietsen te huur. Kortom een super tijd gehad! Bedankt Katrin!

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Geweldige tijd gehad,voelden ons als familie.

Sam, 26-5-2015

Mijn moeder en ik hebben het super goed gehad bij Guesthouse Famiri. We voelden ons helemaal thuis. Enorm vriendelijk en alles kon,niets was te veel. Bedankt Ries,Anneke en Katrien.

Sam en Cor

Gereisd anders in maart 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Famiri scoort een 8.67 uit 10 op basis van 85 reviews.