8,7

Uitstekend

81 reviews over BedAndBreakfast Famiri in het Nederlands

Een heerlijke accommodatie!

Gonnie & Loes, 5-7-2017

We hebben een fijne tijd gehad bij Famiri. We konden altijd terecht bij Klaaske en Jan met vragen en ze hebben ons geholpen met het boeken van verschillende trips. Klaaske en Jan zijn leuke mensen en zijn begaan met hun gasten.
Gereisd familie in juni 2017

Helemaal goed

Gezin uit NL, 28-5-2017

Als je de anonimiteit van een hotel zoekt kan je beter niet voor de gezelligheid van een guesthouse kiezen.
Gereisd familie in mei 2017

Zover en je zo thuis voelen heel bijzonder

Anita mieton, 21-5-2017

Ik vond het 1 groot feest

Bij jullie en heb enorm genoten , ook de georganiseerde avonden waar ik dan de brlarbeque van heb mogen meemaken vond ik helemaal top en maakt een mooie verbinding met elkaar!!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Gevonden wat ik zocht; informeel logeer adres

Hans Oosterholt, 8-5-2017

Was informeel / vriendelijke sfeer met voldoende zitjes en hoekjes.Dit maakt onderlinge contacten goed mogelijk indien men dat wenst. Mooie sfeer door tuin en inrichting. Benadering was ontspannen en behulpzaam/ klantgericht. Was daarom goed alternatief voor 12 daags verblijf in hotel. Goede ligging t.o.v. centrum en, indien gewenst, vervoer per stadsbusje. Was eerste bezoek aan Suriname en kan accommodatie moeilijk vergelijken. Ik vond prijs/ kwaliteit verhouding goed. Zou graag in centrale koelkast per kamer een koelkast vak willen.
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Behoorlijk

L.& A., 19-4-2017

Zeer vriendelijke ontvangst.

Ruime gemeenschappelijke lounge.

De dubbelkamer (Bougainville) is lichter en netter dan de duurdere dubbelkamer (Lotus), die donker en onfris is.

Geen mogelijkheid tot betalen met creditcard. Verblijf en/of excursies dienen cash in euro betaald te worden (dus moet men van thuis flink voorzien zijn) of SRD (maar dan wordt een hogere wisselkoers aangerekend dan de officiële én het afhalen aan ATM is gelimiteerd). Onduidelijke communicatie hieromtrent bij de boeking.

Veel info rond mogelijke excursies.

Gereisd met partner in april 2017

Een fijne plek, goede sfeer!

Sander, 18-4-2017

Gastvrij ontvangen, en behulpzame eigenaren.
Gereisd alleenreizend in april 2017

Heerlijk, voelt als warm bad! Zeer prettige mensen

Bart Siebelink, 11-4-2017

Sfeer is aangenaam losjes en tegelijkertijd voel je je hier geborgen. Gastheren Aneke en Ries voelen dat precies goed aan. Anneke heeft uitstekend netwerk waardoor ze gemakkelijk excursies etc. voor je kan regelen. Het huis ligt in een kalme buurt en toch niette ver van het centrum. Wat we prettig vonden is dat je kan parkeren voor de deur. Je kan hier ook kleding wassen, wat voor ons na een week Jungle, bijzonder prettig was. Extra vermelding verdient de prettige benedenruimte, waar keuken, terras, eetgedeelte en de bescheiden tuin met zwembad heel organisch in elkaar overgaan. Daardoor vind je er, zowel met zonneschrijn als met regen altijd een prettige plek om te zitten. Geeft een thuisgevoel, waarmee de naam Famiri (wat 'Familie' betekent) wordt waargemaakt.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Perfecte uitvalsbasis in Paramaribo

Lise, 29-3-2017

Guesthouse Famiri is een heerlijke plek in Paramaribo waar je de vakantie goed kunt starten maar ook een plek van waaruit je veel

(dag)trips kunt plannen.

Anneke en Ries zorgen ervoor dat je je vanaf aankomst op je gemak voelt en dat het je aan niets ontbreekt. Als je wilt haalt hun vaste taxichauffeur je op van het vliegveld zodat je na een lange reis je daar geen zorgen over hoeft te maken.

Anneke weet ontzettend veel van Suriname en ze is behulpzaam in het plannen van trips. Ook weten ze meer dan genoeg leuke restaurants in de omgeving en dingen om te doen.

De kamers zijn schoon met heerlijke bedden, zeker in vergelijking met veel andere plekken die je in Suriname tegenkomt.'S ochtends staat er een heerlijk ontbijt klaar en bakt Ries een eitje.

Wij hebben een fantastische tijd gehad in Suriname en daar hebben Anneke en Ries zeker aan bijgedragen!

Gereisd met partner in februari 2017

Gezellige accommodatie met zeer gastvrije beheerde

Jeannette, 24-1-2017

We zijn maar drie dagen op deze locatie geweest (helaas), maar het heeft een warme, positieve indruk op ons achter gelaten.

Heel gezellige accommodatie met een kunstzinnige uitstraling. Het traditionele huis ademt Suriname uit door de aankleding en de kunstwerken die -gemaakt door de locale bevolking- in het hele huis aanwezig zijn. Het huis straalt liefde uit voor het land en je krijgt direct het gevoel dat je welkom bent. Nieuwe, strakke meubels vind je er niet. Kans is dus dat je bed schommelt wat niet de bedoeling is, hahaha. Natuurlijk hebben we de gastvrouw daarvan op de hoogte gebracht en dat zou hersteld worden. Geen probleem... Voor ons gaf alles bij elkaar het gevoel dat er geleefd mag worden.

De gastvrouw en gastheer bevestigen dit gevoel door hun vriendelijke en gastvrije houding. Je wordt opgenomen alsof je bij hen persoonlijk op bezoek bent, waarbij ze je veel willen vertellen over het land en al het moois wat het te bieden heeft. Ze nemen je eventueel letterlijk mee om kennis te maken met het land. Heb je meer behoefte aan privacy, dan wordt dat natuurlijk ook gerespecteerd.

Anneke, de gastvrouw is een wandelende reisgids. Voor een goed advies of tips om je reis passend en compleet te maken ben je bij haar aan het juiste adres. Ook kun je een passende tour door haar samen laten stellen. Er wordt actief met je meegedacht om je reis naar eigen behoefte en budget in te vullen (ook zelfs als je nog in `Nederland bent!). Súper handig! Alles onder één dak... Maar heb je ergens anders al iets geregeld? Ook prima..

Het ontbijt leek ons wat aan de prijs voor Surinaamse begrippen en de eenvoud ervan. Maar het geheel van het verblijf maakte voor ons veel goed. Mochten we weer een reis naar Suriname doen, dan zou Famiri zeker onze thuishaven zijn!

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer prettig verblijf.

Caroline, 22-1-2017

Een gezellig guesthouse met huiselijke sfeer. De organisatie en begeleiding van tours was prima.
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Famiri in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Famiri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Famiri scoort een 8.67 uit 10 op basis van 85 reviews.