Hotel Eco Resort Inn ***

Hotel Eco Resort Inn
Eco Resort Inn
7,8

99 reviews over Hotel Eco Resort Inn in het Nederlands

fijn hotel, met heerlijk ontbijt

carla, 1-8-2017

Ontbijt is heerlijk, een echte aanrader.

Een klein zwembad, maar lekker om even af te koelen. Maar ook de mogelijkheid om bij moederhotel Torarica met een groot zwembad te zwemmen.

Gereisd met partner in april 2017

Prima hotel

Wim Kloonen, 2-4-2017

Niks mis mee met dit hotel. Redelijk dicht bij het centrum. Kamer gewoon goed en schoon. Personeel niets op aan te merken. Ontbijt uitstekend. Volgende keer weer dit hotel.
Gereisd met partner in maart 2017
Myrna Kaliar, Sales Manager, Sales Manager, 18-4-2017

Beste meneer/ mevrouw,

dank voor uw terugkoppeling! Wij hopen u in de toekomst wederom als gast te mogen ontvangen in ons hotel.

Prima hotel

joke, 12-2-2017

Goed hotel, ruime kamers en heel schoon.

Ontbijt goed veel keuze.

Vriendelijk personeel.

Vanuit het hotel kan je overal makkelijk heen.

Gereisd met partner in januari 2017

fantastisch

reus, 27-11-2016

ontbijt en de kamers waren prima
Gereisd met vrienden in november 2016

nog steeds aangenaam verblijf

Erpee te Dee, 5-10-2016

Gezien de laatste keer dat ik er gelogeerd heb, leek e.e.a. verbeterd. Men was nog aan het verbouwen; het achterste gebouw had in ieder geval al een lift en had ook veel beter Wifi-contact dan voorheen. Verder was de service nog hetzelfde en prima, en waar voorheen de receptie was, is nu een kleine eetgelegenheid gecreëerd.

Het is er in ieder geval nog goed toeven.....

Het ontbijt is prima: voldoende keus, zoveel mogelijk vers, etc.

De ontbijtruimte is nog steeds in een overdekt buitenruimte, waardoor de vogels graag een hapje mee-eten van je bord als je even niet oplet.....

Helaas op zondagavond van mijn 3 daags verblijf wat last gehad van het flinke discolawaai van het naburig Torarica-hotel.

Gereisd zakelijk in september 2016

goed uitvalsbasis

Jan, 7-2-2016

goed hotel in Paramaribo, dicht bij centrum en veel prima restaurants in de buurt. Restaurant heeft beperkte kaart, wel heerlijk in de (overdekte) open lucht. Uitstekend ontbijtbuffet, kok staat voor je klaar om allerlei lekkers vers te bakken. Schone kamers, vriendelijk personeel. gelegenheid om ter plekke tours te boeken
Gereisd alleenreizend in november 2015

Goed hotel

ron, 23-8-2015

We verbleven meerdere keren tijdens onze rondreis door Suriname in dit hotel. Het was als het ware de 'thuisbasis'. Nette kamers, vriendelijk personeel, prima ontbijt en diner. De kamers zijn eenvoudig, misschien wat aan de kleine kant, maar wel netjes en schoon. Hotel is van goed niveau.

Fijn dat je ook je koffers kunt achterlaten als je excursies naar het binnenland maakt. Verder ben je vanuit het hotel snel in het centrum van Paramaribo.

Al met al een prima hotel om te verblijven.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima Hotel

Marina, 19-7-2015

Ik ben zojuist teruggekomen van een verblijf van 2 weken in Suriname waarbij ik grotendeels heb gelogeerd in Eco resort. In de tussentijd hebben we 2x uitgechecked om naar een ander hotel te gaan. Ik wilde graag dezelfde kamer als die ik de 1e keer had en dat is beide keren gehonoreerd. De dames aan de balie waren niet echt vriendelijk maar de bediening en de kamermeisjes daarentegen waren heel vriendelijk. Ook de dame in het souvernirswinkeltje was bijzonder vriendelijk. Omdat we 2 excursies hadden waarbij we ook moesten overnachten konden we de koffers gratis in het hotel, beveiligd achterlaten. De kamers waren schoon en ruim.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Geweldig plek

F Karamat, 6-4-2015

Eco resort is super.

Mijn vriend en ik zijn van t weekend terug gekomen uit Paramaribo.

Ontbijt was heerlijk. De dames waren heel lief. Ook aan de balie.

Nabij heel veel eet gelegenheden.de stad.

Heerlijk zwembad, lekker zonnen.

Volgend jaar komen we weer.

Groet

Far en Ruud

Gereisd met partner in maart 2015

Prima hotel, maar stel niet te hoge eisen.

Rinus, 20-10-2014

Dit is een gunstig geprijsd hotel vlak naast Torarica, het eerste toeristenhotel van Paramaribo. Het is van dezelfde eigenaar en we mogen dan ook gebruik maken van bijv. het zwembad van Torarica. Er is wel een zwembadje in de tuin verschenen met een bar. Verder zijn de airco's vervangen en is er een platte TV op de kamer met BVN. De accommodatie is behoorlijk oud, maar wel netjes. Er is een douche, wastafel en een ijskastje op de kamer. De kamers zijn prima en het ontbijt is goed. Het is er 's ochtends wel druk. De bar is 's morgens pas om 10 uur open en om 11 uur 's avonds al weer dicht. Kom je buiten deze uren bij de bar dan kun je niets krijgen. Het personeel is niet erg gedienstig of vriendelijk. Tussen de middag kun je er een lunch nemen en er zijn ook mogelijkheden om eenvoudig te dineren. Je kunt er een kluisje gratis gebruiken (klein) en je bagage stallen als je het binnenland ingaat. De prijs van drankjes is redelijk duur. In het hotel heb je gratis WiFi zonder wachtwoord.
Gereisd met vrienden in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eco Resort Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eco Resort Inn in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eco Resort Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eco Resort Inn scoort een 7.76 uit 10 op basis van 99 reviews.