Appartement De Kolibrie ****

7,9

146 reviews over Appartement De Kolibrie in het Nederlands

niet voldoende

rb, 17-9-2017

prijs / kwaliteitsverhouding is niet in evenwicht. Te duur om daar een week of zes door te brengen.. Ligging te afgelegen, hygiëne is ook maar zo zo te noemen, toilet ronduit smerig, rammelende airco. Het weer maakte een hoop goed, maar de volgende keer toch maar iets anders
Gereisd met partner in augustus 2016

Suriname 2017

S malhoe mishre, 2-8-2017

Wij hadden deze appartement afgehuurd voor 10 dagen .

Wat een schitterend complex , heerlijk eten daar zo

En lekker goedkoop ook

De klantgerichtheid geven wij daar gewoon een

super lieve mensen echt een aanrader

Appartement qua ruimte is ook super !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Perfecte uitvalsbasis voor Suriname verkenning!

Fam. Janssen, 18-5-2017

Prima accommodatie voor jong, gemiddeld en oudere leeftijden. Wij (5p) waren in de leeftijd van 12 tot 68 jaar en hebben er bijna 3 weken vertoefd.

Slaapkamers met airco is prettig en het is voldoende en praktisch ingericht.

Natuurlijk zijn er wel wat onderhoudswerkzaamheden nodig hier en daar maar als je dit aangeeft komen ze het snel bekijken en voor je verhelpen of maken. Wifi is wat minder soms alsook de TV ( thuis glasvezel gewend en dus verwend) maar dat bewaren we dan wel weer voor thuis want het is zonde om al je tijd daar aan te besteden als je ook lekker bij het zwembad in een hangmat kan liggen of op het veranda kan zitten met een biertje/ cola oid.

Tuurlijk geen 5 sterren maar dan moet je bijv. naar 't Krasnapolsky gaan voor heel wat meer geld als je een hogere inrichting vakantiestandaard hebt.

Prijs/ kwaliteit is hier meer dan voldoende !!

Het ligt net buiten het drukke centrum aan het einde van een doodlopende weg. Terrein is beveiligd met personeel, hek en camera's en al het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er wordt vrij regelmatig schoongemaakt en ook hier niks op aan te merken. Op verzoek doen ze je appartement ook.

Je kan ook tussendoor je was laten doen en heb je snel weer terug. Eetcafé is meer dan OK want je hoeft er niet apart voor naar een restaurant. De eigenaar is dus ook een prima kok die voor een mooi bedragje heerlijk lokale gerechten serveert. Je kunt ook gewoon lekker wat drinken bestellen voor bij het zwembad of appartement.

Fietsen gebeurd er niet veel.. toch kan je daar redelijk fietsen ( te leen ) voor een boodschapje. Zijn genoeg lokale supermarktjes voor eerste benodigdheden. Hermitage Mall is ook te fietsen en heb je alles voorhanden.

Je bent met de lokale busjes (PLO voor +- Srd 2,- = € 0,25ct) ook snel in het centrum. Anders een vertrouwde taxi bestellen kan ook prima.

Ook zijn diverse uitstapjes of meerdaagse tripjes bij de balie te boeken.

Zouden hier zo weer heen gaan wat ook gaat gebeuren als we weer in de gelegenheid zijn.

Bedankt fam. Thakoerdien en al het personeel voor de fijne tijd!.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement De Kolibrie bij:

Volgende keer weer De Kolibrie!

Frank, 4-6-2016

In mei 2016 ben ik voor het eerst in De Kolibrie geweest, voor 16 dagen. Het was voor mij de vijfde keer in Suriname. Voor mijn reisgenoten, met kinderen, was de Kolibrie al bekend. Prettig appartement, praktisch ingericht. Airco in de slaapkamer, ventilator in de woonkamer. Miertjes in de keuken, maar dat hoort bij de tropen. Fijne veranda met mooie planten ervoor, dus lekker privé. Heerlijk zwembad, schommel voor de kinderen. Goed eetcafé. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreide service naar keuze, de was kun je laten doen. Het complex is kleinschalig, wordt bewaakt, en is veilig gelegen aan een weg zonder doorgaand verkeer. Redelijk geprijsd. Supermarkten 10 minuten lopen. Taxi naar het centrum: SRD 25,--. Transfer naar de luchthaven.

