Appartement Cardy

Appartement Cardy
Cardy
9,4

19 reviews over Appartement Cardy in het Nederlands

Vriendelijke eigenaar en een goede locatie.

Menke, 5-6-2017

Goede hygiëne en behulpzame eigenaar. Bovenverdieping (straatkant) heeft een balkon waar je gezellig kan zitten en een goed zicht hebt op de omgeving. Het appartement is op loopafstand van het centrum. Goede eetgelegenheden in de buurt alsmede bezienswaardigheden. Mogelijkheid tot het huren van fietsen en vervoer van en naar de luchthaven. Mogelijkheid m.b.t. trips naar het binnenland.

Geen op-aanmerkingen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Geweldig

Perfecte combinatie, 11-1-2017

Wij (echtpaar met dochter van 13) hebben ruim 2 weken verbleven in een van de appartementen van Cardy. Het appartement op de bovenverdieping van huis B was geweldig. Twee slaapkamers met zeer goede airco, prima bedden, twee badkamers met warme douche, alles zeer schoon. Kitchenette (met ruime koelkast) en woonkamer hebben we weinig gebruikt, vooral vanwege het fantastische grote overdekte terras met veel privacy. Kitchenette volstaat voor het bereiden voor ontbijt. Paar dagen gebruik gemaakt van de fietsen, ideaal.

Supermarkt en eetgelegenheden op loopafstand, wel een drukke weg. Enkele malen tegen betaling gebruik gemaakt van ontbijtbuffet (bv dag na aankomst en na terugkeer van een tour) bij het tegenover gelegen Eco Resort Inn en het zwembad bij Residence Inn. Zo heb je de perfecte combinatie van een zeer ruim appartement met gebruik van zwembad wanneer je dat wenst.

Wij hadden het 14-daagse Reispakket geboekt met twee extra dagen appartement. Wij vonden dit ideaal, zeker wanneer je maar 2 weken in Suriname bent. We wilden in korte tijd veel zien, maar hadden geen zin in een groepsreis. We wilden wat meer vrijheid tussen de tours in. Bovendien heb je een vaste stek in Paramaribo, zodat je niet telkens al je spullen hoeft in te pakken. De tours waren zeer goed verzorgd. Wanneer Cardy zelf de tour niet vol had, werd deze verzorgd door andere locale tours. Prima!

Carla en Dyon zijn schatten. Zeer behulpzaam, deskundig en vriendelijk. Het gevoel bij mensen thuis te logeren, met toch voldoende privacy. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

aangenaam

Angela, 24-11-2016

Schoon appartement op de begane grond. Goed bed, goede sanitaire voorzieningen. Mooie tuin. De ligging van het appartement is in een veilige omgeving. Het bevindt zich in het toeristisch gebied aan een drukke straat. Ongeveer 15 minuten lopen naar het centrum. Maar je kunt ook een bus pakken of fietsen. Bij Cardy kun je een fiets huren. Ook is er een wasmachine en genoeg plek om de was op te hangen. Mijn vakantie van 2 weken was heel aangenaam.
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Mooi appartemet, centraal gelegen

AB, 1-11-2016

Fijn verblijf gehad in dit appartement. Heerlijk om met q of 2 personen te verblijven. Handige inrichting en zeer schoon. Buitenruimte is fantastisch, met oa schommelbank en schaduw. Centraal gelegen en vriendelijke eigenaren. Iets om naar terug te keren.
Gereisd alleenreizend in januari 2016
Dyon S., Eigenaar / Manager, 2-11-2016

Mej. Annelies B.

Hartelijk dank. Was een genoegen U te accomoderen en te mogen lezen dat U een fijn verblijf hebt gehad. Wij doen er alles aan om de kwaliteit en service te behouden en zien u gaarne een volgende keer.

Dyon S.

Een prima verblijf

Steffie, 27-3-2016

Een ruim appartement, centraal gelegen, veilig en zeer vriendelijke eigenaren.

We hadden een grote moderne badkamer, en een lekker bed. Verder was het eenvoudig ingericht, dat had wel iets gezelliger gekund, maar er was wel alles aanwezig wat je nodig had. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam, we hebben na een week de wasmachine mogen gebruiken en ze hadden goede informatie over de omgeving, zoals restaurantjes, fietsmogelijkheden (ook prima fietsen te huur) en wisselen van geld.

Gereisd met partner in februari 2016

een heerlijk verblijf

maja, 12-8-2015

Gedurende bijna 5 weken verbleef ik in een appartement van Cardy. Een heerlijke tijd. Vriendelijke mensen, schone omgeving, veilig. Een ideale basis om Suriname verder te verkennen
Gereisd alleenreizend in juli 2015

Fantastisch appartement

Floortje, 6-5-2015

Wij zijn vorig jaar in juni 2014 voor t eerst met z'n tweeën in Suriname geweest. Bij Cardy hebben wij een perfecte plek ervaren om Suriname te beleven en ervaren. Appartement werd dagelijks schoongemaakt. Ruim van opzet en je kunt er aangenaam buiten zitten. Dit alles in hartje Paramaribo.
Gereisd met partner in juni 2014

Prachtig appartement

Peter en Maria Budie, 13-4-2015

Erg mooi gelegen op loopafstand centrum Paramaribo. Carla en Dyon zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Ze regelen alles voor je excursies, taxi, geven informatie over goede restaurants, winkels enz. Carla kan heerlijk koken en Dyon is een super gids.Dit hebben we zelf mogen ervaren op onze tocht naar Brownsberg die echt gezellig was.

We hebben een geweldig verblijf gehad mede dankzij hun.

Jullie gaan ons zeker terug zien.

Gereisd met partner in maart 2015

Fantastische plek

Jolanda van den Hove, 1-4-2015

Hele mooie appartementen, netjes.

Carla en Dyon doen alles voor je, als je ergens heen wil, zij regelen alles voor je.

Altijd vriendelijk.

WiFi aanwezig mooie badkamer met een lekkere douche.

Airco aanwezig.

Enige nadeel dat het appartement langs een drukke weg ligt.

Maar wel heel dicht bij het centrum.

Je krijgt ook gratis fietsten erbij, dat is heel fijn.

Jammer genoeg geen tour met Dyon gedaan, was wel leuk geweest denk ik.

Gereisd met partner in maart 2015

fantastisch appartement op goede locatie

H.G.Doest, 2-12-2014

Zeer goed appartement. Alles op loopafstand.

Goede gastheer en gastvrouw. Ze staan altijd voor je klaar indien nodig.

Dit is voor mij de reden om bij een volgend bezoek weer hier te logeren.

Gereisd met partner in november 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cardy in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cardy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cardy scoort een 9.39 uit 10 op basis van 20 reviews.