Veel dank aan alle medewerkers. Volgende keer ga ik weer naar De Kolibrie!

Verbeterpunten: afsluitbare hekjes bij het zwembad (voor de jonge kinderen), en wifi-versterking voor de achterste appartementen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch,een supervakantie gehad in de Kolibrie

John en Loes, 15-2-2016

Voor de 5e keer weer teruggekeerd naar ons 2e huisje voor 3 maanden.( 17 nov 2015 tot 7 febr) Een prima, schoon 3-4 persoonsappartement van alle gemakken voorzien.(airco in beide slaapkamers).In het appartement is een kluis aanwezig Wij hebben in onze vakantieperiode mogen genieten van de rust, gezelligheid, het zwembad en de uitstekende maaltijden in het restaurant de Oase.

De chef-kok ( eigenaar Radjen) heeft weer zijn uiterste best gedaan om ons 3 maanden te verwennen met zijn heerlijke maaltijden. Veel persoonlijke aandacht van het eigenaars-echtpaar Radjen en Shanta Thakoerdien o.a.ook voor onze (schoon) moeder van 87 jaar die mee is gegaan, zij heeft een geweldige vakantie gehad.

In de afgelopen jaren, is een mooie vriendschap ontstaan.Dat geldt ook voor het overige personeel ( beveiliging, bar/keuken personeel , klusje, tuintje,en de schoonmaak) zijn altijd correct en vriendelijk.De Kolibrie is een goed onderhouden complex. Het complex ligt aan een doodlopende weg buiten de drukte van de stad Paramaribo. Naar de stad met een taxi duurt ongeveer 20 min en kost ongeveer 20 Srd (€ 4,--)

Samenvattend; nog steeds voor ons: een geweldige plek met een voortreffelijke keuken, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel en zeer gastvrije eigenaren.

Shanta, Radjen, en medewerkers bedankt voor de geweldige tijd. Het was weer Toppie!!

Wij zien elkaar weer over 9 maanden !!

Gereisd met partner in november 2015

Erg tevreden

C&H, 24-1-2016

In de maanden december en januari hier gezeten. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Relaxte sfeer met andere gasten. Eten in het restaurant is vers en van goede kwaliteit. Dag specialiteiten zijn een aanrader.

Tweede kerstdag was er een gezellig feest bij de Kolibrie.

Voor kleine boodschappen in de buurt kun je fietsen lenen bij de receptie. Naar de stad ga je met taxi of bus.

Het is lekker dat er een zwembad aanwezig is.

Voor de tweede keer waren we hier. En voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2015

Heerlijk!

Carla, 20-1-2016

Voor de tweede keer bij de Kolibrie en wederom zeer goed bevallen. Lekker rustige locatie en met taxi of bus toch zo in het centrum. Het eten was zo mogelijk nog beter dan de vorige keer, hier wordt echt super lekker gekookt!!!

Een aanrader kortom.

Gereisd met partner in januari 2016

Dit nooit meer!

Sol, 14-1-2016

Oud en beschimmeld...badkamer stinkt uren naar pis ondanks liter chloor...wc pot die na doortrekken over de rand...overstroomd...echt geen top maar super flop...verantwoordelijk en vind dat gasten zeuren..dit nooit meer ..
    Gereisd met vrienden in januari 2016

Weer een super vakantie gehad.

Brondsema, 11-1-2016

Heerlijk onderkomen om vanuit daar diversen trips te ondernemen. Tweede kerstdag weer een gezellig feest gehad. Nogmaals bedankt hiervoor. De keuken is nog steeds geweldig. Personeel super vriendelijk dus we komen zeker weer terug.
    Gereisd met vrienden in december 2015

Rustig en Gezellig.

Theo en Dia, 29-12-2015

Veilig gevoel, voor de prijs prima ook het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
    Gereisd met partner in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement De Kolibrie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Kolibrie in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Kolibrie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Kolibrie scoort een 7.94 uit 10 op basis van 146 reviews.